Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik heb een probleem!!!!

Pagina's : [1] 2

noona
30-01-2007, 14:44

Ja nu ga ik eens mijn vuile was buiten hangen:D We hebben laatst een bekeuring binnen gekregen dat we vanuit Hoofddorp kwamen en bij het Haarlemmermeer gespot zijn dat we op de busstrook reden. Echter, mijn man en de betreffende auto waren een uur eerder nog in Heijningen onderweg naar Essen in belgie.:rolleyes: :rolleyes: We hebben hier al een eerste keer bezwaar tegen ingediend met bewijs dat mijn man gewoon nog op het werk zag, en toen kregen we als bewijs een soort van invulformulier van de politie dat ze dit ingevuld hebben. Dus bezwaar is afgewezen maar WE WAREN DAAR ECHT NIET!:kwaad: Hoe in godsnaam moeten we dit aanpakken?:confused:

StylishWoman
30-01-2007, 14:46
Opnieuw bezwaar indienen. :hihi:

noona
30-01-2007, 14:47
stylish:moe: nu sta je PRECIES met je hakken op mijn tenen ..

Nisrientje
30-01-2007, 14:49
mijn vader was dit ook een keer overkomen, kreeg een boete wegens te hard rijden, terwijl hij op dat tijdstip daar dus niet was op die plek! Gewoon bezwaar ingediend ( moest ik weer doen he :moe: ) Maar gewoon een brief met de mededeling eerder verzonden brief als niet verzonden te beschouwen!! Vreemd is dit hoor, maar ik zou zeker volhouden !! Good luck!!!

StylishWoman
30-01-2007, 14:50

stylish:moe: nu sta je PRECIES met je hakken op mijn tenen .. Kan ik het helpen dat je van die lange tenen hebt! :ego:

noona
30-01-2007, 15:04
als ik vertelde dat mijn man vreemd ging dan had iedereen al lang gereageerd:moe:

weddingplanner1
30-01-2007, 15:05
van hoeveel is die boete? Ik zou het nog een keer een bezwaar neerleggen, en bewijs (zoals getuige, dat je man daar niet was, maar echt op zijn werk)

noona
30-01-2007, 15:06
getuige, daar zeg je wat. collega's zouden dit wel kunnen doen, maar of ze willen is een tweede.

linatetouania
30-01-2007, 15:22
Mijn man kreeg ook een keer een boete dat hij in Amsterdam met een trekhaak reed en dat het dan niet mag ivm onleesbaarheid van de kenteken....de agenten hebben hem niet kunnen aanhouden..omdat ze om de een of andere reden met iets bezig waren...dus hebben ze de boete gewoon opgestuurd....nou ik kwaad een bezwaarschrift ingediend....en aangegeven dat hij op dat moment en op die dag niet daar was en in mijn bezwaarschrift als argument aangegeven dat nu elke agent zonder de persoon aan te houden gewoon een boete kan uitschrijven....en waarom hij niet is aangehouden...dan kan het wel iedereen geweest zijn...en agenten zijn ook mensen en die maken ook wel fouten...(misschien had de agent geen bril op hij kan van een letter iets anders hebben gemaakt bijvoorbeeld)....nou ze hebben mijn bezwaarschrift gegrond verklaard dus wij hadden lekker gewonnen LEKKER PUH...NOONA misschien moet je dat in je bezwaarschrift vermelden...ze moeten met bewijzen komen...PUNT UIT

noona
30-01-2007, 15:28
je man moet aan kunnen tonen dat hij op zijn werk was op dat moment.. inlog gegevens ofzo, om sterker in je schoenen te staan :hihi: als je man vreemd was gegaan was het gelijk een TOPPER geworden echt wel, dat iedereen gereageerd zou hebben! hij heeft wel een gekregen dat ie op het werk was. ben benieuwd of ze dan niet nog moeilijk doen dat de auto dan waarschijnlijk WEL ergens anders was.

noona
30-01-2007, 15:30
Mijn man kreeg ook een keer een boete dat hij in Amsterdam met een trekhaak reed en dat het dan niet mag ivm onleesbaarheid van de kenteken....de agenten hebben hem niet kunnen aanhouden..omdat ze om de een of andere reden met iets bezig waren...dus hebben ze de boete gewoon opgestuurd....nou ik kwaad een bezwaarschrift ingediend....en aangegeven dat hij op dat moment en op die dag niet daar was en in mijn bezwaarschrift als argument aangegeven dat nu elke agent zonder de persoon aan te houden gewoon een boete kan uitschrijven....en waarom hij niet is aangehouden...dan kan het wel iedereen geweest zijn...en agenten zijn ook mensen en die maken ook wel fouten...(misschien had de agent geen bril op hij kan van een letter iets anders hebben gemaakt bijvoorbeeld)....nou ze hebben mijn bezwaarschrift gegrond verklaard dus wij hadden lekker gewonnen LEKKER PUH...NOONA misschien moet je dat in je bezwaarschrift vermelden...ze moeten met bewijzen komen...PUNT UIT ik denk dat ik er inderdaad zoiets van moet maken. ze hadden gewoon iets ingeleverd, ingevuld etc. en klaar dat is hun bewijs.

noona
30-01-2007, 15:37
nee ze hadden geen foto maar ze hadden een inschrijfformulier , en daar stonden de gegevens op. het zag er ook vaag uit vandaar nog meer mijn vraagtekens

SweetRose
30-01-2007, 15:37
overlaatst kreeg iemand hier van t werk ook zo'n boete hij heeft een bordeaux volkswagen hij kreeg de boeten van zijn buur (die verkeerd stond) die auto was een donkerblauwe volkswagen dus ze zijn verkeerd geweest!!! de donkerblauwe vw stond verkeerd geparkeerd maar ze gaven de gegevens in van de bordeaux auto en bij kleur auto stond er 'donkerblauw'.. wat dus totaal ni kloptte :maf: hou vol en eis een foto ofzooo of neem zijn collega's als getuigen!!

noona
30-01-2007, 15:42
hij heeft al een verklaring van zijn werk dat hij gewoon op het werk was maar naar ons toe is het ook niet echt bewezen dat het onze auto is.

schatje26
30-01-2007, 15:44

Mijn vader kreeg vorig jaar zomer een boete binnen dat hij in Amsterdam en de straat stond er ook bij te hard reed, een bedrag van 75 euro! Mijn pa en die auto dus zaten in die periode in Marokko :moe: Heb bezwaar gemaakt en erbij vermeld de desbetreffende auto en persoon die u bekeurt zijn als sinds die en die datum in Marokko :moe: en heb gevraagd om een foto want ik wilde dolgraag weten wie die boete had veroorzaakt en met welke auto :moe: Mijn bezwaar werd in behandeling genomen en boete hoefde niet door mijn pa betaald te worden :goedzo: en de foto wilden ze niet op sturen! Ik zou zeggen meid vraag maar een foto aan ze waarmee ze kunnen tonen dat het jou man was met jullie auto :goedzo:

Pagina's : [1] 2