Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Cheb BILAL - Di Aayza Kalem

Pagina's : [1] 2

ATLANTICA
20-08-2003, 19:11

Zo heet dat liedje blijkt, maar ik weet dat nie zeker. Enige wat ik weet is dat er een stukje iets met FORS FORS FORS inzat en dat al die Marokkanen in Marokko helemaal uit hun dak gingen van dit liedje! Waar kan ik dit liedje downloaden? Bij Kazaa is dit liedje nie te vinden :huil: Alvast Bedankt!

chahraz
21-08-2003, 12:15
Jaa echt waar,als ik dat liedje hoor word ik helemaal gek.Die is echt tof.Iets van a hay yeli fool fool ga3 3ajza kalem,a hay je li 3rfona,she shey ya derbo ha fil zjotia kalem.

C_OUJDIA
21-08-2003, 13:37
Origineel gepost door chahraz Jaa echt waar,als ik dat liedje hoor word ik helemaal gek.Die is echt tof.Iets van a hay yeli fool fool ga3 3ajza kalem,a hay je li 3rfona,she shey ya derbo ha fil zjotia kalem. Wa nerie...Ik heb ook een stukje gehoord... :Iluvu: Je voelt meteen de vlinders in je buik :verliefd: rondvliegen... Maar nee hij is niet op kazaa te krijgen :( :huil: Ik heb ook maar me nicht gevraagd of ze m mee wil nemen uit marokko want hier is ie nog niet te krijgen :(

elMasri
21-08-2003, 15:31
hier kun je een stukkie luisteren: http://membres.lycos.fr/hyoucef/music.php

C_OUJDIA
21-08-2003, 16:10

Origineel gepost door elMasri hier kun je een stukkie luisteren: http://membres.lycos.fr/hyoucef/music.php Tis nummer 2!.....:boogie:Ayza Kalam :Iluvu:

Hannane_da_Best
21-08-2003, 16:58
dat liedje is echt super!!!!!! ik hoorde m altijd op t strand in saidia en elke keer als ik m hoor word ik helemaal gek en wil ik weer terug naar saidia!! Maar nee sorrry ik weet ni waar je m kunt krijgen, ik heb m op cd gekocht in maroc.

ramina
21-08-2003, 22:52
jaah echt een mooi liedje, cheb bilal heeft vorige week een concert gegeven in agadir,en elke morgen rond 9uur alsk nog aant slapen was kwam er azo een reclame busje voorbij met da een bekend liedje zo was dat een week lang smorgens vroeg!!!!maar ik ben toch nog gaan kijken,eigelijk benk nooit verder geraakt dan het concertplein, het was er gewoon overvol dat ik maar heb besloten om buiten te blijven samen met nog vrienden maar ik heb cheb bilal wel zien passeren hij was zo in een klein renaultje met getinte ruiten,en opeens stormde er een groep mensen naar toe,een bende hajawaan precies ni te doen man ze hadde me bijna omver gelopen!!! nu hebk wel spijt dat ik er ni naar toe ben geweest ,twas tschijnt erg goed,keb gewoon vanaf buiten geluisterd!!! om mezelf te troosten hebk me maar zijn cd gekocht! bslemmmmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :zwaai:

Lady_moi
22-08-2003, 17:26
wayoooo ik vind da zo goeeeeee nummerke :boogie: :boogie:

Lady_moi
22-08-2003, 17:36
hey masri ik krijg een plakaat a general error ofsow :(

djdada_beldia
22-08-2003, 17:38
Ik vind m stom!!!!!!!!!!

Ikram_4ever
22-08-2003, 19:21
Super mooi nummer, El Masri je bent de beste

elMasri
23-08-2003, 17:44
Origineel gepost door djdada_beldia Ik vind m stom!!!!!!!!!! mond houden jij! :p

mocrogurl16
24-03-2006, 17:49
jah is egt goed nummer:D

ziektewet
24-03-2006, 18:01
KAN IEMAND HET PLAATSEN WANT DIE SITE DOET HET NIET MEER:traan1:

maghrebia_girly
24-03-2006, 18:03

heeft iemand die nummerr???

Pagina's : [1] 2