Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : goud.....

Pagina's : [1] 2

tha_lady
11-07-2002, 23:31

wie koopt er ook altijd goud als je op vakantie in marokko bent ?? ik koop namelijk altijd goud in marokko, niet dat ik er niet blij mee ben in tegendeel zelfs maar ik vind het zo raar laterZ :blauwkus:

Sarahsalima
11-07-2002, 23:33
volgens mij koopt iedereen daar goud We keren allemaal terug met dikke goude armbanden en grote gouden marokkaanse ringen met uitpuilende steentjes om elke vinger en dikke gourmet om je hals........... best lelijk eigenlijk hahaha

tha_lady
11-07-2002, 23:34
Origineel gepost door Sarahsalima volgens mij koopt iedereen daar goud We keren allemaal terug met dikke goude armbanden en grote gouden marokkaanse ringen met uitpuilende steentjes om elke vinger en dikke gourmet om je hals........... best lelijk eigenlijk hahaha hahah nee ik draag niet zo overdreven veel goud, maar heel wat. en inderdaad al die mensen komen terug met goud. laterZ :blauwkus:

tha_lady
11-07-2002, 23:35
hmmm......ik denk dat ik die mensen maar is een keertje ga beroven :hihi: laterZ :blauwkus:

ghazella
11-07-2002, 23:42

Origineel gepost door tha_lady hmmm......ik denk dat ik die mensen maar is een keertje ga beroven :hihi: laterZ :blauwkus: hee tha lady ik doe meee heb geld nodig want ik koop never nooit goud is te duur voor mij, maar nu ik hun ga beroven heb ik genoeg goud.en nog wel GRATIES. yeeeeh ben weer helemaal blij

MissBlaBla
12-07-2002, 11:43
Gadverdamme.... Goud vinik so ugly! Ik heb veel goud gedragen vroeger... Ik heb alles ook nog enzo, maar je zult mij er niet mee zien lopen, NO WAY! Vind het gewoon lelijk... Geef mij maar zilver, vinik veel mooier en past ook beter bij westerse kledij vind ik... BlaBla

ffeiza
12-07-2002, 12:01
goud ist niet mooi.... :rolleyes: zilver is pas mooi en past bij alles...kijk een armandje van goud kan wel...maar kiloos goud noowayyy....uglyy gewoon... of sommige vrouwen op trouwfeesten..iggggg ze willen laten zien dat hun man rijk is:D igg goud.... zilver...en gewone sieraden..van kraaltjes enz..doie aparte dan dats pas mooiiii :zwaai:

Goudmeisje
12-07-2002, 12:02
Goud vond ik vroeger wel mooi, maar tegenwoordig vind ik het niet meer mooi en ik draag het ook niet vaak. Ik heb 2 heel dunne ringen om mijn vingers en wel van Nederlandse goud. Vroeger kocht ik altijd goud als ik naar Maroc ging, nu doe ik het niet meer. Ik ben juist van plan om mijn goud aan mijn nichtje in Marokko te geven. Zij kan daar veel meer plezier aan beleven dan ik. Ik heb liever eenvoudige siraden dan al dat goud.

soussiasaida
12-07-2002, 12:58
ik draag wel veel goud maar ook nou weer niet overdreven. veel goud vind ik nog geen eens mooi. Maar gewoon een setje. Draag zelf 1 dikke armband aan mijn rechterhand, en een gouden horloge. Linkerhand draag ik 2 van die sluitkettingkjes. Om mijn nek 1 niet overdreven te grote goude ketting. 5 ringen. en 4 oorbellen, maar niet van die overdreven grote koeien dingen. Het valt allemaal wel mee, als het aan mij lag droeg ik het nog geen eens maar mijn ma liep eerst altijd te zeiken dat ik het moest gaan dragen...............

missriffia03
12-07-2002, 15:24
ik vind zilver ook veel leuker ik weet niet waarom maar goud spreekt mij niet zo aan en ik lees net dat er ook weer meiden zijn die er zo over denken, beslamma :)

soussiasaida
12-07-2002, 15:57
Ja maar het moet je ook staan he, niet iedereen staat het! Ik vind het bij "witte" mensen niet echt staan, bij getinte mensen staat het beter....... niet beledigend bedoeld hoor

Pebbles
12-07-2002, 16:41
Origineel gepost door Goudmeisje Goud vond ik vroeger wel mooi, maar tegenwoordig vind ik het niet meer mooi en ik draag het ook niet vaak. Ik heb 2 heel dunne ringen om mijn vingers en wel van Nederlandse goud. Vroeger kocht ik altijd goud als ik naar Maroc ging, nu doe ik het niet meer. Ik ben juist van plan om mijn goud aan mijn nichtje in Marokko te geven. Zij kan daar veel meer plezier aan beleven dan ik. Ik heb liever eenvoudige siraden dan al dat goud. Aan je nichie geven?????????? Mafketel!! Maar ik had 't wel verwacht van goudmeisje, want je bent een Pareltje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Goudmeisje
12-07-2002, 16:53
Origineel gepost door Pebbles Aan je nichie geven?????????? Mafketel!! Maar ik had 't wel verwacht van goudmeisje, want je bent een Pareltje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D hahahaha thanx buurmeisje, Goudmeisje heeft genoeg goud, dus een paar armbanden kan ze toch niet missen :D

Uitgeblust
12-07-2002, 17:41
Origineel gepost door Pebbles Maar ik had 't wel verwacht van goudmeisje, want je bent een Pareltje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Als je dat maar nooit vergeet :D

Hindaatje
12-07-2002, 17:56

GATVERRRRRR GOUD...BAHHH..IK VIND HET ZO LELIJK...VROEGER DROEG IK HET WEL,MAAR NU NEEEEEEEJ!....IK DRAAG ALLEEN ZILVER...WIT GOUD IS TROUWENS WEL MOOI.....MAARJAH DA WOU IK FF MELDE ;)

Pagina's : [1] 2