Bekijk originele versie : Arnabone wie kent het!!!
islam-4_Everboy
03-02-2007, 11:10
Salam,
weet iemand mischien of je ergens hier in nederland Arnabone te verkrijgen hebt. het is bedoeld voor body buildings. De pil bestaat uit Drugs. is er iemand die er mischien meer erover weet.
groetjess pietje
MissRomance
03-02-2007, 12:58
Arnabone..?? Nooit van gehoord!!
Of bedoel je misschien Anabolen???
Dat gebruiken al die bodybuilders meestal.. probeer het internet!
Vaak worden die dingen op ebay ofzo aangeboden.. niet dat ik er
verstand van heb.. :D:D
Majahh Succes!
Gr.
topichater
03-02-2007, 13:20
Salam,
weet iemand mischien of je ergens hier in nederland Arnabone te verkrijgen hebt. het is bedoeld voor body buildings. De pil bestaat uit Drugs. is er iemand die er mischien meer erover weet.
groetjess pietje
[B]:moe: :moe: meen je niet he!!! je gaat ze toch niet gebruiken:moe: echt on natuurlijk:moe: pfff/B]
MoordWijf
03-02-2007, 14:53
Islaam en drugs.
De perfecte combinatie :rolleyes:
iemand17
03-02-2007, 15:00
Islaam en drugs.
ja daar zat ik dus nu ook naar te kijken....feshkell :maf2:
topichater
03-02-2007, 15:06
Islaam en drugs.
jij bent ook een moslima toch? dan geldt het voor jou ook en ik zelf en al onze moslims(A)dat wat niet mag en toch doen haram is!wa-aleiykum oe salaam
MoordWijf
03-02-2007, 15:09
jij bent ook een moslima toch? dan geldt het voor jou ook en ik zelf en al onze moslims(A)dat wat niet mag en toch doen haram is!wa-aleiykum oe salaam
Wat is je punt?
topichater
03-02-2007, 15:12
Wat is je punt?
hoe ik het zeg.je zei zo van drugs&islam wat een rare combinatie en ik zeg nu ja dat geldt niet alleen voor die broeder maar ook voor jou en my en al die andere broeders enzusters die dingen doen wat niet mag(o.a die drugs die pillen coor spieren of wat dan ook.Gairr ''inshallah
MoordWijf
03-02-2007, 15:22
Toch klopt het niet want jij weet niet of ik of iemand anders verkeerde dingen doet. Natuurlijk doen mensen weldingen fout maar drugs gaan wel erg ver en dan vooral drugs om jezelf gespierder te maken met alle risicos van dien.
Moslims behoren elkaar te wijzen op elkaars fouten en niet toe te kijken hoe de ander zich in zondes werpt.
topichater
03-02-2007, 15:29
Toch klopt het niet want jij weet niet of ik of iemand anders verkeerde dingen doet. Natuurlijk doen mensen weldingen fout maar drugs gaan wel erg ver en dan vooral drugs om jezelf gespierder te maken met alle risicos van dien.
Moslims behoren elkaar te wijzen op elkaars fouten en niet toe te kijken hoe de ander zich in zondes werpt.
oegti ik zeg neit dat jij drugs neemt?
je maakt dagelijks fouten ik ook,ik ben ook niet de perfecte,iemand
dat bestaat niet!
en als iemand fouten maatk is het als plicht om te zeggen wat men doet wat niet mag om te zeggen dat het verboden is,maar als men niet luistert dan heb je,je taak gedaan ahmdouillah/.waleiykum oe salaam
MoordWijf
03-02-2007, 15:36
Dat klopt dus heb ik bij deze mn taak voltooid :)
topichater
03-02-2007, 15:38
Dat klopt dus heb ik bij deze mn taak voltooid :)
Gairii''inshallah oegti:)
tamazight4life
03-02-2007, 15:51
ga gewoon rouwe eieren(eiwitten) eten netzoals die reclame van tele2 :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.