Bekijk originele versie : Wat is jouw favoriete film(scene)?
Fabuleux
31-01-2007, 08:03
Vertel het maar dames, welke film is je altijd bijgebleven of om welke filmscene heb je je stoel vast moeten houden van het lachen, je tranen niet kunnen bedwingen of schrok je zo erg dat je in de arm kneep van de persoon naast je?
Terwijl jullie plaatsen, denk ik er nog even over na...
Groet,
N.
celine_4ever
31-01-2007, 08:07
Patriot samen met Mel gibson het stukje dat ze dochtertje niet meer praat na de dood van haar mama...
En het op het einde haar papa roept om te vragen of hij blijft...
En niet gaat vechten :traan1: bij dat stukje krijg ik gewoon kippevel en begin ik altijd te huilen...
Fabuleux
31-01-2007, 08:19
Ik zit er nu zelf aan te denken en ik kan er maar niet op komen... Ik jank best snel met een film mee, maar dat wil niet zeggen dat het super memorabele scenes zijn.
Groet,
N.
celine_4ever
31-01-2007, 08:22
Oh hahaha ik heb best die film vaak gezien en die stukje blijf ik het mooiste vinden en ook verdrietig.
Er zijn vast wel meer hoor waar ik om heb gehuild maar deze was toch de eerste die bij me opkwam.
Fabuleux
31-01-2007, 08:23
Ik vind het nog altijd vreemd dat ik niets kan bedenken, ik was nog wel zo enthousiast over mijn eigen topic...
Nog even mn hersens kraken hoor.
Groet,
N.
celine_4ever
31-01-2007, 08:26
Hahahaha :hihi:
:kus:
achermijnpc
31-01-2007, 08:27
Dirty dancing, de laatste dans :love: die heb ik zeker shi 50 keer gezien
Fabuleux
31-01-2007, 08:31
Ik heb al wat, dat ik dit bijna was vergeten. Het gaat weliswaar om een animatiefilm, maar wel een hele mooie vind ik. The prince of Egypt (over Mozes / Moesa). Er is een stukje waarbij hij als schapenherder buiten met zn schapen loopt. Op een gegeven moment dwaalt er een schaap af en gaat hij dat schaap volgen en zo komt hij terecht in een soort van grot, waar hij een plantje ziet dat in brand staat, maar niet verbrand. Hij loopt er op af en steekt zn staf er in en die verbrand ook niet, daarna zijn vingers en die verbranden ook niet. Op een gegeven moment hoort hij dat zn naam wordt gefluisterd. Vervolgens spreekt er een luidere stem die zegt "take the sandles from your feet, for you are standing on holy ground!" Dus hij schrikt zich lam, trekt zn sandalen uit en vraagt "who are you?" de stem reageert met "I am that I am!". Nou goed, zo is mozes dus in gesprek met god en geeft god aan dat hij zijn volk moet verlossen van het kwaad van de Farao. Wat ik nou precies zo mooi vond is dat Mozes eerst weigert, want hij zegt niet de aangewezen persoon te zijn, maar dat hoor je die stem heel luid zeggen "Who made the blind, the def, the mute? Who gave man mouth, did not I? Now go Mozes, I shall teach what to say and take the staf in your hands because with that I shall show the wonders of your god!" Best indrukwekkend...
Groet,
N.
Fabuleux
31-01-2007, 08:55
AMP, als klein meisje wilde je ook zo opgetild worden he? Dacht je, kon ik maar dansen met Patrick Swayze en dan gelift worden... :hihi:
Groet,
N.
Whiterose_
31-01-2007, 13:09
Hindoestaanse films geprobeert? :hihi:
Fabuleux
31-01-2007, 13:16
Uh, ja! Devdas!
Groet,
N.
meisje_99
31-01-2007, 18:39
Ik heb eigenlijk heel veel van dat momenten. Maar ik kan zo niet één twee op een goede komen om hier te posten. Maar waar gebeurde filmen doen we altijd wel wat.
o ja en wat ik erg mooi vind bij de bollywood films is elke keer de begroeting naar een ouder persoon. Zij raken dan als teken van respect de voeten aan van degene die ze begroeten. Ik persoonlijk vind dat erg mooi, dat doet me elke keer denken aan wat wij zeggen, namelijk dat de hemel onder de voeten van je moeder ligt.
en als me nog iets te binnen schiet, zal ik het hier wel neer zette.
minnie_mouse20
31-01-2007, 20:59
Vertel het maar dames, welke film is je altijd bijgebleven of om welke filmscene heb je je stoel vast moeten houden van het lachen, je tranen niet kunnen bedwingen of schrok je zo erg dat je in de arm kneep van de persoon naast je?
Terwijl jullie plaatsen, denk ik er nog even over na...
Groet,
N.
Ik heb bij Titanic gehuild, bij het laatste stukje dat Kate winslet , toen ze leonardo dicaprio moest los laten in het water toen die al dood was, toen zei ze elke keer jack jack en toen liet ze hem los..............zo ik heb gehuild :traan1: ik was toen in de bios..
Oja ik heb ook gehuild bij de film Sett It Off, met Jada Pinket, toen haar broer uit een huis liep en een fles drank uit zijn jas pakte, terwijl de politie op hem begon te schieten want ze dachten dat die een wapen zou pakken..zo dat was echt zielig:traan1:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.