Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kies voor een product ZONDER gif!

MarriedWoman
30-01-2007, 13:32

Check: http://www.greenpeaceweb.org/lichaamzondergif/productgroep2.asp?SelProductGroep=2 In heel veel producten (make-up etc.) die wij dagelijks gebruiken zit gif!

flippie
30-01-2007, 13:43
Deze site heb ik al eens gelezen. Als je hier rekening mee moet houden dan kun je bijna niks meer gebruiken.

MarriedWoman
30-01-2007, 13:56
Deze site heb ik al eens gelezen. Als je hier rekening mee moet houden dan kun je bijna niks meer gebruiken. Klopt, ik schrok er wel van moet ik zeggen. Het is moeilijk om overal rekening mee te houden, maar make-up bijvoorbeeld koop ik nu veel bij de Hema of The Body shop, in plaats van onder andere L'oreal of Procter & Gamble producten zoals: • Biotherm • Bourjois • Elvive • Garnier • Gemey • Head&Shoulders • Helena Rubinstein • Herbell Essences • Lancôme • Maybelline • Max Factor • Kerastase • Shiseido Wel zonde, heb al mijn make-up weg gedaan.

flippie
30-01-2007, 14:01
Klopt, ik schrok er wel van moet ik zeggen. Het is moeilijk om overal rekening mee te houden, maar make-up bijvoorbeeld koop ik nu veel bij de Hema of The Body shop, in plaats van onder andere L'oreal of Procter & Gamble producten zoals: • Biotherm • Bourjois • Elvive • Garnier • Gemey • Head&Shoulders • Helena Rubinstein • Herbell Essences • Lancôme • Maybelline • Max Factor • Kerastase • Shiseido Wel zonde, heb al mijn make-up weg gedaan. Ik doe mijn make up echt niet weg. Zo vaak gebruik ik niet make up. Dan zal het wel niet zo'n kwaad kunnen. Ik vind het ergste dat er gif zit in lippenbalsems en in lippenstift. Dit krijg je allemaal binnen. Shampoo enzo die spoel je meteen goed uit.

MarriedWoman
30-01-2007, 14:06

Ik doe mijn make up echt niet weg. Zo vaak gebruik ik niet make up. Dan zal het wel niet zo'n kwaad kunnen. Ik vind het ergste dat er gif zit in lippenbalsems en in lippenstift. Dit krijg je allemaal binnen. Shampoo enzo die spoel je meteen goed uit. Ik neem aan dat het ook niet goed is voor je haar en je huid, en misschien trekt het ook wel in je huid, dingen als foundation, haarverf etc., Vind het sowieso een eng idee dat er overal giftige stoffen inzitten.

flippie
31-01-2007, 12:34
Ik neem aan dat het ook niet goed is voor je haar en je huid, en misschien trekt het ook wel in je huid, dingen als foundation, haarverf etc., Vind het sowieso een eng idee dat er overal giftige stoffen inzitten. Dat is ook zo maar wat doe je eraan.:(