Bekijk originele versie : Omg!
Een paar leden gebruiken deze afkorting. Jullie willen niet weten hoelang ik hierover heb nagedacht en ik vroeg me af waar het voor stond.
Vandaag wist ik het!
Het is: OH MY GOD!!!!:banana:
:moe:
teletubbie
30-01-2007, 22:58
dat wist ik ook sinds kort......ik dacht dat het een afkorting was van een lid...:hihi:
islaamparel
30-01-2007, 22:58
spuit elffff :lol:
Ik zweer het, ik kwam het vaak tegen en op een gegeven moment negeerde ik het gewoon en vandaag Halleluja!!!!!!
islaamparel
30-01-2007, 23:00
Ik zweer het, ik kwam het vaak tegen en op een gegeven moment negeerde ik het gewoon en vandaag Halleluja!!!!!!
en toen viel het kwartje :haha:
en toen viel het kwartje :haha:
Ik zag het licht en de zinnen klopten....Makkelijker lezen en begrijpen nu:hihi:
Doenya25
30-01-2007, 23:02
Een paar leden gebruiken deze afkorting. Jullie willen niet weten hoelang ik hierover heb nagedacht en ik vroeg me af waar het voor stond.
Vandaag wist ik het!
Het is: OH MY GOD!!!!:banana:
:moe:
Je hebt het eindelijk door heeeeeeeeeehe.... :hoera:
:hihi:
teletubbie
30-01-2007, 23:03
Idd, weet ik ook weer sinds een maand geloof ik!
je durft het ook niet te vragen, ik heb er ook op gegoogled....:maf2: maar wellou
Je hebt het eindelijk door heeeeeeeeeehe.... :hoera:
:hihi:
ivm (in verband met:o ) mijn zwangerschap, was ik maanden niet meer hier geweest en toen ik terugkwam, haaai haai allemaal stoere woordjes. Wie is de trendsetter denk ik dan.
Idd, weet ik ook weer sinds een maand geloof ik!
je durft het ook niet te vragen, ik heb er ook op gegoogled....:maf2: maar wellou
Zo erg? Ik durfde het niet te vragen. Ik heb gewoon dagen zo gezeten :rolleyes:
:haha: je hebt me topic in het onzinhoekje zeker net gezien!
:haha: je hebt me topic in het onzinhoekje zeker net gezien!
Nee, had je hetzelfde probleem:haha: ?
ewa beter laat dan nooit:o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.