Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe zeg je dit in het frans????

camellia_cha
02-02-2007, 23:07

Hallo allemaal, Ik zou graag het volgende naar he tfrans willen vertalen. Zou iemand me kunnen helpen a.u.b?? Dan kan ik het nog versturen:):) Goedenavond (naam), hoe gaat het met jullie? Mo heeft vandaag gebeld en is goed in Nederland aangekomen. Er is in marokko de moeder van een goeie kennis van mijn vader overleden. Dat was als het ware een tweede moeder voor mijn vader. Ze was wel al oud en was dement en lag alleen maar in bed. Groetjes aan de hele famillie:) (eigen naam) Ik zou jullie dankbaar zijn. jullie krijgen een groen puntje :):)

Atikaa
02-02-2007, 23:14
Bonsoir Comment allez vous? Mo a appeler ce soir et il est bien arrive au Pays-Bas. La maman d'un connaisance a mon pere est décedée au maroc. Elle été comme une deuxième mere pour mon pere. Elle été déjà agée, elle avais une détérioration mentale et ne se reveiller pas. Passer le bonjour a toute la famille

camellia_cha
02-02-2007, 23:33
Hey atikaa, Ik kan je geen puntje geven vaag.... Hartstikke bedankt in ieder gavl je bent een schat :kus: :kus: Camellia_cha

Imane_84
02-02-2007, 23:45
hoe zeg je in het frans.. ik laat alles aan het lot over.. ??????

camellia_cha
03-02-2007, 00:11

niet slecht, niet slecht... nog enkele uitgangen en accenten... Bonsoir Comment allez-vous? Mo a appelé ce soir et il est bien arrivé au Pays-Bas. La maman d'un connaisance de mon père est décédée au maroc. Elle était comme une deuxième mère pour mon père. Elle était déjà agée, elle avait une détérioration mentale et ne se levait plus. Passer le bonjour à toute la famille Thanks voro devertaling:);)

Imane_84
03-02-2007, 00:12
vroeger hield ik niet van de franse taal.. maar nu vind ik het de taal van de liefde :p

camellia_cha
04-02-2007, 00:11
vroeger hield ik niet van de franse taal.. maar nu vind ik het de taal van de liefde :p Ik vind de franse taal geweldig. Maar omdat ik soms zinnen bij de helft nie verder af kan afmaken vraag ik het soms maar hier voor de zekerheid. :) Dikke kus camellia_cha