Bekijk originele versie : ik ben getrouwd met iemand uit marokko maar hoe oud moet je er voor zijn ?
marocgirl18
19-08-2003, 14:23
ik ben getrouwd met iemand uit marokko maar hoe oud moet je er voor zijn ?
ik ben een meisje van 17 jaar en ben getrouwd met een jongen uit marokko maar ik wil hem heel graag naar nederland halen en ik hoor van mensen dat je 18 jaar er voor moet zijn en van andere mensen 15 jaar dat het nu makkelijker is geworden dan toen omdat buitenlandse meisje vroeg trouwen dat je op de 15 mag trouwen maar iedereen zegt verschillend wie weet het heel zeker hoe oud je er moet zijn x
marocgirl18
19-08-2003, 14:26
nee hoor je hoeft geen huis te hebben en geen vast geld bedrag maar wel een vaste baan dus niet zijken als je iets niet zeker weet doeg
marocgirl18
19-08-2003, 14:33
temsammi wat doe je stoer met je bek omdat je achter de pc zit kom hier en zeg het midden in me gezicht klootzak
marocgirl18
19-08-2003, 14:36
jah hallo mensen zeggen wat terwijl ze het niet eens zeker weten en die klootzak begon klaar
Gekke_SofSof
19-08-2003, 14:37
Origineel gepost door Miss_Magrebia
ik had bij je andere topic van gisteren precies neergezet wat je allemaal moest hebben!
Met alle respect hoor, je bent 17 en je bent getrouwd? dat wil zeggen dat je toch wel "volwassen" bent? waarom zo snel zo een felle reaktie?
Auwtchhhhhhhh zelfs ik voelde die!!
Atlas_Gebergte
19-08-2003, 14:44
Sallaam Alikoum broeders en zusters, wat een gescheld allemaal zeg waarom? nergens voor nodig?????????? wat bereiken jullie eigenlijk mee? helemaal niks.
Nou Marocgirl18, je moet 18 jaar zijn om iemand te trouwen uit marokko en meid je hoeft geen eigen huis te hebben (want dat heb ik ook nog niet), maar je moet wel langer dan een jaar aan het werk zijn vast. Voor verdere info kun je me een pmtje sturen, maar hou a.u.b. op met op elkaar uit te schelden.
Wa Sallaam Alikoum
Atlas_Gebergte
19-08-2003, 14:58
Zo Zo Miss daar ben je wel goed in hé, maar gelukkig onze tijd is voorbij hahahaha.
Hey Marocgirl18 kijk ook op www.buitenlandspartner.nl
Wa Sallaam Alikoum
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.