Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Groene puntjes???? wat is dattttt??

Fessiya
31-01-2007, 17:07

Iedereen vraag om een groen puntje, waar zijn die voor? Ik zie in mijn hoekje dat ik een aantal heb gekregen maar waar zijn ze eigenlijk voor? Tevens zie ik een ster onder mijn naam, WAAAAAT IS DAAT??? :confused: Nou dat was mijn vraag :maf2: Thx

marocgirl15
31-01-2007, 19:52
kijk zie je die engel onderin je gebruiksnaam, als iemand daar op klikt krijge jij een groen puntje. als je bepaalde aantal punten hebt.. krijg je zo groene blokje, dat kan je zien onderaan je reacties,. zegmaar jij hebt nu heel wat groene blokjes, dat betekent dat anderen mensen jou hebben gegeven. je kan het terug zien in jou hoekje... dan kan je zien wie dat puntje heeft gegeven. nou ik hoop dat ik jou genoeg heb uitgelegd.. xxjess

Fessiya
31-01-2007, 23:27
ja maar wat ik ermee doen

Fessiya
01-02-2007, 23:36
weet niemand het

nadia2007
02-02-2007, 10:07

weet niemand het Gratis naar Marokko ;) Ik wil het ook wel weten.al heb ik nog niks:)

samira_spang
02-02-2007, 10:08
uhmmm nee dat weetik niet ik weet alleen wat marocgirl15 heeft uitglegd meer niet :S..

samira_spang
02-02-2007, 10:09
je krijgt er wel eentje van mij dann;) omdat je niks hbt ahaa als ikw eet hoe is se nog geve meot :P..

o0_Yasira_0o
02-02-2007, 11:35
Je kan sinds kort andere gebruikers groene en rode punten geven. Vind je een reacties goed, dan kun je daarop een groen puntje geven. Ben je het er niet mee eens, dan kun je een rood puntje geven. Eerst was het zo, dat dat anoniem gebeurde, maar sinds kort staat ook de naam van de gever vermeldt. Bij een bepaalde aantal groene puntjes, krijg je groene blokjes. Heb je meer rode puntje gekregen, krijg je rode blokjes. Soms krijg je ook grijze puntjes, maar die hebben geen waarde, omdat die gene blijkbaar nog niet genoeg reacties hebben.. Wat je met die punten kan? Eigenlijk niets, het is voor je reputatie...:maf:

Fessiya
02-02-2007, 14:08
Gratis naar Marokko ;) Ik wil het ook wel weten.al heb ik nog niks:) dan neem ik jou mee ;) kon dat maar yak? Je hebt een puntje van mij gekregen omdat je geen had :) Dus wat ik heb begrepen, hoe meer punten je hebt hoe meer mensen het met je eens waren, dus dan ben helemaal HOTTTTTT :hihi: Thanks allemaal

nadia2007
03-02-2007, 10:17
dan neem ik jou mee ;) kon dat maar yak? Je hebt een puntje van mij gekregen omdat je geen had :) Dus wat ik heb begrepen, hoe meer punten je hebt hoe meer mensen het met je eens waren, dus dan ben helemaal HOTTTTTT :hihi: Thanks allemaal ow wat lief.thanks schat:sjans:

nadia2007
03-02-2007, 10:18
je krijgt er wel eentje van mij dann;) omdat je niks hbt ahaa als ikw eet hoe is se nog geve meot :P.. :sjans:

Fessiya
03-02-2007, 17:48
laten we allemaal elkaar puntjes geven hahahaaha :hihi: iwaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! :banana: