Bekijk originele versie : Hoera, het is weer raak in Israel!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
haileselassie
19-08-2003, 20:47
In Jerusalem is ook weer eens een bus ontploft
haileselassie
19-08-2003, 20:49
de tragedie gaat verder; wie wordt er het snelste wakker?
5 doden weer, die nergens mee wat te maken hebben.
Zelfkritiek
19-08-2003, 20:49
Wat maken ze daar toch slechte bussen... Ze ontploffen de hele tijd...
..............and the beat goes on.............. :(
haileselassie
19-08-2003, 21:00
wat discrimineert Hamas toch, die joodjes deden niks, ze trokken alleen maar een mesje, omdat ze zich bedreigd voelden.
Kom op we gaan protesteren!!!!!!!!!!!!
..........ik proef een vijandige sfeer,... :D
Boys, .......calm down and chill... ;)
http://imagecache2.allposters.com/images/EUR/2300-8486.jpg
........God/Allah/Jahweh/,....vul maar in.. :D
Houdt van jullie ALLEMAAL.......................................... ..... :D
:zwaai:
haileselassie
19-08-2003, 21:16
jij denkt net als de nazies, zemmer, die een kind op de brandstapel gooiden met een glimlach; kleine vlooien worden grote vlooien. dachten ze.
In die bus zaten kleine kinderen, eigenlijk alleen maar kinderen, van 3, 4, 5 , 6 jaar; die smerige zichzelf moslim noemende zag dat, wist dat en toch drukte hij af.
Ik ga nu niet de discussie "palestijns grondgebied', maar ik zeg je wel; in nederland is geen ruimte voor gasten als jou; op*******en naar je eigen land, en snel ook!
Je hoort hier niet, zelfde gedachtegang hanteer ik nu als jou.
haileselassie
19-08-2003, 21:18
snapte die penis dat maar, grendel
Origineel gepost door haileselassie
In Jerusalem is ook weer eens een bus ontploft
er zaten eens wat vieze joden vrolijk op de bus, zat daar toch een palestijn tussen met een bommetje op zijn rug, busje ontploft zo, busje ontploft zo, refrein!
je mag meezingen hoor !
:D Sword
Origineel gepost door sword
er zaten eens wat vieze joden vrolijk op de bus, zat daar toch een palestijn tussen met een bommetje op zijn rug, busje ontploft zo, busje ontploft zo, refrein!
je mag meezingen hoor !
:D Sword
.............You are s.i.c.k...BOY.
Echt ziek.
haileselassie
19-08-2003, 21:23
en volgens mij ben je geen buitenlander, dus rot dan maar op naar palestina, en ga maar eens kijken in het door de jordaniers geroofde deel van Palestina, waar de palestijnen net of nog minder leven hebben, dan waar dan ook.
Ik ben doodziek van "het is van ons"; nederlands van ONS, WIJ marokkanen, Jerusalem is van ONS, nee van ons, nee, prive-bezit van haileselassie, en ik stel het open voor toeristen, en met de opbrengst betaal ik de corrupte Palestijnse Autoriteit.
Origineel gepost door achmad
lang leve de hamas..........
dood aan de kolonisten, vieze terroristen die het zijn............
en jij salassie, jij hebt afgedaan voor mij vuile stink zionist.
neem het maar op voor je terroristische vrienden en stook de boel hier maar op..............
ik kots van jou, al is het alleen maar dat je op mijn vragen geen antwoord geeft smerige nazi vriend............
zelfs je naam breng je te schande vuillak,
maar goed dat de rasta te vredelievend voor je is.................
.............This aint no rasta talk, Achmad,..you should know.
Revolution OK,....
but you NEVER have to kill women and children for that.
Sorry,..dat ik engels l.ul........
Origineel gepost door haileselassie
en volgens mij ben je geen buitenlander, dus rot dan maar op naar palestina, en ga maar eens kijken in het door de jordaniers geroofde deel van Palestina, waar de palestijnen net of nog minder leven hebben, dan waar dan ook.
Ik ben doodziek van "het is van ons"; nederlands van ONS, WIJ marokkanen, Jerusalem is van ONS, nee van ons, nee, prive-bezit van haileselassie, en ik stel het open voor toeristen, en met de opbrengst betaal ik de corrupte Palestijnse Autoriteit.
DOE JEZELF EEN GROTE LOL/ PLEEG ZELFMOORD !!!
haileselassie
19-08-2003, 21:25
de mens heeft er miljoenen jaren over gedaan om een dating-site te maken ; goh, dat weet ie al.
niet slecht voor een moslim.
nou alleen nog een paar miljoen jaar wachten, totdat moslims zoals sword beseffen, wie God is.
HeyoanQT
19-08-2003, 21:26
En dan te bedenken dat ik voor vrede ben, ik voel me haast een buitenbeentje.http://www.computerpannen.com/cwm/contrib/monsieurboo/xeonzilla.gif
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.