Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : VRaagje_ Aan rij instructeurs

Pagina's : [1] 2 3

choco2
30-01-2007, 09:43

Ik heb nu al meer dan een maand aan mijn rijschool doorgegeven dat ik wil gaan afrijden want ik heb door dat ze me aan t lijntje willen houden Ik rij nu al vanaf Oktober en heb volgens hun 23 keer gereden maar volgens mijn notitie's is het 18 keer Ik kreeg t vermoeden dat er maar niets van zou komen als ik t niet zelf zou doorgeven dus heb ik t gedaan in de 2de week van Januari Nou nu bel ik m weer eens op zegt die gozer jah je gegevens zijn geweigerd door het systeem ik bedoel ik heb me Theorie gehaald dus dan sta ik toch wel bij Cbr in geschreven en zodra hij mijn naam behoort in te tikken zal ik toch wel bekend zijn of heb ik t mis Waar ik me ook aan irriteer is dat elke keer dat we gingen rijden en ik nam 2uur dan was de ene uur voor het brengen van iemand, naar huis die voor mij had gereden dus ik leerdde eigenlijk geen moer behalve rijden en ik vind dat iedereen dat kan En toen nam ik 1 uur en dan was het gewoon 10 minuten voor me zelf en dat nog geen eens ik Kan geen eens inparkeren maar volgens hem komt dat met de tijd Graag jullie advies hier over :jammer:

choco2
30-01-2007, 11:21
Ja togggg !

Mevrouw_m
30-01-2007, 11:36
Ik heb nu al meer dan een maand aan mijn rijschool doorgegeven dat ik wil gaan afrijden want ik heb door dat ze me aan t lijntje willen houden Ik rij nu al vanaf Oktober en heb volgens hun 23 keer gereden maar volgens mijn notitie's is het 18 keer Ik kreeg t vermoeden dat er maar niets van zou komen als ik t niet zelf zou doorgeven dus heb ik t gedaan in de 2de week van Januari Nou nu bel ik m weer eens op zegt die gozer jah je gegevens zijn geweigerd door het systeem ik bedoel ik heb me Theorie gehaald dus dan sta ik toch wel bij Cbr in geschreven en zodra hij mijn naam behoort in te tikken zal ik toch wel bekend zijn of heb ik t mis Waar ik me ook aan irriteer is dat elke keer dat we gingen rijden en ik nam 2uur dan was de ene uur voor het brengen van iemand, naar huis die voor mij had gereden dus ik leerdde eigenlijk geen moer behalve rijden en ik vind dat iedereen dat kan En toen nam ik 1 uur en dan was het gewoon 10 minuten voor me zelf en dat nog geen eens ik Kan geen eens inparkeren maar volgens hem komt dat met de tijd Graag jullie advies hier over :jammer: ZOek een andere rij instructuur je verspilt allen je geld en hij belzarzerd je gewoon

choco2
30-01-2007, 11:42
WHat the fuck helemaal naar utrecht heb je ze wel op een rijtje jij hebt echt serieuze zinnn Ik heb mijn theorie gehaaldd zonder te leren en dat in 1 keer maar dat was nadat ik 15 rijlessen had genomen aangezien je dan ook leert snap je

Iris3000
30-01-2007, 12:58

klote autorijlessen gezeik, het kost veel, het kost je veel tijd :maf: het lijkt alsof er geen einde aan komt maar ik zou een andere rij instructeur nemen als ik jou was

choco2
30-01-2007, 13:00
Wat moet ik tegen hem zeggen dan Ik heb al gebeld naar een andere die van me vriendin want ik wil m inshallah voor februari die examen

Iris3000
30-01-2007, 13:03
gewoon zeggen dat je geen lessen meer bij hem neemt, de reden waarom gaat hem toch niks aan? en als hij vraagt waarom dan zeg je dat je geen tijd hebt voor zijn wijze van lesgeven, mag hij toch weten of niet? :hihi:

choco2
30-01-2007, 13:09
Daar heb ej wel gelijk iN

Iris3000
30-01-2007, 13:16
daarom gewoon doen en lekker bij die andere gaan :goedzo: ff by the way: die kleding stijl van bijlmer_mocro is wel relaxed :hihi:

choco2
30-01-2007, 13:20
hij is een stinkdier Want ik was op een bruiloft en hij ook maar hij vroeg me geen eens te dansen met hem EN DAT NOEM JE EEN M>NL LIDDDDDDDDDD

Iris3000
30-01-2007, 13:24
hij is een stinkdier Want ik was op een bruiloft en hij ook maar hij vroeg me geen eens te dansen met hem EN DAT NOEM JE EEN M>NL LIDDDDDDDDDD whahahahaaaa :lol: schandaliggggg maarja beter dans je niet met een stinkdier :hihi:

Iris3000
30-01-2007, 14:38
Zomaar:kwaad: :D nee maar serieus je kledingstijl is wel relaxed op die foto van je, ziet er niet uit als een stinkdier ofzo whaahahaha

Iris3000
30-01-2007, 15:05
nou, bedankt voor je complemment:o show me yours dan:nerd: :hihi: welke want ik ben van alle markten thuis :maf2:

choco2
30-01-2007, 15:10
Ok ok mensen Verliefd doen doe je maar ergens anders , want ik word heel emotioneel als ik 2 geliefdes zie aan gezien ik SIngel ben

Iris3000
30-01-2007, 15:17

Ok ok mensen Verliefd doen doe je maar ergens anders , want ik word heel emotioneel als ik 2 geliefdes zie aan gezien ik SIngel ben :) ja kom maar hoor is gezellig zo met zn drietjessss :D

Pagina's : [1] 2 3