Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vinden jullie dat mensen HIV verdienen...als ze zonder halal met andere in bed duiken

Mocr0owLaila
04-02-2007, 17:34

waarom zo over dat gunnen .. Niemand gunt elkaar zo een ziekte, maar het blijft je eigen schuld dan moet je de gevolgen er van ook zien.

Taha_
04-02-2007, 17:43
Hopeloze bekkies :hihi: Ga lekker sexxen als je wil en als je nie wil sexxen hou je je bekkie en doe je t nie. Simpeler kan ik t denk ik nie bewoorden ;)

Careena
04-02-2007, 23:29
wat denk je wel niet dat hier de talban dictatuur heerst of zo we zijn lieve medelevende mensen en iedereen verdiend een 2e kans allah vergeeft en is barm hartig schat.

smisha_V_maroc
04-02-2007, 23:43
Niemand verdient het om HIV te hebben..Maar waarom denk je dat Allah die ziekte op aarde heeft gezet..Om die mensen toch te straffen voor hun slechte daad

pipito
05-02-2007, 09:21

je wenst niemand maar ook niemand een ziekte, maar men hoort niet met iedereen te gaan rollebollen man met man vrouw met vrouw etc etc en dat zal dan hun straf zijn voor datgene wat men doet

power_girl
05-02-2007, 13:05
voor alle ziektes die je krijgt moet je hamdoelilah zeggen maar voor zo'n ziekte heb je aan je zelf te danken..als je weet dat het haram is en je doet het toch..!!

faizza
05-02-2007, 15:48
Het is beter voorkomen dan genezen, en daarom is het niet toegestaan in de islam,om met jan en alleman intimiteit te hebben in welke vorm dan ook. Maar hiv is niet alleen maar via sexuele contact overdragelijk,maar ook via andere wegen.En voor degene,vindt ik niet dat ze het verdienen.want dat is buiten hun schuld om. masalama ben het helemaal met je eens..:goedzo: zoals je zei beter voorkomen dan genezen..:D

tazrurt
05-02-2007, 16:24
het is niet altijd de schuld van de persoon zelf....stel dat je trouwt met iemand die het heeft en hij weet het zelf niet...is het dan jou schuld dat je die ziekte hebt????????

fawad23
05-02-2007, 16:28
waarom zo over dat gunnen .. Niemand gunt elkaar zo een ziekte, maar het blijft je eigen schuld dan moet je de gevolgen er van ook zien. ik ken geen marokkanen die HIV hebben(dan heb ik het over de berbers) bij de arabieren weet ik het niet maar daar zal denk ik het percentage HIVbesmettingen hoog zijn door hun verderfelijkheid.

tazrurt
05-02-2007, 16:31
ik ken geen marokkanen die HIV hebben(dan heb ik het over de berbers) bij de arabieren weet ik het niet maar daar zal denk ik het percentage HIVbesmettingen hoog zijn door hun verderfelijkheid. dit is grof!!!!!:confused: :( er bestaat geen verschil tussen moslims

fawad23
05-02-2007, 16:44
dit is grof!!!!!:confused: :( er bestaat geen verschil tussen moslims ik wou ook dat het anders was. maar de realiteit is helaas anders. zie de arabische steden in marokko. het levendige bewijs vind men daar:jammer:

miss_madam
05-02-2007, 16:49
het is niet altijd de schuld van de persoon zelf....stel dat je trouwt met iemand die het heeft en hij weet het zelf niet...is het dan jou schuld dat je die ziekte hebt???????? daarom mensen voordat je trouwt met iemand....laat jullie eerst testen op hiv en soa's...dan pas kan je gerust het huwelijk in....tenzij er weer iemand zo nodig vreemd moet gaan....het is en blijft een raadsel of je het krijgt of niet....niemand is te vertrouwen namelijk......groetjes miss_maddam

snuffeltje
05-02-2007, 19:39

als je vind dat iemand deze ziekte verdient, ben je geen mens...laat staan een islamitisch mens... Inderdaad.. :jammer:

Pagina's : 1 [2]