Bekijk originele versie : Tarifest_lady!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Doet Echt Vet!!!!!!!!!!!
MENSEN tarfiest lady is echt een schat van een meid damzz,, zo een geweldige meid kom je niet vaak tegen echt shit gewoon
I like that girlllllllllllll,, ze is echt lieff, grappigg, je kan lekker gek met haar doen en chillen echt een kei van een meid
echt eeen gaaf meiddddd man
en tarifest lady ik slijm niet
ik vertel alleen de waarheid
en heel de wereld mag weten dat ej een schat ven een meid bent met een goed HART
tarifest_lady
20-08-2003, 18:30
Ahhhhhhhhh wat ben je toch een Skatje......
Thnx lieverd.....
Love U en jij bent zeker een wereldmeid!!!....Ben echt blij dat ik je tegen gekomen ben.....
En binnenkort gaan we elkaar zien he (Uchem)
Dikke Koes :Iluvu: :Iluvu:
shoukran lieverdd,, ewaa als je zo lieeeeef voor me bent tuurlijk meot ik dan ook sweeeet tegen je doen dat verdien jij meid
en hetzelfde geldt voor mij ik ben ook hartstikke blij dat ik zo een lieve meid als jou ken echt dat meen ik vanuit mijn hart
je bent echt ene ENGEL and I love you too girl je weet als er iets is je kan altijd bij mij terecht ik zal er altijd voor je zijn, no mather what you can always count on me dont forget that oke elieverd
belooff je me dat......
jaah inch alakah gaan we elkaar zien hahahaha als er wat van komt
maar komt gude inhc allah
bousas kebir
:Iluvu:
tarifest_lady
20-08-2003, 18:37
:D Dat geldt ook voor jou skatje...
:hihi: Denk je nou echt, dat wij elkaar gaan zien.... jij bent moeilijk over te halen en ik ook :huil:
Origineel gepost door hayat17
MENSEN tarfiest lady is echt een schat van een meid damzz,, zo een geweldige meid kom je niet vaak tegen echt shit gewoon
I like that girlllllllllllll,, ze is echt lieff, grappigg, je kan lekker gek met haar doen en chillen echt een kei van een meid
echt eeen gaaf meiddddd man
en tarifest lady ik slijm niet
ik vertel alleen de waarheid
en heel de wereld mag weten dat ej een schat ven een meid bent met een goed HART