Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Alcohol&Parfum vrije Creme???

selefie_sister4
29-01-2007, 21:02

AsSalaamoe 3alaikom Ik ben op zoek naar een goede dag creme die Alcohol en Parfum vrij is. Ik heb een erg gevoelige huid en al die creme's zijn niet goed voor me. De creme's van Dove zijn mijn grootste vijanden helaas. Anyways, Iemand? Dropp het hier, Djazaakoemoe Laah Gairan! WaAsSalaam, Oem Qaasiem

Colonya
29-01-2007, 21:05
Asalaam alaikoem.. Je vraag kan ik helaas niet beantwoorden, ik zou niet weten in welke cremetjes geen alcohol en chemische stoffen zitten verwerkt. Ikzelf ben al bezig met het kopen en gebruiken van spulletjes die proefdiervrij zijn. Ik heb vandaag mijn eerste proefdiervrije cosmetica gekocht. Gair Insha'allah.

selefie_sister4
29-01-2007, 21:17
Wa3alaikoemoe AsSalaam En wat houdt dat in zuster? Ik had laatst een hydraterende voedende creme van Dove gekocht, en dat was de grootste fout. Ik kreeg exzeem rondom het oog en nu is het nog steeds erg ruw, de dokter kan niks doen en vind het zo erg: ( Al7amdoeliLaah 3ala koellie 7aal WaAsSalaam

Colonya
29-01-2007, 21:21
Wa3alaikoemoe AsSalaam En wat houdt dat in zuster? Ik had laatst een hydraterende voedende creme van Dove gekocht, en dat was de grootste fout. Ik kreeg exzeem rondom het oog en nu is het nog steeds erg ruw, de dokter kan niks doen en vind het zo erg: ( Al7amdoeliLaah 3ala koellie 7aal WaAsSalaam Dove valt wel eens vaker slecht onder de riem.. :kweetnie: Toevallig gebruikte ik gister een creme van dove, het plakte op mijn gezicht! Het voelde totaal niet fijn aan! Heb je er echt exzeem aan overgehouden? Jij hebt een hele gevoelige huid net als ik. Ik heb er ook last van.. ik heb velen dingen uitgeprobeerd en tot heden niets gevonden wat bij me past. Proefdiervrij houdt in dat cosmetica en andere dingen niet worden getest op dieren. Mha salama..

mizz_maghrabia
29-01-2007, 21:31

Salam dames. Hebben jullie al eens gedacht aan producten van Dr. Van der Hoog? Misschien is dat wat? ;)

selefie_sister4
29-01-2007, 21:39
Dove valt wel eens vaker slecht onder de riem.. : kweetnie: Toevallig gebruikte ik gister een creme van dove, het plakte op mijn gezicht! Het voelde totaal niet fijn aan! Heb je er echt exzeem aan overgehouden? Jij hebt een hele gevoelige huid net als ik. Ik heb er ook last van.. ik heb velen dingen uitgeprobeerd en tot heden niets gevonden wat bij me past. Proefdiervrij houdt in dat cosmetica en andere dingen niet worden getest op dieren. Mha salama.. Ja echt. Ik had het gekocht voor ze3ma droge huid,ik vroeg nog aandie vrouw bij drogist welke is beter en ze zei dove en liet me die zien. Ik zo oke, ik gebruikte het een tijdje en was wel oke, daarna irriteerde m'n ogen zo erg moehim exzeem en al, toen zei de dokter dat het waarschijnlijk kwam door een nieuw middeltje kwam en ineens schoot dat in me op. Het was echt erg man, de exzeem is nu weg, maar het is nu soort van gerimpeld: ( Die creme heb ik meteen weggedaan en had toen dagcreme van nivea gehaald maar heb m toch maar nog niet gebruikt, maar 1 keer. Ik ben door verwezen naar Dermataloog dus ff kijken wat zij te vertellen hebben: ( Ja dat had ik wel begrepen dat ze niet op dieren worden getest maar is het dan ook alcohol vrij? Wat is er ze3ma goed aan? Kusje WaAsSalaam Salam dames. Hebben jullie al eens gedacht aan producten van Dr. Van der Hoog? Misschien is dat wat? ;) Wa3alaikoemoe AsSalaam, Heb er vaker van gehoord maar is het alcohol en prafum vrij? WaAsSalaam

Z_A_Z
29-01-2007, 21:46
AsSalaamoe 3alaikom Ik ben op zoek naar een goede dag creme die Alcohol en Parfum vrij is. Ik heb een erg gevoelige huid en al die creme's zijn niet goed voor me. De creme's van Dove zijn mijn grootste vijanden helaas. Anyways, Iemand? Dropp het hier, Djazaakoemoe Laah Gairan! WaAsSalaam, Oem Qaasiem Zwitsal :)

selefie_sister4
29-01-2007, 21:50
Hmm, ik gebruikte die vroeger maar is plakkerig man. Is dat ook parfum vrij? Ik ruik als t goed is wel IETS

Colonya
29-01-2007, 22:00
Zwitsal :) Zwitsal is niet geschikt voor de ruipe / volwassenhuid. Zwitsal is puur voor baby's, het schraal te herstellen. Wij worden aan velen dingen blootgesteld zoals UV-licht, en buiten schadelijke stoffen in de lucht. Zwitsal is alleen een soort van vet laagje over je huid, je huid kan er niets mee! Het neemt het niet op of wat dan ook.;)

mizz_maghrabia
29-01-2007, 22:27
Ik weet eigenlijk niet. MAar ik had ooit in een drogist nagevraagd, en ze zei toen dat het in elk geval geen chemische dingen waren, maar natuurlijke. Maar parfum alcoholvrij?? Kgebruik t ook, en k voel mn huid niet prikken in elk geval. Het is best zuiver.

selefie_sister4
29-01-2007, 22:31
Hm oke. Ja ik wacht ff af wat de dermataloog te zeggen heeft en kijk dan verder. BarakaAllaahoe fiekom zusters(K) WaAsSalaam!