Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : advies over de zonnebank??

casa_
31-01-2007, 20:49

hallo mensen ik heb advies nodig over de zonnebank. ik ben nog nooit eerder naar de zonnebank geweest en zou nu wel s willen gaan. welke raden jullie mij aan om te nemen voor de allereerste keer. ik wil niet verbranden en dat je het gelijk kan zien, maar alles gewoon rustig opbouwen. hoe hebben jullie dat gedaan? en hoevaak zou ik dan naar de zonnebank moeten gaan? alvast bedankt

lieve_meiske
31-01-2007, 21:07
hangt helemaal van je huid af..er wordt eerst gekeken watvoor huidtype je het en dan krijg je te horen welke zonnebank t beste bij je past:goedzo:

casa_
31-01-2007, 21:21
wat bedoel je precies met wat voor huid? normaal verbrand ik niet zo snel. en voor de rest heb ik niet echt een gevoelige huid ofzo.

casa_
31-01-2007, 21:22
en hoevaak moet ik dan naar de zonnebank gaan om t bij te houden. ik wil niet al te vaak gaan, omdat ik weet dat zonnebank eigenlijk heel schadelijk is voor je huid.

lieve_meiske
31-01-2007, 21:24

wat bedoel je precies met wat voor huid? normaal verbrand ik niet zo snel. en voor de rest heb ik niet echt een gevoelige huid ofzo. ze meten je huidtype als het ware..daaruit blijkt welke zonnebanken het beste bij je passen..

lieve_meiske
31-01-2007, 21:26
en hoevaak moet ik dan naar de zonnebank gaan om t bij te houden. ik wil niet al te vaak gaan, omdat ik weet dat zonnebank eigenlijk heel schadelijk is voor je huid. geen idee:kweetnie:..ben maar 1 x in mn hele leven geweest..en dat was genoeg zo:giechel:!

casa_
31-01-2007, 21:36
waarom vond je het genoeg :) slechte ervaringen?? en vertel hoe was het bij jou? welke heb jij genomen , hoe lang en wat was het resultaat? vond je het trouwens niet eng?