Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie kan me helpen dansen

Pagina's : [1] 2

Gntl_Men
30-01-2007, 01:13

Hallo iedereen, Ik heb een vraagje aan jullie... Zaterdag gaat ins allah mn broer trouwen in rhonte te amsterdam Omdat het mn enige broer is heb ik khalid bennani gehaald en wil ik flink tekeer gaan op de dansvloer. Alleen het probleem is... Ik kan niet dansen. Wie wil mij een spoedcursus marokkaanse dansen geven, en ik betaal je hoeveel je maar wilt, plus je bent van harte welkom op de bruiloft... Graag alleen serieuze reacties MVG M.

doenya4
30-01-2007, 01:16
Ik neem aan dat dit een grapje is :giechel:

Gntl_Men
30-01-2007, 01:18
neeh wallah dit is echt geen grap...

tijgertje37
30-01-2007, 01:19
Hallo iedereen, Ik heb een vraagje aan jullie... Zaterdag gaat ins allah mn broer trouwen in rhonte te amsterdam Omdat het mn enige broer is heb ik khalid bennani gehaald en wil ik flink tekeer gaan op de dansvloer. Alleen het probleem is... Ik kan niet dansen. Wie wil mij een spoedcursus marokkaanse dansen geven, en ik betaal je hoeveel je maar wilt, plus je bent van harte welkom op de bruiloft... Graag alleen serieuze reacties MVG M. moet het een man of een vrouw zijn die je leert dansen? is het berbers of arabisch?Mijn dochter geeft dansles

doenya4
30-01-2007, 01:20

hmm.. oke dan nou zoek ze zou ik zeggen,, want ik kan je helaas niet helpen.. Succes :)

tijgertje37
30-01-2007, 01:20
by the way, wij weten ook the moves van een marokaanse man die danst dus kom maar op

Gntl_Men
30-01-2007, 01:22
tijgertje37, zou je me je nummer of mail kunnen pm-en... ??

tijgertje37
30-01-2007, 01:39
tijgertje37, zou je me je nummer of mail kunnen pm-en... ?? is goed momentje

tijgertje37
30-01-2007, 01:45
check je pm

lenti
30-01-2007, 03:02
:o so wil wel weten hoe het afloopt het, tijgertje houd je ons op de hoogt

sweet_18_girl
30-01-2007, 08:54
:hihi: :hihi: Wollah hi la wel doen he :hihi: :hihi: ben benieuwd :o so wil wel weten hoe het afloopt het, tijgertje houd je ons op de hoogt

sweet_18_girl
30-01-2007, 08:57
:p Salaam had een kleine vraagje heet je broer niet Hakim die gaat trouwen want ik heb zaterdag ook een bruiloft in Amsterdam.. Hallo iedereen, Ik heb een vraagje aan jullie... Zaterdag gaat ins allah mn broer trouwen in rhonte te amsterdam Omdat het mn enige broer is heb ik khalid bennani gehaald en wil ik flink tekeer gaan op de dansvloer. Alleen het probleem is... Ik kan niet dansen. Wie wil mij een spoedcursus marokkaanse dansen geven, en ik betaal je hoeveel je maar wilt, plus je bent van harte welkom op de bruiloft... Graag alleen serieuze reacties MVG M.

dounia_tanger
30-01-2007, 10:07
Hallo iedereen, Ik heb een vraagje aan jullie... Zaterdag gaat ins allah mn broer trouwen in rhonte te amsterdam Omdat het mn enige broer is heb ik khalid bennani gehaald en wil ik flink tekeer gaan op de dansvloer. Alleen het probleem is... Ik kan niet dansen. Wie wil mij een spoedcursus marokkaanse dansen geven, en ik betaal je hoeveel je maar wilt, plus je bent van harte welkom op de bruiloft... Graag alleen serieuze reacties MVG M. EN IS HET NOG GELUKT KEN JE DE MOVES NU MAKEN:banana: ZO NIET DAN KEN IK NOG WEL IEMAND DIE JE KAN HELPEN HOOR VAN JE:banana:

Dounia_girl1
30-01-2007, 10:21
Ahhhhhh so lief hahahah

tijgertje37
30-01-2007, 15:59

:o so wil wel weten hoe het afloopt het, tijgertje houd je ons op de hoogt hij laat niks horen:confused: dus dan weet ik het ook niet meer hoor.:kweetnie:

Pagina's : [1] 2