Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ina Lillah Wa Ina Illayhi Raji3oun.....

Pagina's : [1] 2 3 4 5

marocloubna
30-01-2007, 22:28

Zoals een paar van jullie weten heeft mijn broertje een aantal weken geleden een groot auto ongeluk gehad. 2 vrienden van hem waren er heel erg slecht aan toe en lagen in coma en vandaag is er een overleden :traan1: Het was zooooooo'n lieve jongen, wallah echt een topper, maar nu Allah ye Rahmou........ Zondag is ook nog mijn schoonvader overleden en vandaag de nicht van mijn verloofde :huil: Het is echt niet meer leuk op deze dounya als je al deze dingen hoort, Alhamdoulilah ou Safi.......... :jammer: Doe aub Dou3a voor al deze mensen en voor al de andere moslims...........

Shifae
30-01-2007, 22:30
Inna Illahi Wa Inna Illahi Raji3oen.. Subhan'Allah..ik ben zojuist een lezing over de dood aan het beluisteren van Abou Ismail..[ De dood zal jullie vinden ook al bevinden jullie je in sterke torens..] Allah I Rahmoum..

Nysha
30-01-2007, 22:31
oohh my god, wat errug...allah rahmou... maar ben je weer verloofd dan?

teletubbie
30-01-2007, 22:31
inna illahi wa inna illahi raji3oen! Ik wens je heel veel sterkte!

smurfi
30-01-2007, 22:32

Ina Lillah Wa Ina Illayhi Raji3oun..... Heel erg veel sterkte gewenst. Hoe gaat het met jou broertje? Ja, dat leven is totaal onvoorspelbaar :traan: Jong of oud, de dood staat altijd op de loer :jammer:

islaamparel
30-01-2007, 22:33
inna lillahi wainna 3alahi rajie3oen,moge Allah swt hun gravn verruimen en hun genade schenken inshallah. veel sterkte meid :kus:

celine_4ever
Layhrmoem msekken ik wens jou en je famillie en vrienden heel veel sterkte toe...

OprechtMoslima
Zoals een paar van jullie weten heeft mijn broertje een aantal weken geleden een groot auto ongeluk gehad. 2 vrienden van hem waren er heel erg slecht aan toe en lagen in coma en vandaag is er een overleden :traan1: Het was zooooooo'n lieve jongen, wallah echt een topper, maar nu Allah ye Rahmou........ Zondag is ook nog mijn schoonvader overleden en vandaag de nicht van mijn verloofde :huil: Het is echt niet meer leuk op deze dounya als je al deze dingen hoort, Alhamdoulilah ou Safi.......... :jammer: Doe aub Dou3a voor al deze mensen en voor al de andere moslims........... Ina Lilah wa ina ilayhie razijhoen Allah je rhemhoem,en mogen ze inchallah beloond worden met paradijs el Firdaus. Lieve zuster ik wens jou en je famillie veel sterkte en sabar. Het is overgeleverd van Aboe Hoerayrah (radiyallaahoe 'anhoe) dat de Boodschapper van Allah (salallaahoe 'aleihie wa sellem) heeft gezegd: "Allah de Verhevene zegt: "Ik heb geen andere beloning dan het Paradijs voor een gelovige dienaar van Mij die geduldig blijft wanneer ik één van zijn geliefden wegneem van de bewoners van de wereld." [Al-Boekhaarie]

paleisje
30-01-2007, 22:35
Allah irhamoe, mogen ze plek krijgen in het paradijs amin. Wist niet dat je weer verloofd was,

marocloubna
30-01-2007, 22:35
Baraka Allahou Fiekoum dames!! :sjans: Smurfi, met mijn broertje gaat het lichamelijk beter, Alhamdoulilah, maar ik zie dat hij zo veel verdriet heeft om zijn vrienden, hij heeft alles gezien...... En nu helemaal nu die ene jongen is overleden, Allah ye rahmou........

marocloubna
30-01-2007, 22:37
Allah irhamoe, mogen ze plek krijgen in het paradijs amin. Wist niet dat je weer verloofd was, Ben niet weer verloofd. Het is die ene, maar omdat ik nog niet gescheiden ben zeg ik verloofde, snap je........

noona
30-01-2007, 22:37
allah ie r7amhoum! en veel sterkte aan je familie en jijzelf

Doenya25
30-01-2007, 22:38
ina lillahi wa ina ileyhi raji3oen....

OprechtMoslima
30-01-2007, 22:38
Ben niet weer verloofd. Het is die ene, maar omdat ik nog niet gescheiden ben zeg ik verloofde, snap je........ Hoe oud is je broertje en die vriend van hem..?

lelie76
30-01-2007, 22:41

allah ramoe heel veel sterkte en ook met je broertje die heel veel verdriet heeft meskien.:(

Pagina's : [1] 2 3 4 5