Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : help mijn man !

Pagina's : [1] 2

haki
30-01-2007, 18:11

Mijn man heeft de laatste maanden veel last van hoofdpijn We zijn al naar verschillende artsen geweest en ze hebben niets kunnen vinden. Ze geven alleen pijnstillers Maar dat helpt al ook niet meer :( Ons leven draait alleen rond pijn we kunnen niets meer samen doen Zelfs praten gaat niet laat staan ergens gaan :traan1: Er zullen vast wel mensen zijn die ervaring hebben met alternatieve geneeswijze Kan iemand mij daarbij helpen?

Oegt_Islamia
30-01-2007, 18:23
allah ye 3ouwnkoem lieverd ik ken helaas wallah niemand ewa mensen help zuster in nood fiesabiellah

miss_mocrolady5
30-01-2007, 18:29
Ho0p dat het niks is,en inschallah 0ver gaat Meid,maar geen ervaring in dit so0rt dingen:( Veel Sterkte

selamoulikom
30-01-2007, 18:32
ik zou het ook niet weten schat, allah jeschfieh inchallah beslama

Z_A_Z
30-01-2007, 18:43

Mijn man heeft de laatste maanden veel last van hoofdpijn We zijn al naar verschillende artsen geweest en ze hebben niets kunnen vinden. Ze geven alleen pijnstillers Maar dat helpt al ook niet meer :( Ons leven draait alleen rond pijn we kunnen niets meer samen doen Zelfs praten gaat niet laat staan ergens gaan :traan1: Er zullen vast wel mensen zijn die ervaring hebben met alternatieve geneeswijze Kan iemand mij daarbij helpen? Heeft ie een scan laten maken??

Miss_Bouchiet
30-01-2007, 18:53
Laat een algemene onderzoeken uitvoeren in het ziekenhuis lieverd dan kom je er wel misschien insha'Allah achter! Want je weet maar nooit waar die pijn vandaan komt ook al is het hoofdpijn kan het naar iets ergs verlopen. En nee ik loop niet maar wat te praten zuster. Allah is groot! Moge Allah Ta'alla hem genezen insha'Allah! heel veel liefs, Miss_Bouchiet

SAMIREETJE
30-01-2007, 19:08
acupunctuur zou erg goed kunnen helpen bij hoofdpijn. probeer het, je krijgt meestal ook helemaal vergoed door ziekenfonds. Mijn moeder heeft het gedaan en het hielp wel. Nooit geschoten is altijd mis, als je t vergoed krijgt, why don't give it a shot:)

321CBA
30-01-2007, 19:10
gewoon langs een imaam ofzo, misschien is er sprake van shir, je weet maar nooit

haki
30-01-2007, 22:24
Heeft ie een scan laten maken?? ja hij heeft een scan laten maken en alles was normaaal

haki
30-01-2007, 22:27
sihr?!nee daar ben ik bijna zeker van dat zoiets nooit zou gebeuren bij ons. de dokter zei tegen hem dat het spanningshoofdpijn kan zijn daar kan je niet veel aan doen behalve ontspannen en niet werken en dat gaat zomaar niet . hij heeft 2 weken niet gewerkt en hij had nog altijd hoofdpijn.

Oegt_Islamia
30-01-2007, 22:29
ziet hij zwarte strepen of vlekken hoort hij vaak van die iritante piep geluiden in zijn oor of heeft hij vaak last van zijn nek?

haki
30-01-2007, 22:30
hij heeft wel last van zijn nek maar de rest niet

Z_A_Z
30-01-2007, 22:58
ja hij heeft een scan laten maken en alles was normaaal Dat lijkt me echt heel erg dan. Heel veel sterkte en beterschap!

Oegt_Islamia
30-01-2007, 22:59
ok maar beter toch een hoofdscan maken

OmniaCadunt
30-01-2007, 23:07

Het klinkt raar, maar sommige krijgen zware hoofdpijn van stress. Het voelt gewoon aan als migraine. Ik zeg dit omdat er iemand was uit mijn vriendenkring die pijnstillers kreeg omdat ze dachten dat ze migraine had. Wat blijkt, ze piekerde teveel. Te weinig slaap werkt ook averechts. Misschien ligt het bij hem zelf, zit hij ergens mee. Het hoeft niet persé iets te zijn. Beterschap en insha allah komt alles goed met je man. :kus:

Pagina's : [1] 2