Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kapsones waarom bestaat dat?

Pagina's : [1] 2

leipie
31-01-2007, 14:20

:goedzo: Hey ladies, Ik zit met een probleempje en kom er zelf niet meer uit! Ik ben een bescheiden meid, ik hoef niet overdereven te doen om op te vallen of sensatieverhaaltjes te ronde doen om interessant gevonden te worden. Ik ben dus erg bescheiden maar ook erg sociaal wollah ik praat echt met iedereen wat je ook bent hoe je ook heet etc etc! Nou merk ik dat ik me de laatstetijd erg loop te irriteren aan dit soort meiden! Je weet wel meiden die alleen met je omgaan als je interressant gaat doen! Vroeger kon ik mij daar goed voor afsluiten, maar merk nu ik dat ik er steeds meer moeite mee heb om me niet shit te voelen als ik me weer buitengesloten voel! Hebben jullie dit ook en hoe gaan jullie hier mee om? Serieuze reacties graag:hadj: :goedzo: Beslemma

Miss_Magrebia
31-01-2007, 14:23
Laten gaan, doe normaal dan doe je al gek genoeg. Dat soort mensen hebben vaak de goedkeuring van een ander nodig om zichzelf goed te voelen. Het zit in je of niet. Alhamdoelillah heb ik dat niet in me zitten. Liever genegeerd worden dan ergens bij horen waar je niet voor staat

Shinny
31-01-2007, 14:23
:goedzo: Hey ladies, Ik zit met een probleempje en kom er zelf niet meer uit! Ik ben een bescheiden meid, ik hoef niet overdereven te doen om op te vallen of sensatieverhaaltjes te ronde doen om interessant gevonden te worden. Ik ben dus erg bescheiden maar ook erg sociaal wollah ik praat echt met iedereen wat je ook bent hoe je ook heet etc etc! Nou merk ik dat ik me de laatstetijd erg loop te irriteren aan dit soort meiden! Je weet wel meiden die alleen met je omgaan als je interressant gaat doen! Vroeger kon ik mij daar goed voor afsluiten, maar merk nu ik dat ik er steeds meer moeite mee heb om me niet shit te voelen al ik me weer buitengesloten voel! Hebben jullie dit ook en hoe gaan jullie hier mee om? Serieuze reacties graag:hadj: :goedzo: Beslemma Ooh dus daar komt dat sensatie-gedoe vandaan!!! Ik heb nooit zo goed begrepen waarom sommige mensen zo sensatie-gericht zijn, maar nou breng je me op een idee :goedzo: En hoe ik ermee omga, tja ik negeer het gewoon. Meer kun je niet doen.

kindly_mom
31-01-2007, 14:43
ben blij dat ik die fase allang achter de rug heb :ego: mocht het ooit weer ter sprake komen doe ik precies wat ik deed.. Rug toekeren, met zulke gasten wil ik niets te maken hebben.. :cool: ik ben lief, en aardig en hou alleen om te chilllen met mensen die beter of gelijkwaardig zijn.. van een domme roddelende troela heb ik niets aan, leer dr niets van.. :rolleyes:

leipie
31-01-2007, 14:48

ga toch weg met dat soort meiden... zehma je mag erbij horen als je wat te vertellen hebt....terwijl zij alles bij elkaar hebben gelogen.... ik hou er ook niet van binnen mijn groepje mag je alles zeggen wat je wilt, by the way... waarom moet je je bewijzen??? Tja daar zit ik nu ook mee Waarom moet ik me bewijzen ik wordt er echt moe van. Ik weet dat ik er niets aan kan veranderen het is nou eenmaal zo. Maar ik kan het niet helpen om me minderwaardig te voelen! Dit komt vooral omdat ik echt een aardige meid ben en niet (althans ik doe me best) roddel, ik ben er bewust mee bezig om gewoon chill te zijn! Negeren lukt wel maar als ik alleen ben dan ga ik weer lopen stressen voor nix!:jammer:

leipie
31-01-2007, 14:50
ben blij dat ik die fase allang achter de rug heb :ego: mocht het ooit weer ter sprake komen doe ik precies wat ik deed.. Rug toekeren, met zulke gasten wil ik niets te maken hebben.. :cool: ik ben lief, en aardig en hou alleen om te chilllen met mensen die beter of gelijkwaardig zijn.. van een domme roddelende troela heb ik niets aan, leer dr niets van.. :rolleyes: Meid ik ben blij voor je dat je het hebt kunnen doen! Maar Damn hoe heb je dat gedaan!

leipie
31-01-2007, 14:51
Laten gaan, doe normaal dan doe je al gek genoeg. Dat soort mensen hebben vaak de goedkeuring van een ander nodig om zichzelf goed te voelen. Het zit in je of niet. Alhamdoelillah heb ik dat niet in me zitten. Liever genegeerd worden dan ergens bij horen waar je niet voor staat :goedzo:

Leila1982
31-01-2007, 17:17
Heb 2 familieleden in belgie.. Oh mijn God. het zijn heel aardige meiden, mooi figuur, leuk gekleed, maar superonzeker. Vind je het gek dacht ik toen. Ze zaten samen met nog een paar anderen rondom een vrouw die zoveel te vertellen had over haar werk.. ik heb het niet helemaal gevolgd, dus ik dacht die zal wel advocate zijn ofzo... ze bleef maar doorlullen.. en ik dus na een tijdje... wat doe je eigenlijk voor werk? Ik zet koffie enz voor oudjes in een bejaardentehuis :maf: Ik viel haast van mijn stoel af... geen wonder dat dat soort mensen zich hoogvoelen... Jeetje zeg.. ff stoer komen doen bij die huisvrouwen msekinet.

Leila1982
31-01-2007, 17:19
Meestal zijn het de onzekere mensen die zich zo gedragen... Als je weet dat je gelukkig bent en dat je alles hebt, dan hoef je dat toch niet aan anderen te vertellen. Ik heb scheit aan wat mensen van mij zeggen. Ik kleed hoe ik me wil kleden, zeg wat ik wil zeggen en ga niet opscheppen over de meest onbenulige dingen...

leipie
31-01-2007, 19:01
Meestal zijn het de onzekere mensen die zich zo gedragen... Als je weet dat je gelukkig bent en dat je alles hebt, dan hoef je dat toch niet aan anderen te vertellen. Ik heb scheit aan wat mensen van mij zeggen. Ik kleed hoe ik me wil kleden, zeg wat ik wil zeggen en ga niet opscheppen over de meest onbenulige dingen... Ja daar zit inderdaad wat in! Weet je wat het is ik ben ook niet zo'n girly girl! Ik ben echt chill en kan goed luisteren en grappen! Sommige meiden irriteren me met hun onzekerhied. Wat mij het meest pijn doet is dat als je niets "interressants" lees voor hun, te vertellen hebt dan wordt je gewoon genegeerd!:jammer:

leipie
31-01-2007, 19:23
Ik heb zelf een besloten kring vrienden. Vrienden van het zelfde niveau of hoger. Maakt me nog niet kapsones. Ik selecteer gewoon mijn vrienden...wordt trouwens ook aangeraden in de islam. Dus ik hoeft niet met jan en Alleman in gesprek te gaan en als er geen voordeel uit te halen hoeft, dan verspil ik mn tijd ook niet. Ik heb liever een paar goede vriendinnen dan veel kennissen. N. In de islam wordt ook aangeraden om goed met je medemens om te gaan. dat jij je vrienden uitkiest op jou niveau zoals jij dat noemt! Prima je kan niet met iedereen vrienden zijn, maar kom niet alleen bij me als ik wat interressants te vertellen heb! Over zulke meiden heb ik het. En kapsonens ja sorry daar heb ik moeite mee:kwaad:

sohaiyla1983
31-01-2007, 19:39
of een slaafje spelen.. vooral op de basisschool, leek wel alsof ik de volwassenste slimste was, want er was een meisje die als een baas werd gezien iedereen liep haar achterna ikke nooit uiteindelijk zijn een paar meiden wakker geworden en zodoende de hele groep en iedereen dacht nu net als mij. maar nog steeds merk ik zulke dingen in mijn omgeving. iedereen doet zo slijmerig aan zulke mensen ik kan dat niet zit niet in mijn bloed!

Noa_Woman
31-01-2007, 19:42
ik heb precies hetzelfde probleem ben altijd bereidt om te babbelen over koetjes kalfjes sociaal en open maar echt ik heb me hele week lopen irriteren aan me vriendinnen ............ die opeens allemaal hoge dunk hebben gekregen om niks........zomaar............WHYYYYYYYYY....... zo erg dat ze me niet eens meer zien staan. Iedereen valt het op en komen naar mij toe voor een uitleg waarom ze kapsones hebben. Goeie vraag ben namelijk ook aan het uitzoeken waar ze die shikie vandaan hebben gehaald. Maybe een hype

leipie
31-01-2007, 19:49
Ik denk dat je eerst voor jezelf moet definieren wat kapsones is. Subjectief..iedereen verstaat er wat anders onder. Je kan pas met goed met je mede-mens omgaan als je contact met ze heb. Ik selecteer met wie ik contacten onderhoud en die mensen behandel ik goed. Ik praat idd alleen met mensen die van toegevoegde waarde zijn in mn leven...Zou je eens moeten proberen.. Waarom? Omdat je op die manier 'zogenaamde vriendinnen' elimineert. Het zijn die zogenaamde vriendinnen die zich beter willen positioneren dan jij...daarom kies ik voor mensen uit de zelfde of hogere kringen..dan elimineer je gelijk kapsones...want dan heb je gelijkwaardige vriendinnen of vriendinnen waar je tegen op kijkt. N. Ik heb niet een eigen defintie van kapsones. Kapsones is gewoon een algemeen bekend woord en zo betrek ik het in mijn dagelijks leven. Ik kan het niet praten met alleen maar mensen die"een toegevoegde waarde hebben. Ik praat echt het liefst met iedereen. Ik ben echt een mensen mens! begrijp je.:D Maar in principe heb je gelijk dat je zo de kapsones wel kan elimineren! Ik moet dat mezelf gewoon aanleren:maf:

leipie
31-01-2007, 19:52

ik heb precies hetzelfde probleem ben altijd bereidt om te babbelen over koetjes kalfjes sociaal en open maar echt ik heb me hele week lopen irriteren aan me vriendinnen ............ die opeens allemaal hoge dunk hebben gekregen om niks........zomaar............WHYYYYYYYYY....... zo erg dat ze me niet eens meer zien staan. Iedereen valt het op en komen naar mij toe voor een uitleg waarom ze kapsones hebben. Goeie vraag ben namelijk ook aan het uitzoeken waar ze die shikie vandaan hebben gehaald. Maybe een hype Jah dat is nou precies waar ik mee zit. Ik merk steeds de verschillen in de karakters van mij en de anderen! Kijk er zijn nou eenmaal mensen die het vaak hoog in hun bol hebben. Ik irriteer me er de laatste tijd erg aan. Ik vraag me af hoe ik hier het beste mee om kan gaan

Pagina's : [1] 2