Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : gerechten

LZN
20-08-2003, 10:28

hallo allemaal ik op zoek naar lekker marokkaans voorgerecht wie van jullie kan mij helpen? degene die mij van mij een kus alvast bedankt.

Khanoussi
20-08-2003, 10:56
http://culinaire.pagina.nl

emsoem
20-08-2003, 12:30
kijk bij rubriek cuisine:) =emsoem=

rnaj
20-08-2003, 13:05
Origineel gepost door vikker Een heeeeeerlijk recept..... Men neme een krioelende massa wormen en werpe hen in de wok. Beetje groenten erbij, even aanbraden en smullen maar. Dorien Beekers experimenteert als kok graag met insecten, zelfs van schorpioenen is ze niet vies. Speciaal voor Sum tovert ze heerlijke schotels op tafel. Voor wie een knop omzet en durft te proeven gaat een wereld open. De smaken zijn divers en die wriemelende ellende blijkt bijzonder voedzaam te zijn. Hongerig wrijven de bewoners van het studentenhuis zich over de maagstreek. Eens kijken wat er in huis is... De vochtige dakgoot levert een handvol pissebedden, twee vette kakkerlakken schieten over het beschimmelde aanrecht en iemand heeft nog wat meelwormen over na een dag vissen. Even aanbraden in de wok, uitje en paprikaatje choppen, rijst en ketjap erdoor en klaar is de insectennasi. Smakelijk en nog voedzaam ook! Ik heb het nog nooit geprobeerd, ook nog nooit de keus gehad. Het is net parachutespringen, lijkt me leuk, maar weet niet of ik het durf....

ibtisamc
20-08-2003, 18:38

Origineel gepost door vikker Een heeeeeerlijk recept..... Men neme een krioelende massa wormen en werpe hen in de wok. Beetje groenten erbij, even aanbraden en smullen maar. Dorien Beekers experimenteert als kok graag met insecten, zelfs van schorpioenen is ze niet vies. Speciaal voor Sum tovert ze heerlijke schotels op tafel. Voor wie een knop omzet en durft te proeven gaat een wereld open. De smaken zijn divers en die wriemelende ellende blijkt bijzonder voedzaam te zijn. Hongerig wrijven de bewoners van het studentenhuis zich over de maagstreek. Eens kijken wat er in huis is... De vochtige dakgoot levert een handvol pissebedden, twee vette kakkerlakken schieten over het beschimmelde aanrecht en iemand heeft nog wat meelwormen over na een dag vissen. Even aanbraden in de wok, uitje en paprikaatje choppen, rijst en ketjap erdoor en klaar is de insectennasi. Smakelijk en nog voedzaam ook! Humor van vikker :rolleyes: !!!

emsoem
20-08-2003, 20:10
vikker? er ontbreekt iets in jouw recept.....:rolleyes: smaak, echtheid...:) =emsoem=