Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een meisje zei tegen mij ik ga voodoo bij jou doen!

Pagina's : [1] 2

LZN
19-08-2003, 16:48

Wallahhhhhhh! Ik dacht er opeens aan toen ik die andere topic zag! Ik scheet echt peuken...maar deed alsof het grappig was! Zometeen doet ze het nog echt ook! Dus mensen als jullie binnen een paar maanden horen dat ik getrouwd ben, dan moeten jullie mij naar de imaam brengen om voodoo eruit te halen! Op wie kan ik rekenen?.

Wael_Beni_Saidi
19-08-2003, 16:49
Origineel gepost door temsamni Wallahhhhhhh! Ik dacht er opeens aan toen ik die andere topic zag! Ik scheet echt peuken...maar deed alsof het grappig was! Zometeen doet ze het nog echt ook! Dus mensen als jullie binnen een paar maanden horen dat ik getrouwd ben, dan moeten jullie mij naar de imaam brengen om voodoo eruit te halen! Op wie kan ik rekenen? :o :o kan ik ook op jou rekenen dan....

NOURD1N
19-08-2003, 16:50
ik zal je helpen hou me dan wel op hoogte wanner je gaat trouwe ok

emsoem
19-08-2003, 16:51
:rolleyes: krijg de tering :aftel: =emsoem=

emsoem
19-08-2003, 16:53

nog iets...:o en een heeeeeeeeleee heeeeeeele rothuwlijk toegewenst ;) =emsoem=

emsoem
19-08-2003, 16:57
neee...........ik wil dat jij een veeeeele male ergere huwlijk gaat krijgen:) =emsoem=

FrEaKoFnAtUrE
02-09-2003, 11:44
zei ze het gewoon zo in je gezicht......???? wat een raar mens

LQwaad4life
02-09-2003, 11:50
Origineel gepost door temsamni Wallahhhhhhh! Ik dacht er opeens aan toen ik die andere topic zag! Ik scheet echt peuken...maar deed alsof het grappig was! Zometeen doet ze het nog echt ook! Dus mensen als jullie binnen een paar maanden horen dat ik getrouwd ben, dan moeten jullie mij naar de imaam brengen om voodoo eruit te halen! Op wie kan ik rekenen? op mij kan je rekenen vriend. Voor het geval je niet weet waar een goede imam is, Ik kan je het nr van die imam geven die mijn pipi recht heeft gekregen na jaren kromme te zijn.

misstomaatje
02-09-2003, 12:21
alatieffffffff walah ik ben bang voor voodoo

Shahinez
02-09-2003, 13:02
Je weet toch dat jij op mij kan rekenen,maar weet je,ik wacht nog steeds op je ... je ging toch bij mij onderduiken of is dat niet meer nodig?

just_fouad
02-09-2003, 13:07
Origineel gepost door temsamni Wallahhhhhhh! Ik dacht er opeens aan toen ik die andere topic zag! Ik scheet echt peuken...maar deed alsof het grappig was! Zometeen doet ze het nog echt ook! Dus mensen als jullie binnen een paar maanden horen dat ik getrouwd ben, dan moeten jullie mij naar de imaam brengen om voodoo eruit te halen! Op wie kan ik rekenen? gaat je wel schie 800 euro kosten vriend niks is gratisch

just_fouad
02-09-2003, 13:14
sommige mensen denken nog echt ook :lol:

SweetRose
02-09-2003, 13:30
Wees er dan tege bestand man..net als ik :D

Marocca
02-09-2003, 13:51
Origineel gepost door temsamni Wallahhhhhhh! Ik dacht er opeens aan toen ik die andere topic zag! Ik scheet echt peuken...maar deed alsof het grappig was! Zometeen doet ze het nog echt ook! Dus mensen als jullie binnen een paar maanden horen dat ik getrouwd ben, dan moeten jullie mij naar de imaam brengen om voodoo eruit te halen! Op wie kan ik rekenen? wahahahah waarom lach ik me altijd rot om jouw topics?? :hihi:

rahmona
02-09-2003, 20:58

Origineel gepost door temsamni Wallahhhhhhh! Ik dacht er opeens aan toen ik die andere topic zag! Ik scheet echt peuken...maar deed alsof het grappig was! Zometeen doet ze het nog echt ook! Dus mensen als jullie binnen een paar maanden horen dat ik getrouwd ben, dan moeten jullie mij naar de imaam brengen om voodoo eruit te halen! Op wie kan ik rekenen? :hihi: zwaktepunt gevonden hmmm :D

Pagina's : [1] 2