Bekijk originele versie : wat is volgens jou het verschil tussen de marokkanen...
oujdiameghrabia
19-08-2003, 22:07
die hier of in andre europese landen wonen en die in marokko wonen ? :zwaai:
Origineel gepost door oujdiameghrabia
die hier of in andre europese landen wonen en die in marokko wonen ? :zwaai:
Allen een pot nat. :p
praatjes
19-08-2003, 22:10
Allemaal tuig!!
allemaal tuig maar in het ene land meer dan het andere land :)
Ze spreken allen een andere tweede taal ...........thats it!!!!!!......Een marokkaan blijft een marokkaan waar die ook leeft!!!.
CyberZina
19-08-2003, 22:18
Marokkanen in MA: hebbe, hebbe, hebbe, hebbe, hebbe, hebbe,hebbe...... das het enige woord wat ze kennen als ze shab el 7ariej zien
bijvoorbeeld:
- mag ik die nieuwe rok van je hebben (niet lenen, NNEEEEEEE ze willen hebben!)
- mag ik die ring van je hebben (heb je net twee dagen om je vinger)
- mag ik die creme van je hebben, wij hebben dat niet hier weet je en als je terug gaat naar Hollanda kan je genoeg kopen (en dan zegt je moeder, ewa safi a benti, 3atia lacrema.......grrrrrrr)
das het enige woord wat ze kennen als ze shab el 7ariej zien
En wij: wij zijn..........ja wij zijn relax en geven...
CyberZina
19-08-2003, 22:21
maar als je echt wilt weten..................
Maar een Marokkaan is een Marokkaan, moeten wij niet als één door het leven gaan? Al die onderlinge rascisme, woede, jaloezie en afgunst. Wallah3adim dit brengt mij een onnodige Traan. Daarom...ja daarom ya M3rba blijven wij onderaan!!!
oujdiameghrabia
19-08-2003, 22:23
zina ik geef je gelijk
ik vind de marokkanen die in marokko wonen eigenlijk een beetje eng vooral die jongens hebben je durft niet bij ze te eten of zo ze kunnen ze makkelijk s7our voor je doen,
ThugMocro
19-08-2003, 22:29
Marokanen in Marokko denken dat we in europa slapend geld verdienen.
oujdiameghrabia
19-08-2003, 22:37
ja dat ook ha ha
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.