Bekijk originele versie : Wat zou jij sturen als je iemand heel erg mist...
celinedion
02-02-2007, 12:23
Stel..je hebt iemand even niet gesproken.Iemand die je normaal gezien elke dag spreekt.Je mist die persoon en je wil wat sturen via sms..of mail.Het mag niet zielig overkomen,maar het mag hem wel de indruk geven dat hij wel belangerijk genoeg is en dat het hart hem degelijk wel mist. :traan1:
schatje26
02-02-2007, 12:28
Even laten weten, even laten horen. Ik ben je niet vergeten, wilde je niet storen. Een groet hoe klein die ook is, een kus voor iemand die ik heel erg mis!
Dit kan je in een smsje sturen :goedzo:
celinedion
02-02-2007, 12:33
Even laten weten, even laten horen. Ik ben je niet vergeten, wilde je niet storen. Een groet hoe klein die ook is, een kus voor iemand die ik heel erg mis!
Dit kan je in een smsje sturen :goedzo:
mmm gaat ie denken dat ik em wil zoenen..:( :( no no.
schatje26
02-02-2007, 12:40
Je kan de kus ook vervangen met een andere tekst :moe:
Intimiteit
02-02-2007, 13:09
gewoon om de 1 of 2 dagen, wat je zelf lekker prettig vindt, wat van je laten horen en dat je zijn beste matie bent:)
gewoon als een vriend zijn de rest kom wel als jullie beide willen
loubna118
02-02-2007, 13:10
Stel..je hebt iemand even niet gesproken.Iemand die je normaal gezien elke dag spreekt.Je mist die persoon en je wil wat sturen via sms..of mail.Het mag niet zielig overkomen,maar het mag hem wel de indruk geven dat hij wel belangerijk genoeg is en dat het hart hem degelijk wel mist. :traan1:
EY ROTKOP LEEF JE NOG?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.