Bekijk originele versie : zwanger en vliegen
zina_hbiba
03-02-2007, 12:03
ik wil heel graag eind februari begin maart naar marokko gaan, maar het probleem is dat ik zwanger ben en wel 26weken. dus als ik eind feb zou gaan dan ben ik 29weken en half...
wie weet of ik dan nog wel mag vliegen, het is maar voor een weekje wegens omstandigheden wil ik die weekje gaan. ik ga niet alleen, mijn zus en mijn zwager gaan ook mee. wie kan me helpen
nasiha_2140
03-02-2007, 12:06
normaal gezien mag je boven de 6 maanden niet vliegen omdat het medisch gezien niet verantwoord is dus ze kunnen je weigeren
zina_hbiba
03-02-2007, 12:08
serieus????? meen je niet maar ik ben dan net 7maanden, en geldt dat voor elk vliegmaatschappij
serieus????? meen je niet maar ik ben dan net 7maanden, en geldt dat voor elk vliegmaatschappij
Vraag je Verloskundig:goedzo:
zina_hbiba
03-02-2007, 12:17
die had ik al gevraagd zei wist het niet zeker, ik moest het maar aan de dokter vragen. en ik ken mijn dokter, tuurlijk zegt ie nee al was ik 4maanden...
ik had bij 7mnd gehoord je moet gewoon bij die vliegmaatschappij vragen en als je geen grote buik hebt ga je toch gewoon met een lange jas niemand die er wat van merkt ken zat mensen die dat hebben gedaan
ik had bij 7mnd gehoord je moet gewoon bij die vliegmaatschappij vragen en als je geen grote buik hebt ga je toch gewoon met een lange jas niemand die er wat van merkt ken zat mensen die dat hebben gedaan
Dat vind ik dus echt onverantwoordelijk gedrag ! Dat komt dan nog notabene zelf van een moeder :rolleyes:
Waarom denken jullie dat die reglementen er zijn gekomen ? Ter decoratie van je algemene voorwaarden contract of zo ????
Het is medisch niet verantwoord, PUNT 1
En ik denk ook niet dat het vliegpersoneel erop uit is om noodlandingen te gaan maken voor vrouwen die niet kunnen luisteren en zo hunzelf en nog eens tal van andere mensen in gevaar brengen, PUNT 2
Dat vind ik dus echt onverantwoordelijk gedrag ! Dat komt dan nog notabene zelf van een moeder :rolleyes:
Waarom denken jullie dat die reglementen er zijn gekomen ? Ter decoratie van je algemene voorwaarden contract of zo ????
Het is medisch niet verantwoord, PUNT 1
En ik denk ook niet dat het vliegpersoneel erop uit is om noodlandingen te gaan maken voor vrouwen die niet kunnen luisteren en zo hunzelf en nog eens tal van andere mensen in gevaar brengen, PUNT 2
Iedereen heeft zijn eigen mening oke
En jij hebt niks te zeggen over wat voor een moeder ik ben want dat ben ik heel goed..
Ik vind het geen probleem zwanger en in de vliegtuig ken zoveel mensen waar niks mee is gebeurd.
Als jij dat niet goed vind dan ga je toch niet hallo zeg:jammer:
zina_hbiba
03-02-2007, 13:34
ik wil die risico niet nemen als het echt erg blijkt te zijn om te gaan vliegen.
heeft niemand het meegemaakt die rond die tijd van haar zwangerschap heeft gevlogen??? ik wil heeeeel graag gaan:(
ik wil die risico niet nemen als het echt erg blijkt te zijn om te gaan vliegen.
heeft niemand het meegemaakt die rond die tijd van haar zwangerschap heeft gevlogen??? ik wil heeeeel graag gaan:(
IK zeg toch vriendin van mij is wel gegaan met 7mnd ze mocht niet maar ze moest gaan dus had ze lange jas aan en had niet zo een grote buik ze hebben niets gemerkt.
zina_hbiba
03-02-2007, 13:38
ok dus het in prencipe wel.. we gaan online boeken dus daar kun je ook niet weten of het wel toegestaan is. als het bij een reisbureau was hadden we het nog kunnen vragen..
ik heb echt geen zin om anderhalve dag met de bus te gaan en dat terwijl ik maar voor een weekje ga
ok dus het in prencipe wel.. we gaan online boeken dus daar kun je ook niet weten of het wel toegestaan is. als het bij een reisbureau was hadden we het nog kunnen vragen..
ik heb echt geen zin om anderhalve dag met de bus te gaan en dat terwijl ik maar voor een weekje ga
Al boek je online je hebt altijd nr email adres van maatschappij
nasiha_2140
03-02-2007, 13:59
ze zeggen dat de druk in de lucht slecht is voor je baby,en als je gaat is het op jou risico als ik da was ga ik niet mijn baby is belangrijk voor me
ze zeggen dat de druk in de lucht slecht is voor je baby,en als je gaat is het op jou risico als ik da was ga ik niet mijn baby is belangrijk voor me
De enige reden waarom je na 7 maanden niet mag vliegen zijn de KOSTEN! voor een evt. noodlanding. Het heeft niets te maken met medisch verantwoord, het gaat erom dat er dan kans is op een bevalling en dus moeten ze een noodlanding maken op een ander vliegveld. Zoiets kost tonnen en dus hebben ze die regel. Het vliegen op zich is niet gevaarlijk, zegt men.
Ik heb zelf veel gevlogen, met 3 maanden 4x, en met 6 maanden 4x (waarvan binnenlandse vluchten en 2x 12 uur gevlogen).
nasiha_2140
03-02-2007, 14:36
De enige reden waarom je na 7 maanden niet mag vliegen zijn de KOSTEN! voor een evt. noodlanding. Het heeft niets te maken met medisch verantwoord, het gaat erom dat er dan kans is op een bevalling en dus moeten ze een noodlanding maken op een ander vliegveld. Zoiets kost tonnen en dus hebben ze die regel. Het vliegen op zich is niet gevaarlijk, zegt men.
Ik heb zelf veel gevlogen, met 3 maanden 4x, en met 6 maanden 4x (waarvan binnenlandse vluchten en 2x 12 uur gevlogen).
ik wou eens met 6,5maand zwanger vliegen en had raad gevraagd aan mijn gyanecoloog of ik mocht vliegen en ze zei me nee is niet goed voor je baby.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.