Bekijk originele versie : voor de meiden: wie heeft weleens opzettelijk overgegeven om ze3ma af te slanken
Dag dames,
Wie van jullie heeft er wel eens (of doet eht dagelijks) opzettelijk overgegeven om zgn. af te slanken?
Heeft iemand van jullie daar ervaring mee!
Als je het niet op het forum wilt zetten, kan je me pmen!.
0olatifa0o
21-08-2003, 19:22
U ook...?
SarahBlue
22-08-2003, 16:25
Origineel gepost door Lalla-Tarifescht
Dag dames,
Wie van jullie heeft er wel eens (of doet eht dagelijks) opzettelijk overgegeven om zgn. af te slanken?
Heeft iemand van jullie daar ervaring mee!
Als je het niet op het forum wilt zetten, kan je me pmen!
Ben je soms vergeten dat je een moslima bent? en niet een onderdrukte westerse vrouw die moet voldoen aan het ideaalbeeld wat nooit te behalen valt? waardoor tig meisjes eetproblemen krijgen zoals anorexia en boulimia. Moeten moslima`s ook opeens mee gaan doen aan deze kommer en kwel, uitbuiting van ons lichaam. Zijn wij dan niet tevreden met de positie die Allah ons moslima`s heeft gegeven. dit betekent niet dat je maar een vet varken moet worden, maar wees zuinig op je lichaam die Allah jou heeft gegeven.
Misschien komt dit hard over, maar ik vind het erg triest dat (niet alleen jouw topic) vele topics van meiden hier op dit forum en resultaat is van het volgen van de westerse gewoonten en opgedrongen ideaalbeelden.
Lady_moi
30-08-2003, 15:02
Ik geef toe ik heb da nog gedaan toen ik 14 was ofsow :o
eten doorslikken zonder te bijten en dan....:hihi:
Mocro4eva
30-08-2003, 19:06
nee dat heb ik gelukkig nooit gedaan en zal ik inshallah nooit doen ook.
romaisa22
30-08-2003, 20:04
hoi allemaal
gelukkig heb ik het ook nog nooit gedaan
en dat wil ik zo houden ook nog en ik raad
mensen aan dat ze daar nooit aan moeten beginnen
DUS BIJ DEZE MENSEN IK RAAD JULLIE AAN NOOIT AAN BEGINNEN!!!!!!!!
GangstaLovin
30-08-2003, 20:23
wat weinig mensen blijkbaar niet weten is dat anorexia of boulimia niet altijd een gevolg hoeft te zijn van het zich te dik voelen :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.