Bekijk originele versie : Dank zij hamas
http://www.hln.be/hln/art/pag/hln_index.jsp?page=Nieuws&cat=Buitenland&scherm=1&artId=3172&lijst=1#artikel
Israël sluit opnieuw de Palestijnse gebieden af
JERUSALEM 20/08 (BELGA/AG) = Israël heeft tijdens de nacht van dinsdag op woensdag de Palestijnse gebieden opnieuw afgesloten na de zelfmoordaanslag dinsdag op een autobus in Jerusalem, meldde de Israëlische militaire radio. Shaoul Mofaz, Israëlisch minister van Defensie, heeft de volledige sluiting bevolen van de Gazastrook, de Westelijke Jordaanoever en Palestijnse steden. Binnen- of buitengaan is verboden, meldde de radio. Begin juni had Israël de afsluiting van de Palestijnse gebieden verzacht naar aanleiding van de Amerikaans-Israëlisch-Palestijnse top in Aqaba. Op 8 juni werd de sluiting terug ingevoerd na alarmerende geruchten over nakende aanslagen. Nadien werd de sluiting terug versoepeld. Sinds het begin van de Intifada in september 2000 is het voor de meeste Palestijnen verboden om Israël binnen te gaan. Deze maatregel heeft een vernietigend effect op de werkgelegenheid omdat voordien ongeveer 250.000 Palestijnen werkten in Israël, met of zonder vergunning.(KVC).
Origineel gepost door Saher
Wel coole naam; Shaoul Mofaz!
weet je wat zijn naam betekent? Hij die graag tijdens de sabbat Saher in zijn k.ontje n.eukt !!! geweldig hé en dat jij dat nog niet wist ?
:zwaai: Sword
Origineel gepost door Defender
Swort weer met zijn echte islamitische fatasieen.
Islamitische fantasiën deflowerdje? Saher's idolatrie voor het zionisme neemt echt groteske vormen aan en ja, voor Saher's informatie: als je jezelf ooit bekeerd tot het zionisme onthoud dan het volgende: het bekerings-ritueel bij de joden start altijd e bij je r.eet ! FREE YOUR A.SS AND YOUR KEPPELTJE WILL FOLLOW :D
Sword
HEY SWORD WEET JIJ WAT JE BENT???
EEN NEP MOSLIM, DE ISLAM IS JOU NIET WAARD EN JIJ DE ISLAM NIET VUILE VIEZE KLOTE TRAVESTIET, VIEZE VUILE LELIJKE ROTGEK, GA JE ZELF OPBLAZEN OFSO!
Mag ik vragen wat dit allemaal met de hamas te maken heeft.
Of is dat een domme vraag?
Origineel gepost door Defender
Zelfs in je scheldnamen ben je nog op het sexuele gericht. Je hebt een sexcomplex man, net als die lui die zich voor het krijgen van weet ik hoeveel maagden opblazen. Geen wnder dat Islam met zulke "strijders" NOOIT Israel zal overwinnen. Geen enkele God kan achter zoiets vunzigs staan en geloofwaardig blijven. :rolleyes:
dat heb je zelf uitgelokt hé :D zo'n troetelnaampje past je als gegoten als ik jouw zionistische "natte dromen" over het scherm zie druipen!
ALLES! OPBLAASPOP-FAN SWORD UIT BELGIE IS EEN LID VAN DE HAMAS.
adem in ..... adem uit, niet emotioneel worden hé, ik begrijp het , het is niet makkelijk om als een " aghel bataghat" door het leven te gaan hé!
Heeft jouw sharmulleke een opening bovenaan? want dan kan die coole Mofaz in de goede oude joodse tradite je duidelijk maken, dat het weer tijd is om te voorover te BUKKEN !!!
:D Sword
babyvanbelisma
20-08-2003, 11:27
Laat ik eens even inhoudelijk op de topic ingaan, dan doe ik ook nog eens iets origineels en unieks hier.....
Ik zag het vanochtend op het nieuws en ik vond het zo treurig. Palestijnen met een twisted mind die zichzelf opblazen hebben het nu weer lekker verziekt voor al die onschuldige inmiddels wanhopige burgers die uitkeken naar het moment dat Israel eindelijk weer iets positiefs zou doen......
Dus wat zeggen we nu: hamas bedankt hoor!!
Origineel gepost door babyvanbelisma
Laat ik eens even inhoudelijk op de topic ingaan, dan doe ik ook nog eens iets origineels en unieks hier.....
Ik zag het vanochtend op het nieuws en ik vond het zo treurig. Palestijnen met een twisted mind die zichzelf opblazen hebben het nu weer lekker verziekt voor al die onschuldige inmiddels wanhopige burgers die uitkeken naar het moment dat Israel eindelijk weer iets positiefs zou doen......
Dus wat zeggen we nu: hamas bedankt hoor!!
Het was hamas niet lieverd, het was de Islamitische Jihaad . en de joden zijn aan iets positiefs bezig voor de palestijnen, heb je nog niets over "DE MUUR" gehoord? moet je eens doen!
babyvanbelisma
20-08-2003, 11:47
Oh sorry ik was verkeerd..... Maar maakt in principe niet uit, dan hebben die lui van de Jihad het verziekt.
Wat is dat 'de Muur'.?
ibtisamc
20-08-2003, 18:34
Origineel gepost door sword
weet je wat zijn naam betekent? Hij die graag tijdens de sabbat Saher in zijn k.ontje n.eukt !!! geweldig hé en dat jij dat nog niet wist ?
hahahahahahahahaha!!
:D :D :D !!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.