Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vraagje procedure woningbouw

crybaby
02-02-2007, 12:46

hallo dames ik zit met een probleem misschien dat iemand mij kan helpen. ik heb een woning geaccepteerd en heb een verklaring getekend dat ik aaccoord ga met de woning maar ik heb geen contract getekend ik heb gelijk de sleutels voor bezichtiging gekregen, zit ik nu aan het huis vast? ik heb maandag een afspraak staan om te tekenen, dus ik heb nog geen huur contract getekend, kan ik nog weigeren want ik heb er spijt van het huis is echt niet mooi. ik heb nu pas goed kunnen kijken en ik wil m absoluut niet meer... weet iemand wat ik kan doen?

B_A_Z
02-02-2007, 13:02
Je kan toch gewoon weigeren. En als je weigert dan moet je wel de administratiekosten betalen. Maar dan kan je wel op zoek gaan naar een huisje wat in jouw smaak valt. Succes toegewenst.

crybaby
02-02-2007, 13:11
Je kan toch gewoon weigeren. En als je weigert dan moet je wel de administratiekosten betalen. Maar dan kan je wel op zoek gaan naar een huisje wat in jouw smaak valt. Succes toegewenst. ja echt? ook al heb ik een toezegging getekend? contract gelukkig nog niet... dat weet je echt zeker? pffff wat een opluchting

crybaby
02-02-2007, 16:41
niemand die het zeker weet?

Hetlicht
02-02-2007, 17:18

Volgens mij heb je voor ontvangst sleutels getekend. Ze sturen je toch niet voor bezichtiging als je nog moet beslissen? Lijkt me een logische zaak. Dus; cancelen en verder zoeken.