Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Geld overmaken....misschien stom vraagje.

Silky
31-01-2007, 14:28

Als je wil storten op een bankrekeningnummer, maar je hebt zelf een gironummer dan kun je niet storten op het postkantoor. Je hebt geen internetbankieren en ook geen overschrijvingskaarten...kun je het ook anders regelen? Bijv. via de ABN AMRO omdat het naar een rekening van de ABN moet...?

raja979
31-01-2007, 14:32
Als je wil storten op een bankrekeningnummer, maar je hebt zelf een gironummer dan kun je niet storten op het postkantoor. Je hebt geen internetbankieren en ook geen overschrijvingskaarten...kun je het ook anders regelen? Bijv. via de ABN AMRO omdat het naar een rekening van de ABN moet...? Je kan het via het GWK kantoor doen (betaal je iets van 7 euro nog wat). En waarom zou je niet via het postkantoor kunnen storten? Je hebt tog een postbank nr dan stort je toch dat geld op die rekening en zodra het erop staat stort je dmv een overschrijvingskaart (wat altijd bij het postkantoor ligt) het geld op die andere rekening. (kost volgens mij ook geld, hou daar rekening mee!) Succes:goedzo:

Silky
31-01-2007, 14:36
Je kan het via het GWK kantoor doen (betaal je iets van 7 euro nog wat). En waarom zou je niet via het postkantoor kunnen storten? Je hebt tog een postbank nr dan stort je toch dat geld op die rekening en zodra het erop staat stort je dmv een overschrijvingskaart (wat altijd bij het postkantoor ligt) het geld op die andere rekening. (kost volgens mij ook geld, hou daar rekening mee!) Succes:goedzo: Ik heb hier geen GWK in de buurt, ik kan ook niet met de kaarten die opp het postkantoor liggen geld overmaken naar een bankrekening, dat werd mij verteld op het postkantoor. Ik moet dus overschrijfkaarten hebben met mijn naam erop maar die heb ik niet meer. Ik wil dus binnen korte tijd overmaken en niet wachten op die kaarten tot ze besteld zijn en bij mij thuis liggen. Kan ik niet gewoon langs bij de ABN en daar overmaken?

raja979
31-01-2007, 14:47
Ik heb hier geen GWK in de buurt, ik kan ook niet met de kaarten die opp het postkantoor liggen geld overmaken naar een bankrekening, dat werd mij verteld op het postkantoor. Ik moet dus overschrijfkaarten hebben met mijn naam erop maar die heb ik niet meer. Ik wil dus binnen korte tijd overmaken en niet wachten op die kaarten tot ze besteld zijn en bij mij thuis liggen. Kan ik niet gewoon langs bij de ABN en daar overmaken? Je kan ze even bellen en navragen meid! Ik heb namelijk ook een postbankrekening en mij is het laatst wel gelukt om geld te storten naar een andere rekening! Ik had gewoon losgeld en heb het via die overschrijvingskaarten die daar liggen gedaan! Heb wel 6 euro moeten bij betalen maar het is me wel gelukt!! Je bent volgens mij echt verkeerd geinformeerd :confused:

Silky
31-01-2007, 14:58

Ja naar een andere GIROrekening, maar niet naar een bankrekening ;)...maar het is al gelukt, ik was vergeten dat ik me had aangemeld bij de Girofoon. Ik heb het daarnet overgemaakt. Toch bedankt!

Tourya
31-01-2007, 22:44
Voor de volgende keer, postkantoor heeft overschrijvingspapieren en zij kunnen alles laten overschrijven, tenzij je 7 euro meer betaalt.

Schepseltje
02-02-2007, 04:01
Als je wil storten op een bankrekeningnummer, maar je hebt zelf een gironummer dan kun je niet storten op het postkantoor. Je hebt geen internetbankieren en ook geen overschrijvingskaarten...kun je het ook anders regelen? Bijv. via de ABN AMRO omdat het naar een rekening van de ABN moet...? Sellaam, Ik lees dat je het al in orde hebt gekregen, maar wilde er toch even wat aan toevoegen. Als je contant geld hebt die je wilt storten op een rekeningnummer, dan kan dat bij elke bank. Wil je geld storten op een postbankrekening (Girorekening) dan stap je de postbank binnen en zegt dat je geld wilt sorten op Girorekeningnr: P000... Wil je geld storten op een bankrekening ( bijv. ABNAMRO of Rabobank), dan loop je de desbetreffende bank binnen en zegt dat je geld wilt storten op bankrekeningnummer: 445566778 (is de mijne.. :D just in case..) Als je geld wilt overmaken/overboeken/overschrijven van de ene rekening naar de andere, dan heb je of: een overschrijvingsformulier nodig of je doet het telefonisch of per internetbankieren. Het maakt niet uit van welke bank naar welke bank je dit wilt doen. We sellaam