Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zeeman, Wibra

Pagina's : [1] 2

Sarahsalima
12-07-2002, 19:05

IK STOND VANMORGEN OP DE TRAM TE WACHTEN EN OPEENS  ZIE IK EEN  LADDER IN MIJN PANTY, DUS IK BEDENKENEN WAAR DE DICHTSBIJZIJNDE WINKEL IS, EN JA HOOR DAAR ZIE IK ZEEMAN. NU IS MIJN VRAAG AAN JULLIE, SCHAMEN JULLIE JE OM ZULKE WINKELS BINNEN TE TREDEN? LOPEN JULLIE ER OOK HEEL VLUG IN EN UIT, VERSTOPPEN JULLIE JE GEZICHT DAN OOK ACHTER DE HANDTAS?   IK HEB ER NAMELIJK GEEN PROBLEMEN MEE, MAAR VRIENDINNEN EN NICHTEN VAN MIJ WEL. VOORAL WIBRATASJES VINDEN ZE SCHANDELIJK, .... ROOD MET GELE WIBRA LETTERS  :D

Sarahsalima
12-07-2002, 19:11
http://www.wibra.nl/wbr/wibra.nsf/Actkop.gif Wibra -klant schaamt zich niet meer. Sociale zelfmoord, dat was kopen bij Wibra vroeger. Wie wilde daar nu gezien worden? De 'stiekeme' aanschaf ging in een eigen tasje mee, met het Wibra -rood wilde niemand over straat. Niettemin groeit de winkel als kool. Onlangs opende de keten de 200e winkel in Nederland en Belgiƫ

tha_lady
12-07-2002, 19:13
Origineel gepost door Sarahsalima IK STOND VANMORGEN OP DE TRAM TE WACHTEN EN OPEENS  ZIE IK EEN  LADDER IN MIJN PANTY, DUS IK BEDENKENEN WAAR DE DICHTSBIJZIJNDE WINKEL IS, EN JA HOOR DAAR ZIE IK ZEEMAN. NU IS MIJN VRAAG AAN JULLIE, SCHAMEN JULLIE JE OM ZULKE WINKELS BINNEN TE TREDEN? LOPEN JULLIE ER OOK HEEL VLUG IN EN UIT, VERSTOPPEN JULLIE JE GEZICHT DAN OOK ACHTER DE HANDTAS?   IK HEB ER NAMELIJK GEEN PROBLEMEN MEE, MAAR VRIENDINNEN EN NICHTEN VAN MIJ WEL. VOORAL WIBRATASJES VINDEN ZE SCHANDELIJK, .... ROOD MET GELE WIBRA LETTERS  :D ik loop de zeeman en de wibra gewoon naar binnen ik heb schijt aan de maatschappij ;) . als je me zoek kun je me daar vinden ik weet precies waar alles staat en hoeveel het kost laterZ :blauwkus:

Sarahsalima
12-07-2002, 19:18
ha wollah , schijt aan iedereen, ik heb gewoon panty's daar gekocht , ze zijn nog goedkoop ook ! :D

tha_lady
12-07-2002, 19:19

Origineel gepost door Sarahsalima ha wollah , schijt aan iedereen, ik heb gewoon panty's daar gekocht , ze zijn nog goedkoop ook ! :D ja ze mogen wel goedkoop zijn maar er zit bij mij gelijk een ladder in zo dra ik mijn voet er in steek :rolleyes: . en nee ik heb geen grote voeten voor de mensen die dat denken laterZ :blauwkus:

Sarahsalima
12-07-2002, 19:21
ohw die panty heb ik nu nog steeds aan, maar niet bij wibra bij zeeman gehaald, hij is nog mooi ook, geeft extra glans aan mijn benen, hehehe :hihi:

tha_lady
12-07-2002, 19:23
Origineel gepost door Sarahsalima ohw die panty heb ik nu nog steeds aan, maar niet bij wibra bij zeeman gehaald, hij is nog mooi ook, geeft extra glans aan mijn benen, hehehe :hihi: ik had er eentje gekocht bij de hema een hele mooie in december en ik heb m nu nog zonder ladders!! en hij was niet zooo duur ik had m voor 7 gulden gekocht laterZ :blauwkus:

FATINELLE
12-07-2002, 20:49
ja wollah, ik vroeger ook, toen liep ik er heel snel in en nog sneller eruit maar nu gelukkig niet meer, lak aan iedereen :zwaai:

jassin
12-07-2002, 20:51
Ik heb ook eentje bij de Zeeman gehaald, maar die heb ik nu al 5 jaar en hij is nog net zo goed als nieuw!!!!!!!!! :hihi: :hihi:

LELIJKERD
12-07-2002, 21:00
NOOO die winkels zijn erg. ga weg daarmee, ik vind het al schandelijk om dirk van den broek in te gaan, die hebben pas lelijke opvallende tas RODE TAS MET HEEL GROOT EROP "DIRK" IN HET WIT

ffeiza
12-07-2002, 21:02
iwaa jaa dirkk daar moet je well..is nie erg.....hoorrrr

doenya
12-07-2002, 22:38
ewa saffie bij de wibra koop ik wel eens snpejes ha lekker goedkoop en ja verder bij de zeeman als ik af en toe sokken nodig heb sorry hoor maar heb schijt aan mensen die dat erggg vinden ewa saffie trouwens tip aan de dames strings zijn daar in de aanbieding haha dus doe je koopje vlug bij echt ZEEMan

LELIJKERD
12-07-2002, 22:39
DOENYA wayowww draag jij strings??? wat lieg je? ik zag je die ene keer oma onderbroeken kopen bij HEMA (daar kom ik nog zonder schaamte :D )

loubna170
12-07-2002, 23:35
neeeeeeeeee SORRY ik loop daar echt niet in ik weet dat het nergens op slaat maar het is echt SFDAH

pannenkoek
13-07-2002, 01:01

ik zweet het je, ik heb een keer mijn nichtjes van 14 en 15 bedrijgt. weet je hoe...............ik zei als ze met een slecht rapport thuis kwamen, dan zou ik ze een keer van school ophalen met allemaal zeeman tassen aan mijn hand, en dan KEI en KEI hard hun naam roepen zodat de hele school zou kijken, en dan zeggen van hey..............ik heb wat voor jullie gekocht !!!! en dan nog zo zwaaien met die tassen. ik weet nie waarom ze dat zo erg vinden.

Pagina's : [1] 2