Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Volgorde van make-up aanbrengen.

Pagina's : [1] 2 3

mizz_maghrabia
30-01-2007, 21:09

In welke volgorde gaat de hele mikmak er bij jullie op?

2_Heartbreak_3
30-01-2007, 23:22
Ik breng eerst een dagcreme aan & dan maak ik mn ogen op eerst kohlpotlood dan eyeliner & dan mascara :)

Missy_Dolce024
30-01-2007, 23:29
Ik breng eerst mijn cremes op, dan ga ik ontbijten, dan foundation op rode plekjes en puistjes enzo,dan mascara, dan beetje poeder, dan beetje wenkbrauwpoeder, dan kohl, oogschaduw, soms beetje blush, lippotlood en gloss, dan nog wat mascara:):)

-imane-17
31-01-2007, 10:41
Als ik opsta eerst me gezicht wassen met wash 'n' perfect van nivea young. Daarna me gezicht droog maken en met een watje de nivea young tonic op me gezicht aanbrengen. Daarna begin ik met mascara (l'oreal) , oogschaduw,kohl en als ik daarmee klaar ben doe ik control it (dagcreme) op van nivea young en daarna een foundation (max factor) en daarna een rouge op me wangetjes:)!!

Just_Saloua
31-01-2007, 11:07

gezicht wassen, foundaschion, mascara, blusher.....ans gloss

AdvocaatHanan
31-01-2007, 11:18
douchen, cremetjes, oogschaduw, mascara, en dan een beetje rouge. Foudation gebruik ik alleen op plekken dat lelijk is, zoals rode plekken en puistjes.

Marocilicious
31-01-2007, 11:22
Reinigen, creme, foundation , bronzer, mascara en beetje oogschaduw.

Jasmien_19
31-01-2007, 11:28
Salaam Ik heb een visagie opleiding gevolgd en dit heb ik geleerd: - Reiniging (eerst melk dan lotion) - Dagcrème - Camouflage (roodheid, wallen) - Fond de teint - Camouflage (oneffenheden) - Losse poeder voor een matte teint (voor foto en film make up: schaduwen en oplichten) Ogen - Oogschaduw (eventueel corrigeren) - Ooglijntjes - Wenkbrauwen bijkleuren, bijtekenen... - Mascara Lippen - Liplijn tekenen (eventueel corrigeren) - Lippen vullen met kleur Wangen -Wangenrood Dat is het in het algemeen Ma3a Salama:kus:

Jasmien_19
31-01-2007, 11:31
Maar ik doe juist niks want ik draag geen make -up behalve hydraterende dagcrème als ik dan zin heb :D :hihi: Owe ja wat lippenbalsem en gloss erover :hihi: Ik hou me alleen aan dat schema als ik mensen moet opmaken :nerd:

zaitounaaa
31-01-2007, 11:54
Salaam Ik heb een visagie opleiding gevolgd en dit heb ik geleerd: - Reiniging (eerst melk dan lotion) - Dagcrème - Camouflage (roodheid, wallen) - Fond de teint - Camouflage (oneffenheden) - Losse poeder voor een matte teint (voor foto en film make up: schaduwen en oplichten) Ogen - Oogschaduw (eventueel corrigeren) - Ooglijntjes - Wenkbrauwen bijkleuren, bijtekenen... - Mascara Lippen - Liplijn tekenen (eventueel corrigeren) - Lippen vullen met kleur Wangen -Wangenrood Dat is het in het algemeen Ma3a Salama:kus: hey meid kan dat gewoon eerst dagcreme en daarboven foundation?

Galopea
31-01-2007, 11:56
Niveau Foundation Kohlpotlood oogschaduw (niet altijd) Mascara blush!

Jasmien_19
31-01-2007, 12:14
hey meid kan dat gewoon eerst dagcreme en daarboven foundation? Hey Zaitouna Dat kan inderdaad, ik heb gereageerd op je pm, dan kan je meteen lezen :kus:

zaitounaaa
31-01-2007, 12:16
Hey Zaitouna Dat kan inderdaad, ik heb gereageerd op je pm, dan kan je meteen lezen :kus: gelezen ;) shoukran :sjans:

Zina_Sou
31-01-2007, 12:53
reinigen, nivea beetje laten intrekken,foundation, mascara,khol thatsss it en af en toe een blush.

flippie
31-01-2007, 13:04

Gezicht wassen met zwitsal zeepvrije wasgel. Dagcreme Vichy Foundation oogschaduw (af en toe) oogpotlood mascara lipgloss

Pagina's : [1] 2 3