Bekijk originele versie : Wat is jouw favoriete magazine/tijdschrift?
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
En licht toe
Ikzelf ben helemaal gek op Het Beste. Dit maandblad bevat alles. Verhalen, humor, docu-artikelen. Ik kan weer een jaarabonnement nemen voor 50% minder:banana:
In de editie van deze maand staat het verhaal in van bijvoorbeeld de man die een paperclip had geruild voor een huis.
Sibel_flower
02-02-2007, 09:06
Sen
vriendin
Maar heb voor de Sen gekozen op de poll
@ Noona de Sen vind ik zoo leuk bij jou passen
Mozhima1
02-02-2007, 09:08
Verschillende bladen. Ik heb geen abonnement, maar als ik in de winkel iets zie liggen met interessante onderwerpen in betreffende editie dan neem ik hem.
Sen
vriendin
Maar heb voor de Sen gekozen op de poll
@ Noona de Sen vind ik zoo leuk bij jou passen
weet je, Doenja had ze afgelopen zomer ALLES doorgestuurd en ze hebben niet eens een ontvangstbevestiging gestuurd.
maar geeft niets, mijn doel ligt hoger:ego:
Staat er niet tussen...
welke en licht toe:D
Sibel_flower
02-02-2007, 09:10
weet je, Doenja had ze afgelopen zomer ALLES doorgestuurd en ze hebben niet eens een ontvangstbevestiging gestuurd.
maar geeft niets, mijn doel ligt hoger:ego:
He volgens mij bestaat sen niet meer ze gingen samen met een ander blad zoiets las ik alleen weet ik niet nu of volgend jaar....
Ohh die Senay moet zich schamen:moe:
Verschillende bladen. Ik heb geen abonnement, maar als ik in de winkel iets zie liggen met interessante onderwerpen in betreffende editie dan neem ik hem.
toen ik tijd had om te winkelen deed ik dat ook inderdaad. nu vind ik het wel makkelijk dat ik eens per maand word getrakteerd op een blad.
welke en licht toe:D
Ik ben dol op de woonbladen.. VT wonen, Ariadne en de 101..
Daarnaast lees ik ook weleens de Sante en Marie-Claire
He volgens mij bestaat sen niet meer ze gingen samen met een ander blad zoiets las ik alleen weet ik niet nu of volgend jaar....
Ohh die Senay moet zich schamen:moe:
ow echt? nou daar weet ik niets van.
maar was inderdaad wel een beetje gepikeerd erover:traan1:
Mozhima1
02-02-2007, 09:14
Wij krijgen op het werk ook veel bladen voor directeur (zoals de elsevier) waar ik een kijkje inneem voordat ik hem aan hem geef :hihi: en verder ontvang ik op werk een vakblad voor mijn eigen.
Vroeger had ik een abonnement op de beau monde, maar vond het op een gegeven moment zo :maf: dat ik hem opgezegd.
Ik koop soms ook wel eens de Libelle :eek: Als er een mooi verhaal in staat, maar het kan ook de Panorama zijn.
Heel uiteenlopend.
Ik ben dol op de woonbladen.. VT wonen, Ariadne en de 101..
Daarnaast lees ik ook weleens de Sante en Marie-Claire
Ik heb ook wat van die woonbladen liggen. Ze maken me gek! Zo mooi wat ze allemaal hebben en VOORAL die keukens!:love:
Die blader ik niet te vaak door.
ELLE eten vind ik weer wel een leuk blad. Echt strakke recepten vind je er soms in.
Sibel_flower
02-02-2007, 09:17
ow echt? nou daar weet ik niets van.
maar was inderdaad wel een beetje gepikeerd erover:traan1:
Bang dat je haar colums in neemt aangezien ze die zelf schrijft :haha:
Ik heb ook wat van die woonbladen liggen. Ze maken me gek! Zo mooi wat ze allemaal hebben en VOORAL die keukens!:love:
Die blader ik niet te vaak door.
ELLE eten vind ik weer wel een leuk blad. Echt strakke recepten vind je er soms in.
Ik heb een hele stapel van die bladen liggen... het zijn echt van die bladen die je nooit weggooit... en na een tijd weer es erbij pakt...
ik heb een heleboel leuke ideeen uit die bladen gehaald...:D
Bang dat je haar colums in neemt aangezien ze die zelf schrijft :haha:
hihi, dat wist ik ook niet. ja inderdaad voor harzelf scheelt het weer geld.
ach ja, gewooon verder kijken
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.