Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nuravit Siroop! Helpt dit echt om aan te komen??

Pagina's : [1] 2

Shifae
30-01-2007, 00:11

Heeft er iemand ervaring met dit goedje? Ik heb gehoord dat het alleen in Marokko te verkrijgen is..klopt dat? :o

MoordWijf
30-01-2007, 01:03
Klopt, het is echt niet lekker en je krijgt er heel erg slaap van enook honger je komt er wel van aan maar ik geef je hooguit 2 weken danben je het al beu.

Shifae
30-01-2007, 01:17
Klopt, het is echt niet lekker en je krijgt er heel erg slaap van enook honger je komt er wel van aan maar ik geef je hooguit 2 weken danben je het al beu. Hmmz..weet jij dan misschien nog een andere manier om aan te komen die natuurlijk niet schadelijk voor je is? :o

MoordWijf
30-01-2007, 01:46
Ik heb in eenandere topic een heelstuk getypt daarover ikzalhet eens opzoeken enciteren naar hier voor je.

MoordWijf
30-01-2007, 01:48

Hier is het: Dames ik ben zelf 1,70 en weeg 53 killo, heb er lang mee gezeten maar ben er nu juist trots op! Voor de dames die echt willen weten welke middeltjes er zijn (ik heb van alles geprobeert dus ik kan mee praten dat betekend ook dat het bij mij niet hielp maar ik had het van mensen die zeiden dat het bij hen welhielp dus wie weet) Fenergiek tabletten zijn gemaakt van eenkruid dat door marokkanen elholba genoemd word vraag het je moeder tis een sterk ruikend kruid dat de eetlust doet vermeerderen. ik geef je als tip niet de elholba van je moeder te eten want je krijgt traumas van de sterke geur. Je kan bij de tuinen een potje met fenergiek tabletten halen elke keer voor de maaltijd geloof ik moet je die in nemen (staat ophet potje hoe precies) Dan heb je nog nuravit is een siroop die je in marokko kunt halen dat doe je door de melk of je eet het zo, je komt er zeker wel van aan maar je moet echt discipline hebben en elke keer zin maken omdat goedje naar binnen te werken. Bij effecten zijn dat je veel slaap hebt en je het enige wat je wilt doen is slapen en eten. Dat slaperige gevoel de hele dag is niet echt handig. Maar aankomen doe je wel zeker en snel ook. Dan is er nog gewichtstoename poeder is eenpoeder met banaan smaak dat je elke keer na de maaltijd moet nemen gemixt in melk of yoghurt ook dat smaakt niet echt lekker heel zoet en banaan-ig als je je normale maaltijden eet met dat erbij kom je ook zeker wel aan maar wederom, je moet discipline hebben en geduld wat ik niet heb ik wil gelijk resultaat zien. ik ben 2 killo aangekomen in een week en daarna had ik geen zin meer en ik vergat steeds dat poeder te gebruiken. Dan is er nog de pil die ik ook geslikt heb dat was meer vanwegen menstruatie pijn eigenlijk. Ik heb microgenon30 en yasmine pil geslikt van beiden kwam ik niet aan wel werden mn borsten groter, maar dit is bij een ieder verschillend omdat iedereen een andere hormoonhuishouding heeft. Ik hoop jullie genoeg geinformeert te hebben. Als mensen nog vragen hebben oid kunnen ze altijd hier reageren of pmen groetjes MW

Shifae
30-01-2007, 02:02
Ooh, nog genoeg alternatieven dus :D Dankjewel!

voetjes
06-05-2009, 11:49
hoe zit het met die poeder banaan als ik vragen mag? te verkrijgen in nl?

mokergirl_4ever
06-05-2009, 12:08
Ik ga die gewichtstoename kopen. Ik heb ook veel positieve verhalen daarover gehoord.

voetjes
06-05-2009, 12:40
Ik ga die gewichtstoename kopen. Ik heb ook veel positieve verhalen daarover gehoord. welke gewichtstoename? Ik wil vandaag al wat halen. Ik ben teveel afgevallen.

mokergirl_4ever
06-05-2009, 12:44
welke gewichtstoename? Ik wil vandaag al wat halen. Ik ben teveel afgevallen. Deze..:o http://www.drogisterij.net/Lucovitaal_gewichtstoename/P/4353265

voetjes
06-05-2009, 12:46
Deze..:o http://www.drogisterij.net/Lucovitaal_gewichtstoename/P/4353265 dankjewel:o Moet ik ze bestellen? Of kan ik ze gewoon bij de apotheek halen of etos?

mokergirl_4ever
06-05-2009, 12:51
dankjewel:o Moet ik ze bestellen? Of kan ik ze gewoon bij de apotheek halen of etos? Graag gedaan. I dont know,, ik ga em nu ook bestellen!:o

voetjes
06-05-2009, 13:26
Graag gedaan. I dont know,, ik ga em nu ook bestellen!:o Thanks ik ook:sjans:

zoetgirl
06-05-2009, 13:52
ik zou gewoon periactine tabletten kopen of bestellen uit belgie ga ik ook doen het is voor mensen met allergie maar gewoon gebruiken kan geen kwaad, maar hier in nl kan je niet zomaar kopen Mensen uit Belgie kunnen jullie het niet opsturen naar ons??

voetjes
06-05-2009, 20:42

ik zou gewoon periactine tabletten kopen of bestellen uit belgie ga ik ook doen het is voor mensen met allergie maar gewoon gebruiken kan geen kwaad, maar hier in nl kan je niet zomaar kopen Mensen uit Belgie kunnen jullie het niet opsturen naar ons?? ik ben geweest vandaag naar apotheek. en ik kreeg hem gewoon mee. Maar ze raadde het me niet aan omdat het voor allergie was. Ik heb het uiteindelijk toch niet meegenomen. Durfde het niet echt straks is het helemaal niet goed.

Pagina's : [1] 2