Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : dokter kan de spiraal niet zien

nadcopenhagen
01-02-2007, 19:21

ik heb een paar maanden geleden en spiraal op gekregen.at meegemaakt_ Maar de laatste week heb ik krampen in mijn buik gekregen,dus ben ik naar de dokter geweestmaar zij kon het niet voelen of zien.ik moet morgen een scanning krijgen voor te zien of het er nog is. Heeft iemand dat meegemaakt?:confused:

nadcopenhagen
01-02-2007, 19:23
ik heb een paar maanden geleden en spiraal op gekregen.at meegemaakt_ Maar de laatste week heb ik krampen in mijn buik gekregen,dus ben ik naar de dokter geweestmaar zij kon het niet voelen of zien.ik moet morgen een scanning krijgen voor te zien of het er nog is. Heeft iemand dat meegemaakt?

sgatje22
01-02-2007, 19:34
Jeetje....

nadcopenhagen
01-02-2007, 20:22
niemand?

houdaya
01-02-2007, 20:25

misschien dat hij het morgen met de echo wel kan zien, maar het kan ook zijn dat hij eruit gevallen is. Bij mijn buurvrouw was het wel het geval, tijdens het douche is het eruit gegaan. Gelukkig had ze het gezien en is direkt naar de dokter gegaan. Zelf heb ik ook een spiraal en het bevalt me goed

Israae
01-02-2007, 20:42
Een spiraal is eigenlijk geen gepast Islamitisch voorbehoedsmiddel... het is namelijk een aboratieve methode. Wat gebeurt er, er vind wel bevruchting plaats, maar het spiraaltje verhindert het bevruchte eitje dat het zich kan innestelen in de baarmoederwand.... :jammer:

Insania
01-02-2007, 20:55
Bij mijn zus en nicht was het gebeurd, ze gingen naar ziekenhuis en bleek dat de spiraal er niet meer in zat.