Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : irak

hakma
20-08-2003, 10:51

goede dag allemaal hoe vinden jullie dat er op dit moment gehandelt wordt door de Amerikanen in Irak

hakma
20-08-2003, 11:08
YahiaAmin dat heb je scherp gezien waarom denk je dat ze daar nog zijn? niet voor vrede dat kan ik je wel zegen

babyvanbelisma
20-08-2003, 11:43
Weet je waarom ze daar nog zijn? Omdat ze moeten van gouverneur bush!!! Die zak laat iedereen maar allemaal bevelen opvolgen en hij zit zelf hoog en droog in Amerika. Ik heb gelezen dat hij voor de aanslagen van 11 september persoonlijke contacten met de familie bin laden had en dat hij de dag na de aanslagen (toen er geen vliegtuig mocht opstijgen) een aantal prominente arabieren het land heeft laten uitvliegen met een prive jet!!! Als dat waar is en het wordt bewezen.........bush you're going down!!!

rnaj
20-08-2003, 11:48
Origineel gepost door babyvanbelisma Weet je waarom ze daar nog zijn? Omdat ze moeten van gouverneur bush!!! Die zak laat iedereen maar allemaal bevelen opvolgen en hij zit zelf hoog en droog in Amerika. Ik heb gelezen dat hij voor de aanslagen van 11 september persoonlijke contacten met de familie bin laden had en dat hij de dag na de aanslagen (toen er geen vliegtuig mocht opstijgen) een aantal prominente arabieren het land heeft laten uitvliegen met een prive jet!!! Als dat waar is en het wordt bewezen.........bush you're going down!!! Bron?, Waar heb je dit gelezen?

babyvanbelisma
20-08-2003, 11:52

In het boek 'Stupid White Men' van Michael Moore. In dat boek staan een heleboel politieke missers van Bush+regering, maar ook van Clinton en Gore. Ik moet zeggen, hij heeft een heleboel bronnen en zijn bevindingen zijn goed onderbouwd. Ik wil het niet klakkeloos aannemen maar ik ben geneigd een heleboel dingen te geloven.... Het is echt een aanrader trouwens

rnaj
20-08-2003, 12:01
Hmmmm, in de bijlmer werd de blackbox ook niet terug gevonden.

babyvanbelisma
20-08-2003, 12:05
Jammer dat het bij dit soort dingen altijd bij speculeren blijft en dat er de grootste sprookjes boven komen. We zullen het nooit weten waarschijnlijk....

grendel
20-08-2003, 12:15
Origineel gepost door hakma YahiaAmin dat heb je scherp gezien waarom denk je dat ze daar nog zijn? niet voor vrede dat kan ik je wel zegen nee....dat klopt, daarvoor is de VN daar,... maar goed, die worden ook al opgeblazen tegenwoordig. Het is verstandiger voor de Yankees om naar huis te gaan, ze maken elkaar daar toch wel af. :zwaai:

daftpunk
20-08-2003, 12:45
Origineel gepost door vikker Het beste is dat ze inderdaad naar huis gaan, dan kan saddam en zijn kliek terug komen, om zijn volk terug te onderdrukken. Jazeker het zou inderdaad het beste zijn als de Amerikanen blijven, ze zijn daar zo goed bezig op het ogenblik, maar goed zodra de Amerikaanse belangen zijn veiliggesteld zullen ze wel vertrekken. Als het zwarte goud maar richting de U.S. of A stroomt.

babyvanbelisma
20-08-2003, 12:56
Vikker, ik wíl het liever niet geloven want als het waar is wat er allemaal in dat boek staat dan leven wij (maar vooral Amerikanen) in een zeer verdorven en corrupte wereld en dan is mijn illusie dat er ook goede politici zijn voorgoed verdwenen. Maar ik kan me wel goed voorstellen van Bush dat hij politiek incorrecte dingen heeft gedaan of laten doen. Maar wat je zegt, ik zal nog even afwachten, waarschijnlijk voor altijd.... Tsion, hoe durf je amerika en nederland op 1 lijn te zetten, als je iets van politiek weet en van de wereld dan weet je dat dat absoluut niet waar is....

sword
20-08-2003, 13:17
Origineel gepost door Zionist1 Ik geef hierbij de schuld aan de NLse media die steun aan jullie fanatelingen in de rug gaf.De Nederlandse media heeft Bush gedemoniseert.De media heeft vergeten dat een betere partner dan Amerika bestaat niet.Zeker niet de arabieren.Nederland en Amerika zijn EEN partij. De economische belangen van NL in de V.S. zijn ongekend.Als het mis gaat in amerika kunnen we hier allemaal van de welvaart vergeten. Jullie spugen in eigen put want jullie leven van het geld van de Amerikanen. De oorlog in Iraq was het meest rechtvaardig ding ooit.Saddam is eindelijk weg. Nu zitten in Iraq Nederlandse soldaten.Dat zijn landgenoten van jullie. Bid voor hun veiligheid en begin wat Nederlanders te worden. Tsion God Bless Amerika Ik was er heilig van overtuigd dat ik jouw vanochtend met mijn WC-borstel uit mijn schijtpot had geveegd maar klaarblijkelijk ben je een hardnekkig soort vuil ! :zwaai: Sword