Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Eerlijkheid..wie is er Voor en wie Niet ?

Pagina's : [1] 2 3

camjo
12-07-2002, 16:56

Salaam Mensen.. Eerlijkheid is zeer belangrijk binnen een relatie..dat zou iedereen moeten weten..anders is de relatie gebaseerd op leugens.. Maar, moet je.. altijd éérlijk zijn..binnen of buiten de relatie.. En wanneer ja en neen.. Is een leugentje om bestwil gevaarlijk.. Zijn leugens altijd slecht.. Is het niet zo dat iedereen liegt..de één is een professional de ander een zeer slechte leugenaar..maar toch af en toe liegt.. Wie is hier altijd eerlijk..pas op: je zou van je zelf denken dat je eerlijk bent..je kunt namelijk je eigen niet goed beoordelen..

LieveMeisje
12-07-2002, 17:11
Origineel gepost door elmarocani binnen de relatie mogen geen leugens gebruikt worden!! vind ik dan!!! Ik vind binnen zowel als buiten dus allebei mogen geen leugens zijn....

Hindaatje
12-07-2002, 17:12
BEN EIGELIJK ALTIJD EERLIJK.....IK ZOU WEL MOETEN WANT OOK AL WIL IK LIEGEN LUKT HET ME NIET..IK WORDT DAN HELEMAAL ROOD...IK GA STOTTEREN :p DUS EEN LEUGENTJE ZIT ER BIJ MIJ NIE IN :D

camjo
12-07-2002, 18:08
Origineel gepost door elmarocani ja tuurlijk! maar mohammed had het volgens mij alleen over de relatie, of heb ik niet goed gelezen? kan ook!! :D :zwaai: Binnen en buiten de relatie.. Waarom durven sommige mensen niet eerlijk in je gezicht spreken..maar achter je rug wel de leugens vertellen ???

LieveMeisje
12-07-2002, 18:09

Origineel gepost door elmarocani ja tuurlijk! maar mohammed had het volgens mij alleen over de relatie, of heb ik niet goed gelezen? kan ook!! :D :zwaai: Oow dat kan, als het over relatie gaat... dan zou ik toch ook eerlijk tegen mijn vriendje wat in me verleden gedaan had.... Tja heb nog geen vriend :D

camjo
12-07-2002, 18:35
Origineel gepost door LieveMeisje Oow dat kan, als het over relatie gaat... dan zou ik toch ook eerlijk tegen mijn vriendje wat in me verleden gedaan had.... Tja heb nog geen vriend :D Ga je ook alles vertellen..of zeg je..teveel vertellen is ook niet goed.

LieveMeisje
12-07-2002, 18:38
Origineel gepost door Mohammed Justice Ga je ook alles vertellen..of zeg je..teveel vertellen is ook niet goed. Nou te veel vertellen is ook niet goed maar voor mij maakt me nix uit.... want ik heb dit nog niet ervaring gehad.... als je me begrijpt wat ik bedoel. ik ga ff boodschappen doen met me ma.... tot over 15 min see ya latterssssssssssssss

nadia01
12-07-2002, 18:50
Ik lieg nooit, ben altijd eerlijk.. dat is ook de reden geweest van mijn problemen en scheiding.. Mijn ex kon niet tegen de waarheid.. En ondanks dat.. blijf ik gewoon de waarheid vertellen.. een leugen komt vroeg of laat uit.. Maar daar en tegen verdraai ik tegen mijn ouders weleens de waarheid omdat die echt niks begrijpen... Liefs Nadia

camjo
12-07-2002, 18:56
Origineel gepost door nadia01 Ik lieg nooit, ben altijd eerlijk.. dat is ook de reden geweest van mijn problemen en scheiding.. Mijn ex kon niet tegen de waarheid.. En ondanks dat.. blijf ik gewoon de waarheid vertellen.. een leugen komt vroeg of laat uit.. Maar daar en tegen verdraai ik tegen mijn ouders weleens de waarheid omdat die echt niks begrijpen... Liefs Nadia Ik lieg nooit zeg jij..maar de waarheid verdraaien is........liegen Maar ok..ik denk dat iedereen weleens liegt..of dat om best is of de waarheid een beetje draagelijker maken.....het blijft liegen.. soms kun je niet zonder :D

nadia01
12-07-2002, 19:11
Ik bedoel.. in een relatie lieg ik nooit... Dat zei ik ook heel duidelijk.. Mijn ouders is een ander verhaal.. Zei kunnen me toch niet wegdoen omdat ik lieg.. en dat zouden ze ook niet doen.. Tegen je partner kan je beter de waarheid vertellen.. Ik hoor liever de waarheid dan dat ik erachter kom dat mijn partner liegt.

camjo
12-07-2002, 19:18
Origineel gepost door nadia01 Ik bedoel.. in een relatie lieg ik nooit... Dat zei ik ook heel duidelijk.. Mijn ouders is een ander verhaal.. Zei kunnen me toch niet wegdoen omdat ik lieg.. en dat zouden ze ook niet doen.. Tegen je partner kan je beter de waarheid vertellen.. Ik hoor liever de waarheid dan dat ik erachter kom dat mijn partner liegt. Verdienen je ouders dan geen eerlijkheid..ik begrijp je niet..ofwel lieg je tegen iedereen ofwel tegen niemand.. Maar niet zo..in een relatie eerlijk zijn, maar daarbuiten lekker liegen.. Sorry..dit is mijn eerlijke mening..

EsteeLauder01
12-07-2002, 19:22
Eerlijkheid is binnen een relatie, daarbuiten ook, zeer belangrijk, ik denk zelfs één van de belangrijkste elementen. Waar is de relatie op gebaseerd als die enkel uit leugens opgebouwd is? En waar is de grens eens men begint te liegen binnen een relatie? Heel moeilijk allemaal vandaar dat het beter is om gewoon eerlijk te blijven tegen elkaar. Zoals het weleens gezegd wordt...eerlijkheid duurt het langst. ;)

nadia01
12-07-2002, 19:25
Mijn ouders verdienen wel de waarheid.. Jij doet nu net alsof mijn leven hangt in een web van leugens.. je moet niet overdrijven.. Ik heb gewoon van die kleine leugentjes over voor hoeveel ik mijn schoenen heb gekocht (bij wijs van spreken dan) dat soort leugentjes.. om gewoon gezeur te voorkomen..

nadia01
12-07-2002, 19:26
bovenstaanden is bedoeld voor Mohammed

camjo
12-07-2002, 19:43

Origineel gepost door nadia01 Mijn ouders verdienen wel de waarheid.. Jij doet nu net alsof mijn leven hangt in een web van leugens.. je moet niet overdrijven.. Ik heb gewoon van die kleine leugentjes over voor hoeveel ik mijn schoenen heb gekocht (bij wijs van spreken dan) dat soort leugentjes.. om gewoon gezeur te voorkomen.. Ok, nadia..nu begrijp ik je..kleine leugentjes om gezeur te voorkomen..die ken ik ook :D

Pagina's : [1] 2 3