Bekijk originele versie : Werken/stage lopen bij de POLITIE!!!
soussgirl
31-01-2007, 13:32
Salaam aleikom,
Ik heb min of meer toegezegd gekregen dat ik stage mag lopen binnen de politie. Ze zeiden me nog dat ik 'gescreend' zou worden..en dat ze zouden kijken of ik eerder met Justitie in aanraking ben geweest.
Mijn vraag is eigenlijk wat gaan ze allemaal na? Gaan ze kijken met wie je het meeste contact hebt en of diegene wel in aanraking is geweest met Justitie...of houden ze het alleen bij mij?
Alvast bedankt voor jullie moeite.
Salaam aleikom.
MR_AKER3IE_BE33
31-01-2007, 13:34
kijken of je banden hebt met AL QAIDA enzo.. je weet wel... al die shit...
mydienislam
31-01-2007, 13:34
Ze kyken of je een strafblad hebt, en of je geen gekke famillieleden hebt, denk maar aan criminelen
Hoop dat ik je beetje hebt kunnen helpen..:)
soussgirl
31-01-2007, 13:36
Ze kyken of je een strafblad hebt, en of je geen gekke famillieleden hebt, denk maar aan criminelen
Hoop dat ik je beetje hebt kunnen helpen..:)
Dus ze kijken niet verder dan familie?
Mokroveli
31-01-2007, 13:36
Als jij in Amsterdam West (of 1 of en ander wijk waar veel probleem jongeren zijn )woont dan is de kans groot dat je geweigerd wordt,maar jij bent een meisje dus maak je geen zorgen die nemen ze GRAAG aan.
wat ze na gaan cheke is:of jij geen broer of zus hebt met dikke schulden ect.
mydienislam
31-01-2007, 13:38
Dus ze kijken niet verder dan familie?
jawel, en wat al is gezegd of je niet in de schulden zit
soussgirl
31-01-2007, 13:58
Als jij in Amsterdam West (of 1 of en ander wijk waar veel probleem jongeren zijn )woont dan is de kans groot dat je geweigerd wordt,maar jij bent een meisje dus maak je geen zorgen die nemen ze GRAAG aan.
wat ze na gaan cheke is:of jij geen broer of zus hebt met dikke schulden ect.
Ik woon in een boerendorp, de enige jongeren die hier zijn, zijn gabbers
Die screeningtest houd in of jij eerder geen fraude hebt gepleegd of je wel te vertrouwen bent, of je in aanraking bent geweest met de justitie/politie.
Verder wordt er gekeken wie jou familieleden zijn en of je niet met verkeerde personen omgaat.....dus shab drugs of echte criminelen.
Deze test heb ik ook gehad alleen ergens anders.
soussgirl
31-01-2007, 21:44
:) Bedankt meid voor je reacties, Allemaal trouwens!!
Y koun l'gair inshallah...jullie horen wel hoe t afloopt. Of nou ja, straks kom ik zelf voor verrassingen te staan hahaha:eek:
Allaho a3lem
Salaam aleikom!
soussgirl
25-03-2007, 00:37
Salaam aleikom,
Hier ben ik weer, weer wat weekjes verder hamdoulilah. Ik ben dus gescreend, maar matig. De stage duur was maar 6 weekjes, dus echt uitgebreid hoefde het niet. Ik werd gevraagd naar mijn jeugd, hoe ik die ervaren had... aangezien ik hijaab droeg vroeg de mevrouw mij of ik uit een streng gezin kwam. en vroeg mij of ik er tegen zou kunnen als anderen mij rare reactie's zouden geven vanwege mijn hijaab.
Verder vroeg ze door naar mijn ouders, waar ze vandaan kwamen, wat ze deden..en wat ze nu doen.
Ook naar mijn broertje en zusje vroeg ze. Naar 'traumatische' ervaringen.
Ze vroeg me naar mijn goede eigenschappen..en naar mijn verbeterpunten :hihi: ik had bijna gezegd..ik heb geen verbeterpunten hahaha....
Ja goed, de stage opzich is goed bevallen, ik heb wat leven in de brouwerij kunnen brengen binnen die politieorganisatie. En heftige discussies gehad met een paar nationalistische figuren. Hamdoulilah het is achter de rug. Ik wilde toch even laten weten wat er bij mij is gevraagd tijdens die screening, misschien handig voor een volgende inshallah.
Salaam aleikom :)
Tangaoui26
25-03-2007, 01:49
Welke afdeling heb jij stage gelopen,wil je er ook je vaste baan van maken???
Ben wel nieuwsgierig
Salaam aleikom,
Hier ben ik weer, weer wat weekjes verder hamdoulilah. Ik ben dus gescreend, maar matig. De stage duur was maar 6 weekjes, dus echt uitgebreid hoefde het niet. Ik werd gevraagd naar mijn jeugd, hoe ik die ervaren had... aangezien ik hijaab droeg vroeg de mevrouw mij of ik uit een streng gezin kwam. en vroeg mij of ik er tegen zou kunnen als anderen mij rare reactie's zouden geven vanwege mijn hijaab.
Verder vroeg ze door naar mijn ouders, waar ze vandaan kwamen, wat ze deden..en wat ze nu doen.
Ook naar mijn broertje en zusje vroeg ze. Naar 'traumatische' ervaringen.
Ze vroeg me naar mijn goede eigenschappen..en naar mijn verbeterpunten :hihi: ik had bijna gezegd..ik heb geen verbeterpunten hahaha....
Ja goed, de stage opzich is goed bevallen, ik heb wat leven in de brouwerij kunnen brengen binnen die politieorganisatie. En heftige discussies gehad met een paar nationalistische figuren. Hamdoulilah het is achter de rug. Ik wilde toch even laten weten wat er bij mij is gevraagd tijdens die screening, misschien handig voor een volgende inshallah.
Salaam aleikom :)
Gekke_SofSof
25-03-2007, 17:09
Ik loop zelf ook stage bij de politie en ik draag ook een hoofddoek, maar bij mij deden ze echt niet moeilijk hoor. Ik kon meteen beginnen na de screening en ik heb ook geen rare vragen van ze gehad. Bij welk korps loop jij stage dan?
OmaRiFieD
26-03-2007, 01:04
chekams aanwezig hier :D
rashida1987
26-03-2007, 12:03
chekams aanwezig hier :D
mallek khayef men shi haja aa DA HMAD:P Waar uit Agadir kom je trouwens? Me is also van daarsow(H)
koessiesss
R
Werken bij de politie verdient geen ene reet.
Werken voor.. daarentegen :hihi:.
Middagje wauwelen vang ik gauw 300, 400 euri.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.