Bekijk originele versie : marokko.nl hangplek voor levenloze marokaanse pubers
younesel18
19-08-2003, 14:33
Elkaar uitschelden, elkaar naar beneden halen, elkaar voorschut zetten, proberen intelligente uitspraken rond te bazuinen, enzovoorts. Als je status zoekt, moet je dat niet hier doen jongens. Ik weet niet wat voor doel de oprichters hadden toen ze dit forum hadden gestart, maar een ding weet ik zeker. Het was in iedere geval niet voor zulke hopeloze gasten en dames die hier een beetje rondzwerven. Als het niet op straat kan, dan maar op marokko.nl.
Gekke_SofSof
19-08-2003, 14:35
Alles beter dan rwina op straat plegen!
younesel18
19-08-2003, 14:35
Origineel gepost door Gekke_SofSof
Op marokko.nl raak je ook ooit een keer uitgekeken
ja of niet! wou ik net zeggen
chuckYou
19-08-2003, 14:38
younnes.....ik heb hier maar 1 keer...jaja 1 keer een waardevolle discussie gezien...das die ene van hoe lig jij op het strand in maroc....voor de rest kan je dit eigenlijk geen forum noemen het is meer een chatbox waar je 1 keer in de 60 seconde een berichtje kunt plaatsen....maar zoals onze najmatje zegt liever 100 man achter de comp dan dat ze buiten niet normaal doen!
Gekke_SofSof
19-08-2003, 14:39
Origineel gepost door younesel18
Op marokko.nl raak je ook ooit een keer uitgekeken
Dan jump je toch weer naar een andere site...Er zijn genoeg Marokkaanse sites met een forum.
Denk simpel...
younesel18
19-08-2003, 14:41
Origineel gepost door jemmahou
younnes.....ik heb hier maar 1 keer...jaja 1 keer een waardevolle discussie gezien...das die ene van hoe lig jij op het strand in maroc....voor de rest kan je dit eigenlijk geen forum noemen het is meer een chatbox waar je 1 keer in de 60 seconde een berichtje kunt plaatsen....maar zoals onze najmatje zegt liever 100 man achter de comp dan dat ze buiten niet normaal doen!
Je hebt gelijk Jemahou, maar jah, tis wel irritant zulke mensen, maar den zeg jij weer, jah wat doe je er tegen en dat zeg ik, ja, daar kun je niets aan doen en dan zeg jij weer ja...
Dus........................................Of gewoon meedoen, of weg gaan, of in het ergste geval zelfmoord plegen als je er echt niet tegen kan. :D
Was da nu weer voor zin: Beter hier dan op straat?
Ik bedoel...Tis zielig en triest...Waar het ook gebeurt....Dat je op inet bent betekent nie da je ff al je manieren en fatsoen moe vergeten...Damn....Er zitten hier ook mensen..Net als op straat....Beetje fastoen en respect dood niet hoor...
:)
younesel18
19-08-2003, 14:42
Dan jump je toch weer naar een andere site...Er zijn genoeg Marokkaanse sites met een forum.
Denk simpel...
Wajaaw, jij bent slim he. Hoeveel forums zijn er? Genoeg tot aan je dood?
Wat een zinvolle discussie...... :jammer:
chuckYou
19-08-2003, 14:44
Je hebt gelijk Jemahou, maar jah, tis wel irritant zulke mensen, maar den zeg jij weer, jah wat doe je er tegen en dat zeg ik, ja, daar kun je niets aan doen en dan zeg jij weer ja...
Dus........................................Of gewoon meedoen, of weg gaan, of in het ergste geval zelfmoord plegen als je er echt niet tegen kan. :D
jij bent gek :lekkerpuh
ja dat laatste kunnen we beter tegen jou zeggen...jij zit ermee!
younesel18
19-08-2003, 14:45
Origineel gepost door jemmahou
jij bent gek :lekkerpuh
ja dat laatste kunnen we beter tegen jou zeggen...jij zit ermee!
Dat laatste was maar een grapje schat!!
chuckYou
19-08-2003, 14:45
Origineel gepost door Enzy
Wat een zinvolle discussie...... :jammer:
:hihi:....zekaaaaaaaaaaaa!!
chuckYou
19-08-2003, 14:46
Dat laatste was maar een grapje schat!!
dat van mij ook....gekkie...:hihi:
Gekke_SofSof
19-08-2003, 14:48
Wajaaw, jij bent slim he. Hoeveel forums zijn er? Genoeg tot aan je dood?
Tot zelfs na je dood...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.