Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dit hadit is special voor sommige leden van marokko.nl

Pagina's : [1] 2

Oem_Lena
20-08-2003, 13:43

De Profeet zei: “Het beledigen van een moslim is slechtheid en tegen hem vechten is ongeloof (d.w.z. de twee zonden staan gelijk).” Overgeleverd door: Al-Boechari Aboe Hoerairah verhaalt dat de Boodschapper van Allah zei: “Wanneer twee moslims elkaar beledigen, ligt de schuld bij degene die begon, tenzij de beschuldigde de perken te buiten gaat.” Overgeleverd door: Moslim Abou Hoerayra verhaalt dat de boodschapper van God zei: "Weest niet jaloers op elkaar, en drijft geen oneerlijke handel, en haat elkaar niet, en keert jullie niet van elkaar af en doe geen bod als een ander biedt en wees als broeders, dienaren van God. De broeder is een broeder van een moslim: behandelt hem niet onrechtvaardig en kijkt niet op hem neer en laat hem niet in de steek. Godsvrees (Taqwa) is hier – en hij wees drie maal naar zijn borst – om slecht te worden, volstaat het voor een moslim om op zijn broeder neer te kijken. Alles van een moslim is verboden voor een moslim: zijn bloed, zijn bezittingen en zijn eer.” Overgeleverd door: Moslim

Lady_moi
20-08-2003, 13:45
moet jij net zeggen

Oem_Lena
20-08-2003, 13:52
Origineel gepost door Lady_moi moet jij net zeggen vertel wat wil je?

Lady_moi
20-08-2003, 14:00
ik weet wel da ge mij bedoelt

Oem_Lena
20-08-2003, 14:04

Origineel gepost door Lady_moi ik weet wel da ge mij bedoelt ik bedoel jou en al die andere een moslims moeten elkaar helpen niet elkaar haten

Lady_moi
20-08-2003, 14:14
Origineel gepost door lala_amira2 ik bedoel jou en al die andere een moslims moeten elkaar helpen niet elkaar haten mooi begin dan eerst met uzelf moest ge er nu echt bijzetten dat het speciaal is voor enkele leden???

Oem_Lena
20-08-2003, 14:17
Origineel gepost door Lady_moi mooi begin dan eerst met uzelf moest ge er nu echt bijzetten dat het speciaal is voor enkele leden??? staat duidelijk bij dat het voor sommige leden is Alhamdoeillah ben ik niet zo

DonnaBella
20-08-2003, 14:17
Origineel gepost door lala_amira2 De Profeet zei: “Het beledigen van een moslim is slechtheid en tegen hem vechten is ongeloof (d.w.z. de twee zonden staan gelijk).” Overgeleverd door: Al-Boechari Aboe Hoerairah verhaalt dat de Boodschapper van Allah zei: “Wanneer twee moslims elkaar beledigen, ligt de schuld bij degene die begon, tenzij de beschuldigde de perken te buiten gaat.” Overgeleverd door: Moslim Abou Hoerayra verhaalt dat de boodschapper van God zei: "Weest niet jaloers op elkaar, en drijft geen oneerlijke handel, en haat elkaar niet, en keert jullie niet van elkaar af en doe geen bod als een ander biedt en wees als broeders, dienaren van God. De broeder is een broeder van een moslim: behandelt hem niet onrechtvaardig en kijkt niet op hem neer en laat hem niet in de steek. Godsvrees (Taqwa) is hier – en hij wees drie maal naar zijn borst – om slecht te worden, volstaat het voor een moslim om op zijn broeder neer te kijken. Alles van een moslim is verboden voor een moslim: zijn bloed, zijn bezittingen en zijn eer.” Overgeleverd door: Moslim :goedzo:

Tijn
20-08-2003, 14:25
Hey meiden, volgens mij begint Nederland-Belgie pas vanavond :stomp: Op zich een goede tekst trouwens, begrijp alleen niet waarom er niet gewoon "mens" staat i.p.v. Moslim....

Lady_moi
20-08-2003, 14:29
Origineel gepost door lala_amira2 staat duidelijk bij dat het voor sommige leden is Alhamdoeillah ben ik niet zo inderdaad alhamdoulilah :rolleyes: waarom typde je nie gewoon SPECIAAL VOOR LADY_MOI

Oem_Lena
20-08-2003, 14:32
Origineel gepost door Lady_moi inderdaad alhamdoulilah :rolleyes: waarom typde je nie gewoon SPECIAAL VOOR LADY_MOI omdat het niet alleen voor jou bedoelt is...begrijp je

Noa
20-08-2003, 14:44
Hou het hier ajb netjes... Mooie hadits lala_amira.

Oem_Lena
20-08-2003, 14:46
Origineel gepost door Noa Hou het hier ajb netjes... Mooie hadits lala_amira. thnx :)

Lady_moi
20-08-2003, 14:50
Origineel gepost door Noa Hou het hier ajb netjes... Mooie hadits lala_amira. noa kunde gij mijn nicknaam wijzigen??

Noa
20-08-2003, 14:52

Origineel gepost door Lady_moi noa kunde gij mijn nicknaam wijzigen?? Nee lieverd alleen de Moderator kan dat... Je zult wel denken wat kan jij dan de moderators van het forum hebben geen toegang tot de nicks van de mensen hier. Sorry.

Pagina's : [1] 2