Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vrouwen kijk uit: Politie onderzoekt aanrandingen door taxichauffeurs

rnaj
20-08-2003, 11:19

Politie onderzoekt aanrandingen door taxichauffeurs Uitgegeven: 20 augustus 2003 11:01 Laatst gewijzigd: 20 augustus 2003 11:02 AMSTERDAM - De politie in Amsterdam is op zoek naar taxichauffeurs die hun vrouwelijke klanten lastigvallen. Zeker tien vrouwen hebben aangifte gedaan van aanranding, aldus woensdag een politiewoordvoerder. Gelet op de verschillende signalementen die zij opgaven, gaat de politie ervan uit dat meerdere chauffeurs zich schuldig maken aan het lastigvallen van vrouwen. In vrijwel alle gevallen gaat het om vrouwen die na een avondje stappen met een taxi naar huis gaan. Het gedrag van de taxichauffeurs varieert van toespelingen op betalen in natura tot het onzedelijk betasten van de vrouwen. De politie heeft de zaken al enkele maanden in onderzoek, maar heeft nog geen aanhoudingen kunnen verrichten. Het zou erg helpen als de vrouwen het nummer van de taxi zouden weten waar ze in zaten. Juist dat weten veel slachtoffers niet op te geven, aldus de politiewoordvoerder. Handtastelijke taxichauffeurs bezorgen de branche een slechte naam. De politie weet dat daarom ook binnen de taxiwereld op snel succes in het onderzoek wordt gehoopt. Even het nummer van de taxi onthouden en met je mobieltje 112 bellen. Wedden dat dat werkt

babyvanbelisma
20-08-2003, 11:22
Dames in Amsterdam: allemaal aan de (illegale) pepperspray!!!!

rnaj
20-08-2003, 11:25
Origineel gepost door babyvanbelisma Dames in Amsterdam: allemaal aan de (illegale) pepperspray!!!! Kijk jij hoeft de 'omgeving Rotterdam' niet te spiegelen naar ons mooi Amsterdam. Trouwens oproepen tot geweld is strafbaar in Nederland.

babyvanbelisma
20-08-2003, 11:29
Nou de dames in rotterdam kunnen ook wel een spraytje hier en daar gebruiken hoor, ik wil rotterdam ook weer niet vrijpleiten. Maar ik ben in amsterdam altijd minder op mijn gemak dan in rotterdam, maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik in rotterdam 'thuis' ben..... Voel jij je veilig in Rotterdam?

rnaj
20-08-2003, 11:31

Ik meng mij niet met arbeiders die de LPF en leefbaar rotterdam hebben groot gemaakt.

sword
20-08-2003, 11:55
Origineel gepost door rnaj Ik meng mij niet met arbeiders die de LPF en leefbaar rotterdam hebben groot gemaakt. Ik wist niet dat PIMMETJE zijn verkiezingskas werd gespijst met geld uit de zakken van de rotterdamse arbeiders? :zwaai: Sword

rnaj
20-08-2003, 11:58
Origineel gepost door sword Ik wist niet dat PIMMETJE zijn verkiezingskas werd gespijst met geld uit de zakken van de rotterdamse arbeiders? :zwaai: Sword Daarom woon jij ook in Antwerpen. Hoe gaat het eigen met die corruptie zaak van een paar maanden geleden. Heeft het stadsbestuur de creditcards al ingeleverd?

sword
20-08-2003, 12:06
Origineel gepost door rnaj Daarom woon jij ook in Antwerpen. Hoe gaat het eigen met die corruptie zaak van een paar maanden geleden. Heeft het stadsbestuur de creditcards al ingeleverd? ben je gek? inleveren, no way! men heeft een "commisiaraat" opgericht die de uitgaven van onze excellenties beter gaat beheren. of deze "postjes" ook politiek benoemd zullen worden heeft men gemakkelijkheidshalve niet meegedeeld. Ik dacht dat PIMMETJE werd gefinancierd vanuit een bepaalde hoek van welstellende zakenlui ( sexbazen of sexboeren) die graag wat meer politieke macht hadden gehad! ben je zeker van die rotterdamse arbeiders want die gaven alleen hun stem? :zwaai: Sword