Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Het regelen van papierwerk, finan. enz

Pagina's : [1] 2 3 4

Miss_Magrebia
31-01-2007, 13:17

Wordt daar soms hellemaal :maf: van. Aangezien mijn man nog niet instaat is dit te doen is het mijn taak geworden ...... Wie heeft dat ook :maf2:

Tomb_Raider
31-01-2007, 13:19
Wordt daar soms hellemaal :maf: van. Aangezien mijn man nog niet instaat is dit te doen is het mijn taak geworden ...... Wie heeft dat ook :maf2: Tsja... Nederland hé.. maar word er niet gek van.:)

Mozhima1
31-01-2007, 13:19
Ik word er ook helemaal :maf: van. Ik heb nu vorige week echt structuur in mijn adm. gebracht. Ik heb eindelijk afgewerkte zaken in de ordners opgeborgen. In elke ordner tabjes gemaakt met betreffend onderwerp etc. Verder heb ik een mapje gemaakt voor lopende zaken (cq betalingen).

Miss_Magrebia
31-01-2007, 13:22
Wat een gedoe soms, om bijv een parkeervergunning aan te vragen moet je 3 formuliers invullen, soms om moe van te worden

weddingplanner1
31-01-2007, 13:33

ik ben blij dat mijn man dat allemaal doet....zou er ook niet goed van worden...

Tomb_Raider
31-01-2007, 13:38
ik ben blij dat mijn man dat allemaal doet....zou er ook niet goed van worden... Ja ik ook.... maar mijn eigen loonbelastingformulier die doe ik zelf.. :hihi: zijn maar een paar vraagjes.... :p

roemaisa78
31-01-2007, 13:40
ik word er helemaal gek van. ik heb 2006 nog helemaal niet afgesloten. het is gewoon op dit moment een rommeltje. plus de administratie van pa en ma. plus de administratie van een tante. en nog af en toe van de buren. ik word er schijt ziek van.

Safia21
31-01-2007, 13:48
Ik vind het juist hartstikke leuk om de administratie bij te houden... ik houd alles netjes bij ( geen brieven die in enveloppen blijven, heb ik een hekel aan) en van tijd tot tijd pak ik de mappen erbij om te kijken wat wegkan.... ben ook dol op weggooien... als ik bij m'n Ouders of Schoonouders op visite ga en ik zie dat hun administratie een zootje is.. dan jeuken m'n handen... en ga ik meteen mappen kopen om alles te ordenen..

schatje26
31-01-2007, 13:50
Ik word er ook helemaal gek van :maf: moet mijn administratie doen en die van mijn ouders :moe:

nasssira
31-01-2007, 13:52
Ik doe het 1x in de week, zo blijven er geen stapels liggen!

Shinny
31-01-2007, 14:02
Ik bewaar alles in zo'n hele grote map met aparte vakjes, alleen heb ik niet genoeg aan 1 map dus binnenkort weer een andere map aanschaffen. Ik ben pietje precies wat betreft me administratie, anders word het zo'n chaos.

kaftanmode
31-01-2007, 14:17
over wat voor administratie hebben jullie het dan en houden jullie echt alles bij???? ook reeds betaalde facturen e.d.???

Shinny
31-01-2007, 14:29
over wat voor administratie hebben jullie het dan en houden jullie echt alles bij???? ook reeds betaalde facturen e.d.??? Ja ook die hou ik precies bij, juist die zijn belangrijk! En voor de rest gewoon alles wat ik aan papieren binnenkrijg, ik gooi zelden iets weg.

Vlinder07
31-01-2007, 14:32
Ik ben zooo blij dat mijn man dat goed. Ik zou er helemaal gek van worden. Hij hamdoelilah bewaard alles netjes en houd alles goed bij. Ik ben chaotisch kwa dat.. Ik zeg weleen stegen hem: Jij hoef je nooit zorgen te maken wat we nu weer eens moeten eten enzo..Dan zegt hij: Zullen we dan ruilen. Ik ga me zorgen maken over het eten en maak dan zelf het eten(niet dat hij kan koken hoor) en dan doe jij de boekhouding..Nou dan houd ik meteen mijn mond dicht en loop richting de keuken:hihi:

kaftanmode
31-01-2007, 14:34

Ja ook die hou ik precies bij, juist die zijn belangrijk! En voor de rest gewoon alles wat ik aan papieren binnenkrijg, ik gooi zelden iets weg. hou je die allemaal bij? wat betaald is is toch betaald, ik hou het max. 1 maand bij en dan gaat het de vuilbak in :)

Pagina's : [1] 2 3 4