Bekijk originele versie : Ik heb al weken geen post meer gehad!
Volgens mij besta ik niet meer ofzo! Geen post meer...niks! Zelfs niet meer van incassobureau's! Al ongeveer 15 weekjes ofzo heb ik HELEMAAL niks meer gehad...ook niet van de bank die ze om de 2 weken hoort te sturen! Moet ik hier nou blij me zijn? :confused:.
Soul_Searching
19-08-2003, 15:13
Moet ik medelijden met je hebben????
damnz wat een topic , meer iets voor het kletshoekje:rolleyes:
SAMMYGIRL
19-08-2003, 16:15
Sta je niet ergens anders ingeschreven, een ander adres??
mongolen krijgen geen post:D
=emsoem=
Origineel gepost door temsamni
Dan heeft je moeder nog nooit post gehad!
nee nu weer wel...ze heeft nu mijn vaders achternaam.....jouw achternaam vondt ze maar niks:engel:
=emsoem=
jah jij had toch wat met mijn moeder? jah je zei het zelf....remember....:stout:
jah...jouw achternaam is net zo iets als stront op je kop dragen:)
=emsoem=
Origineel gepost door temsamni
Neej sukkel, ik heb niks met je moeder! tfoe moet er niet aan denken! Het gaat erom dat mongolen nooit post krijgen en jou moeder dus ook niet!
:rolleyes: yeah mongool:hihi:
jah ze KREEG geen post toen ze nog bij jouw was....maar nu ze een andere heeft krijgt ze weer post...WEIRD he:)
=emsoem=
Qubleema
19-08-2003, 16:39
bel even naar de ptgpost
:rolleyes:
jij bent echt ziek:) op een topic een keer was mijn moeder jouw oogappeltje probeer ik mee te spellen zeg tie: Oh je moeder is dus bij mij geweest! Leuk dat je het zelf toegeeft! :confused:
weirdo...:nerd:
=emsoem=
jah en toen?
:D
en ik heb jouw moeders ze kop tegen de muur gebonkt:D
=emsoem=
woooooow wat een gatarlijke ma heb ik he:D
:hihi:
=emsoem=
moulay_rachid
19-08-2003, 16:55
eyyyy hou op man
heb respect voor elkaars ouders
scheld elkaar uit man moeders erbij halen is een teken van zwakte, geen respect en schaamteloosheid
gedraag jullie :)
moulay_rachid
19-08-2003, 16:56
en emsoem jij bent helemaal een loser om zo over je ma te praten
nadoria_berberg
19-08-2003, 16:58
oeps............................ kleine kleutertjes weer aan de gang........... GET AL LIFE
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.