Bekijk originele versie : Wie is er of kent er een grondstewardes
Kan iemand mij informeren hoe je kan solliciteren? Ik zit al op internet te zoeken bij de verschillende vliegtuigmaatschappijen maar kom niet echt veel verder..
Bvd
Studentmet5cent
19-08-2003, 23:07
Origineel gepost door Jemina
Kan iemand mij informeren hoe je kan solliciteren? Ik zit al op internet te zoeken bij de verschillende vliegtuigmaatschappijen maar kom niet echt veel verder..
Bvd
Ik ken een stewardess en een grondstewardess.
Gesollicteerd via klm.. Probeer dus klm.nl en anders moet je maar even langs op Schiphol.
Thnx, misschien is dat inderdaad het beste om even langs te gaan..
ik zou echt niet beginnen aan zo'n baan, ik heb een familie daar. het is 1 en al een hel
je werkt daar onregelmatig, slapen doe je bijna niet omdat je elke moment gebeld kan worden om te komen werken
je draagt rokken en zo
je moet de hele dag spelend vriendelijk zijn waardoor je een neppersoonlijkheid gaat krijgen
en je verdient je geld op een haram manier.
je verwaarloosd je aanbidding
Noerallain18
20-08-2003, 00:22
Mijn zus is een grondstewardess.Het beste is om langs te gaan, want je solliciteren via het internet zal je niet ver bregen.Het is inderdaad zwaar vooral als je voor royal air maroc werkt.Eeen en al rwina dus dat raad ik je niet aan!
Succes meid!!
Lady_moi
20-08-2003, 11:49
lijkt me verschrikkelijk werk
Je moet op de site van KLM kijken, je hebt wel minimaal mbo niv 4 nodig anders kan je t wel shaken!!!...............Ik wil ook binnen nu en 2 jaar als stewardess gaan werken!!
ik ken wel iemand... :)
moet je kijken op de site van airsupport.nl , daar werkt ze ook.
m`n broer is piloot......je bent gewaarschuwd :stout:
OuJdIa_L
20-08-2003, 12:42
je gaat moeilijk een baan krijgen :(
Bij me nicht duurde het 7 maanden
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.