Bekijk originele versie : Prins Vikker de eerste
Belgische prinses Mathilde bevalt van zoon
Uitgegeven: 20 augustus 2003 07:51
BRUSSEL - De Belgische prinses Mathilde, echtgenote van kroonprins Filip, is in de nacht van dinsdag op woensdag bevallen van een zoon. Dat melden Belgische media.
Gabriël Boudewijn Karel Maria is het tweede kind van het prinselijk paar. Het eerste kind, Elisabeth, werd geboren op 25 oktober 2001. Gabriël is derde in de lijn voor de troonopvolging. Het nieuwe prinsje weegt 4 kilo en is 52 centimeter lang.
De baby is het zevende kleinkind van koning Albert en koningin Paola. Het vorstenpaar is nog met vakantie in Zuid-Frankrijk. Ze keren woensdagmiddag vervroegd terug naar Brussel.
Mag ik alle belgen feliciteren met dit prille geluk.
Rnaj :zwaai: :belgie: :zwaai:
Origineel gepost door rnaj
Mag ik alle belgen feliciteren met dit prille geluk.
Rnaj :zwaai: :belgie: :zwaai:
daar gaat mijn belastingsgeld :(
:zwaai: Sword
Moezhint
20-08-2003, 09:58
weer zo'n karakterloze onderkruipsel dat de aarde zal bewandelen...niets aan die belgen...vooral wat van matilda komt laat me lachen...
geen vreugdekreet dus...
Origineel gepost door Moezhint
weer zo'n karakterloze onderkruipsel dat de aarde zal bewandelen...niets aan die belgen...vooral wat van matilda komt laat me lachen...
geen vreugdekreet dus...
als er een karakterloze onderkruipsel uit het maagdje Mathilde komt, dan vraag ik me echt af wat er uit zo'n S.LOERIE van een Maxima kan rollen?
Moezhint
20-08-2003, 10:13
Origineel gepost door sword
als er een karakterloze onderkruipsel uit het maagdje Mathilde komt, dan vraag ik me echt af wat er uit zo'n S.LOERIE van een Maxima kan rollen?
ayyaaaw.... een hoererend en paaldansend gedrocht? :confused:
Origineel gepost door Moezhint
ayyaaaw.... een hoererend en paaldansend gedrocht? :confused:
hou haar moeder uit deze discussie A.U.B :D
Zal ik dit topic dan maar weer verwijderen.
Geloof niet dat de belgen onder ons deze positief bedoelde aandacht kunnen waarderen :(
ibtisamc
20-08-2003, 18:55
Origineel gepost door rnaj
Zal ik dit topic dan maar weer verwijderen.
Geloof niet dat de belgen onder ons deze positief bedoelde aandacht kunnen waarderen :(
Doe dat mathilde kan me namelijk gestolen worden!!
Ze geeft me tenslotte geen brood he :D !!!
babyvanbelisma
20-08-2003, 19:31
Prins Vikker zal streng doch rechtvaardig over zijn volk zijn.....:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.