Bekijk originele versie : wie is er ooit vreemd gegaan?
miss_nadiaatje
19-08-2003, 19:28
en zo ja, waarom ben je vreemd gegaan? was/ben je niet tevreden over je relatie?
:zwaai:
appelsap
19-08-2003, 19:34
Origineel gepost door miss_nadiaatje
en zo ja, waarom ben je vreemd gegaan? was/ben je niet tevreden over je relatie?
:zwaai:
:D ikki
:Den ze weten er alle 18 van :D
appelsap ben ej nu stoer dat ej vreemd bent gegeaan en datz e alle 18 daarvan wetenn
aah vriend tochhh wat ben jij toch een bikkel zeg damzzzzz
vreemd gaan is iets waar je zeker trots op moet zijn
appelsap
19-08-2003, 19:37
Origineel gepost door hayat17
appelsap ben ej nu stoer dat ej vreemd bent gegeaan en datz e alle 18 daarvan wetenn
aah vriend tochhh wat ben jij toch een bikkel zeg damzzzzz
vreemd gaan is iets waar je zeker trots op moet zijn
thank you :cool: ..als je interesse heb maak ik jou nummer 19.. :D ..en kom niet met de smoes dat je een vriendje hebt ..cause i dont care :cool:
s_soumaya18
19-08-2003, 19:38
ben nooit vreemd geegaannn
ahahah kan ik ook niet want allah yahfad zal nooit een vriend nemen gelukkig heb ik er geennnn
kusjes nadiaaaaaaaaaaaaa
ja ik ben vreemd gegaan...
heb er wel spijt van achteraf dat zijn echt domme en slappe actie`s ..
ik was er natuurlijk niet 100 % bij maar dat is geen excuus..ik heb t uit gemaakt met me vriend (die tijd) enneh die andere jongen wist gewoon hoe t zat enzo...hij kwam me zehma steunen...dus geen contact meer met beide
enneh later miste ik m weer enneh toen ging t weer aan met me ex enzo..
ewa ja raar :maf2:
nu zou ik dat niet meer doen hoor :)
your welkom:haha: en ben je gek ik interresse in jou noooooooooooooooooooooooooooooit van mij hele leven in your dreamsssssss en ik heb geen vriend maar dan ngo hoef ik je niet
ik moet er niet aan denken mannnnn
lady_ casiss lieverddd van me alless goed met je
sorryy dat ik laatst niks zei op msn maar mijn msn flipte eruit wolahhh zat helemaal vbast en ik werd echt para man tvoeee.. maar ik kom zo onlinee
misschien dat ik je zo spreek azineee
kuss
okee dan habibaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
appelsap
19-08-2003, 19:43
your welkom:haha: en ben je gek ik interresse in jou noooooooooooooooooooooooooooooit van mij hele leven in your dreamsssssss en ik heb geen vriend maar dan ngo hoef ik je niet
ik moet er niet aan denken mannnnn
wat is er mis met appelsappie :confused: :D ..ken je het genot van appeltaart met slagroom..iwa dan nog veel lekkerder thats me :Iluvu: ...probeer me gewoon uit je kan je altijd terugtrekken..no hard feelings
tha juice :cool:
Shahinez
19-08-2003, 19:46
euhm vreemdgaan,was ooit eens gebeurd ... dat was omdat mijn exvriend mij heeft geloochend ... hij was niet meer goed voor mij,gaf me de nodige aandacht niet meer ... natuurlijk als een meid dat gewoon was,en niet meer krijgt,en moest ze de oppurtiniteit krijgen om dat ergens anders te krijgen,jah dan kun je er toch niets aan doen ..
appelsap
19-08-2003, 19:47
Origineel gepost door Shahinez
euhm vreemdgaan,was ooit eens gebeurd ... dat was omdat mijn exvriend mij heeft geloochend ... hij was niet meer goed voor mij,gaf me de nodige aandacht niet meer ... natuurlijk als een meid dat gewoon was,en niet meer krijgt,en moest ze de oppurtiniteit krijgen om dat ergens anders te krijgen,jah dan kun je er toch niets aan doen ..
vreemdgaan is gewoon lekker basta :cool:
ThugMocro
19-08-2003, 19:47
JAHENAMA GALIDINAAAAAAAA
er is helemala nisk emt appelsapie ik vind appelsap lekker
maarrrr jou vind ik niet lekkerrrr
en nee ik wil ej voor geen goud uitproberen bespaar me dat pleazeee
maar toch bedankttt anywayyyyyyyy
appelsap
19-08-2003, 19:51
er is helemala nisk emt appelsapie ik vind appelsap lekker
maarrrr jou vind ik niet lekkerrrr
en nee ik wil ej voor geen goud uitproberen bespaar me dat pleazeee
maar toch bedankttt anywayyyyyyyy
:lol:
je hoeft helemaal niks te doen..ill try you :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.