Bekijk originele versie : mijn "verse" marokkaanse bruid spreekt nog geen nederlands, maar.....
haileselassie
19-08-2003, 20:43
Wat doe je met een “verse” marokkaanse partner?
Speciaal als het dames betreft; NEDERLANDS laten leren!!
Zo snel mogelijk; elk kind dat weer met alleen marokkaans wordt opgevoed, staat al half met zijn babyvoetjes in Kanaleneiland!
Spreek af afwisselend die dag nederlands te spreken, die dag marokkaans.
Begin niet aan gezinsuitbreiding voordat uw partner nederlands spreekt; nog beter!!!!!
Kunt u gelijk gemotiveerd tegen de familie verklaren waarom er nog geen kleintje komt!
FF gekheid, maar er zullen mensen zijn die weer een partner halen uit marokko; laat je het weer aan het lot over, of grijp je in, wat betreft nederlandse taal?
Graag reakties
Origineel gepost door haileselassie
Zo snel mogelijk; elk kind dat weer met alleen marokkaans wordt opgevoed, staat al half met zijn babyvoetjes in Kanaleneiland!
Begin niet aan gezinsuitbreiding voordat uw partner nederlands spreekt; nog beter!!!!!
Kunt u gelijk gemotiveerd tegen de familie verklaren waarom er nog geen kleintje komt!
FF gekheid, maar er zullen mensen zijn die weer een partner halen uit marokko; laat je het weer aan het lot over, of grijp je in, wat betreft nederlandse taal?
Graag reakties
Wat doen we met de "gekochte" Fillipijnse meiden?
:zwaai: Sword
haileselassie
19-08-2003, 21:27
de gebruikelijke afleidingstechniek; gewoon onder moslims zoals sword.
Ik betaal wel jullie achterstanden hoor, met mijn belasting!
nasima30
19-08-2003, 21:33
Graag reakties
Ja! Gewoon aan het lot over laten. Is met mij ook gebeurd en ik ben heel goed terecht gekomen (ja lees heel goed).
.
.
.
.
.
Ik leer ze de Nederlandse taal, hun pa leert ze de Arabische taal en het rifijns leren we ze beide. Het Engels, Frans, Duits en Spaans leren ze wel weer op school.
Eind goed, al goed.
:zwaai:
de gebruikelijke afleidingstechniek; gewoon onder moslims zoals sword.
Ik betaal wel jullie achterstanden hoor, met mijn belasting!
Jouw gebruikelijke prietpraat heeft geen afleidingstechniek nodig, zo slim ben je niet domoor !
Jouw verstandelijk vermogen heeft een zo'n achterstand opgelopen dat, al zou men de gehele nederlandse staaskas investeren de kloof niet meer te dichten is!
:zwaai: Sword
flower01
20-08-2003, 08:42
nouuuu jaaaaa zeg waar gaaat dit over...... en wat een taal gebruik!
Graag reakties
haileselassie,
Waarom heb je het alleen over bruiden.
Uit de cijfers blijkt dat er ook net zoveel mannen worden 'geimporteerd' ( ;) ), maar daar wordt nooit over gesproken.
Terwijl die groep het volgens mij extra moeilijk heeft. een vrouw kan zich (als ze dat wil) op het huishouden en de kinderen storten, maar mannen zullen toch centjes moeten gaan verdienen.
Of eindigen die allemaal als 1ste medewerker in de snackbar?
Is er dan geen enkele marokkaanse vrouw die haar man uit marokko heeft 'geimporteerd' en daar iets over wil zeggen?
Of heb ik weeer eens een taboe aangesneden......
Origineel gepost door nasima30
Als je 2 a 3 jaar kan wachten, dan zal ik er een "importeren"en zal ik je haar fijntjes uitleggen hoe en wat, maar dan moet je wel 2 a 3 jaar geduldig wachten...
heb je al een leuke vent in het vizier :cool:
Wat denk je? Als dat het geval was, dan hoefde jij niet 2 a 3 jaar te wachten............????
Ik zag jou, maar ja :rolleyes: ... helaas pindakaas... ;)
jaja, maar hoe weet je dan nu al dat jouw aanstaande man uit Marokko komt.
(mij, heb je soms een voorkeur voor oudere mannen :giechel: )
Willemien
21-08-2003, 10:58
Origineel gepost door rnaj
Is er dan geen enkele marokkaanse vrouw die haar man uit marokko heeft 'geimporteerd' en daar iets over wil zeggen?
Of heb ik weeer eens een taboe aangesneden......
Sollie, voel me niet aangesproken :D :D :D :D :D
Hollandse vrouw met geimporteerde marokkaanse man ...
en "aan zijn lot overlaten wat betreft de nederlandse taal ???"
dat is sowieso onmogelijk in dit land, inburgeren is heel erg verplicht hier in Nederland .. gaat allemaal goedkomen ... ;)
nasima30,
Zou je willen aangeven welk gedeelte van het citaat van mij is en welk gedeelte van jouw, anders denken ze nog dat ik een man uit marokko ga halen.
maare als je het voor mij doet, dan is dat niet zo slim.
Waarom zoek je geen man in Nederland, want als ik het goed begrijp ga jij een man in Marokko zoeken :)
Origineel gepost door Willemien
Sollie, voel me niet aangesproken :D :D :D :D :D
Hollandse vrouw met geimporteerde marokkaanse man ...
en "aan zijn lot overlaten wat betreft de nederlandse taal ???"
dat is sowieso onmogelijk in dit land, inburgeren is heel erg verplicht hier in Nederland .. gaat allemaal goedkomen ... ;)
Willemien, dat begrijp ik nou niet.
Er wonen zoveel Marokkanen in Nederland, was daar niet eentje bij die aan jouw eisen voldeed :eek:
Haal je zo jongen naar het vreemde Nederland, moet ie bij een geemancipeerde vrouw wonen.
Dat kan toch nooit goed komen :cool:
\
Zo beter?
yep, bedankt
Ik zou maar uitkijken voor die maroc mannen -klik hier voor vervolg topic- (http://zone.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=130196)
prettige jacht
Nasima,
Je begrijpt natuurlijk dat ik na zo'n een liefdes verklaring meteen ga blozen, maar ik bedoelde de vraag iets serieuser dan dit.
weet jij nu echt al zeker dat jouw man uit Marokko gaat komen (ik bedoel verse 'import')?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.