Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn kan dus echt geen boodschappen doen.

Pagina's : [1] 2 3 4

zuster_Zaynah
29-01-2007, 21:40

Wie's man ook niet. Koopt ie twee mini zakjes met nootjes (gore) voor 15 euro. Om nog maar een te praten over de andere blunders.

Goldielox
29-01-2007, 21:51
hahaha maak een boodschappelijstje zou ik zegge :haha:

hannan2000
29-01-2007, 21:56
Wat is het toch met vrouwen??? Doet je man niks dan is het niet goed, helpt je man wel mee dan is het ook niet goed :hihi:

noona
29-01-2007, 22:14
ik heb een boodschappenlijstje gemaakt waar ALLE boodschappen op staan die ik ooit nodig zou hebben elke week vink ik weg wat ik niet nodig heb en wat overblijft moet ie halen simpel en makkelijk

fatimatoen
29-01-2007, 22:21

heb ik ook da probleem al maak ik een lijst voor da hij vertrekt ,eens hij aangekomen is in de winkel gaat men telefoon:moe:(had ik al bij dehand want k'wist tet wel)ja maar dit of ja maar er zijn er zoveel van en veel bla bla bla:maf: word er echt zot van:hihi:

Yasmina1
29-01-2007, 22:39
ik fotografeer alles wat hij nodig kan hebben en leg het boodschappenlijstje uit met foto's erbij die hij op zijn telefoon overneemt............hij is nog in opleiding............ahhaha maar hij belt steeds minder vaak

Shifae
29-01-2007, 22:43
ik fotografeer alles wat hij nodig kan hebben en leg het boodschappenlijstje uit met foto's erbij die hij op zijn telefoon overneemt............hij is nog in opleiding............ahhaha maar hij belt steeds midner vaak Hahaha :haha: Super! :goedzo:

Yasmina1
29-01-2007, 23:08
Hahaha :haha: Super! :goedzo: ik moet tot in den treure alles uitleggn met alle detailsanders koopt hij het niet of hij belt me steeds.......zoals blokjes tomaten in blik...........nee die verkopen ze alleen heel gepeld hoor! nee schat, die zijn gepeld en in blokjes...ooooh wist ik niet zucht....maar eerlijk is eerlijk hij begint het onder de knie te krijgen no way dat ik nog ga sjouwen :D :ego:

Fert0ta
29-01-2007, 23:12
ik fotografeer alles wat hij nodig kan hebben en leg het boodschappenlijstje uit met foto's erbij die hij op zijn telefoon overneemt............hij is nog in opleiding............ahhaha maar hij belt steeds minder vaak 3barti :hihi: :giechel:

Ewaywaa
30-01-2007, 01:54
ik fotografeer alles wat hij nodig kan hebben en leg het boodschappenlijstje uit met foto's erbij die hij op zijn telefoon overneemt............hij is nog in opleiding............ahhaha maar hij belt steeds minder vaak Haha deze nieuwe tijd is geweldig.

Ghatar_tangawia
30-01-2007, 09:03
ik fotografeer alles wat hij nodig kan hebben en leg het boodschappenlijstje uit met foto's erbij die hij op zijn telefoon overneemt............hij is nog in opleiding............ahhaha maar hij belt steeds minder vaak Meestal doen we samen boodschappen. Ik merk dat als mijn man alleen gaat dat hij nu veel minder opbelt dan in het begin..Ik werd er gek van!:maf2: Maar goed.. hij heeft nog nooit iets verkeerds gehaald!

SweetRose
30-01-2007, 09:05
Wij doen altijd onze boodschappen samen. Ik moet eerlijk toegeven dat hij alles koopt en ik daar maar sta van :rolleyes:. Omdat hij diegene is die meestal kookt, weet hij wat er wel en niet nodig is. :o

teletubbie
30-01-2007, 09:39
De mijne is waardeloos in boodschappen doen. Hij heeft zaterdag boodschappen gedaan, ik was toen ziek! Belangrijke boodschap heeft ie laten liggen, komt met onzin naar huis. Zakke snoep, ik weet niet hoeveel koekjes, chocola, alleen maar zoetigheid. :jammer:

Noor_Noor
30-01-2007, 09:45
Laatst was ik bij een vriendin van mij en omdat zij geen tijd had gehad om boodschappen te doen vroeg ze aan haar man of hij wilde gaan. Ze vroeg me nog, van zullen we dit eten straks, dan geef ik aan dat hij de boodschappen er voor moet doen. Dus ik zei, ja is goed. Dus die vent ging boodschappen doen en toen hij thuis kwam, waren het twee tassen vol met frisdrank, chips, snacks en onzin die je kunt frituren. Mijn vriendin was echt kwaad, want hij geen groenten, geen brood enzo, maar alleen maar snacks! En dan ben je gewoon 40 euro armer en heb je alleen maar junk! Groet, NooR

ellouisa
30-01-2007, 09:49

Wij doen een keer in de week samen de grote boodschappen en halen dan bijna alles in huis. Ik schrifj een lijstje, maar hij wil niet dat ik ermee rondloop :hihi: Vindt ie iets voor nederlanders :nerd: Doordeweeks ga ik soms nog 1 of twee keer wat kleine dingetjes halen. Hij nooit. Als hij dat doet dan geeft hij 50 euro uit voor 3 dingen ofzo...

Pagina's : [1] 2 3 4