Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ook gezonder haar hebben?!? Ik ga dit inshaAllah proberen..

Garbouza
29-01-2007, 16:04

[ Het is zo vervelend om te zien dat je haar achter uit gaat... Ik heb me nu voorgenomen om het van binnen te voeden en niet meer met allerlei cremetjes en shampoo's.. ik heb namelijk dit gevonden wat ik inshaAllah ook wil proberen: Haar Balans Voedingssupplement 60 tabletten in blisterverpakking Toepassingen Haar Balans is een multivitamine voor dagelijks gebruik die helpt om deze tekorten in je voeding aan te vullen. Dit geeft een goede ondersteuning aan je haarwortels om nieuwe en gezonde haren te vormen. Met als gevolg, dat je haardos weer vol en glanzend wordt. Haar Balans voorziet je haarwortels van binnenuit van een breed en krachtig complex voedingsstoffen. Het gaat om vitamines en mineralen die nauw betrokken zijn bij de vorming van nieuw haar. Het dagelijks gebruik van deze multivitamine voor je haar helpt dan ook bij haaruitval, dunner wordend haar en kalende plekken. Zo bevat Haar Balans belangrijke vitamines van het B-complex – waaronder de haarvitamines Biotine en PABA - en de mineralen Koper, IJzer, Mangaan en Zink. Deze bestanddelen houden je haarwortels sterk en hebben een goede invloed op de vorming van nieuwe haarcellen. Dit helpt je om je haar vol, glanzend en gezond te houden. http://www.bloem.net/admin/producten/300__images.jpg Kent iemand van jullie dit product??? Weleens geprobeerd?? Deel met ons je ervaringen!!! :hadj: :hadj: meer info: Haar Balans: allesomvattend vitaminencomplex bij haaruitval Ieder mens heeft normaal gesproken 100.000 tot 200.000 haren op het hoofd. Deze zitten stevig verankerd in de haarwortels. Deze haarwortels voorzien je haar bovendien van alle belangrijke voedingsstoffen die nodig zijn voor een gezonde groei. Na ongeveer zes jaar heeft een haar het einde van de levenscyclus bereikt. Zo verlies je per dag tussen de 30 en 100 haren. Dat is geen ramp. In de haarwortels is namelijk al een nieuw exemplaar gevormd. En deze zal weldra door je hoofdhuid heen naar buiten groeien. Zo blijft de hoeveelheid haar op je hoofd keurig in balans. Houdt je haarwortels sterk Soms kan het voorkomen dat er meer haren uitvallen dan dat er aan nieuwe exemplaren gevormd worden. Er wordt dan gesproken van verminderde haargroei en haaruitval. In veel gevallen kan deze situatie ontstaan door een tekort aan vitamines en mineralen in de voeding. Haar Balans is een multivitamine voor dagelijks gebruik die helpt om deze tekorten in je voeding aan te vullen. Dit geeft een goede ondersteuning aan je haarwortels om nieuwe en gezonde haren te vormen. Zo bevat Haar Balans belangrijke vitamines van het B-complex –waaronder de haarvitamines Biotine en PABA - en de mineralen Koper, IJzer, Mangaan en Zink. Deze bestanddelen houden je haarwortels sterk en hebben een goede invloed op de vorming van nieuwe haarcellen. Dit helpt je om je haar vol, glanzend en gezond te houden. Grijs wordend haar Haar Balans is er ook voor vrouwen die het haar regelmatig verven of permanenten. De uitgebalanceerde combinatie van vitamines en mineralen helpt om je haar gezond te houden. Bijvoorbeeld als er sprake is van dof, mat en futloos haar. Bovendien helpt de combinatie van vitamines en mineralen in deze haarformule bij grijs wordend haar.]

Colonya
29-01-2007, 21:08
Ik ben benieuwd of er goede ervaringen hiermee zijn..

anonieme_sousia
29-01-2007, 22:03
ik ben ook benieuwd, waar zijn ze verkrijgbaar? x

lady_19
29-01-2007, 22:08
ben benieuwd

lieve_meiske
29-01-2007, 22:17

niemand ervaringen mee?:(

Shahira_Lady
29-01-2007, 22:17
Ik heb nog niet van dit product gehoord, Ik gebruik nou al een tijdje Gliss Kur voor mijn haar en ik moet zeggen het is echt goede schampoo. Ik raad het iedereen aan om het te gebruiken. ma3a salaama

Garbouza
30-01-2007, 17:07
Ik heb nog niet van dit product gehoord, Ik gebruik nou al een tijdje Gliss Kur voor mijn haar en ik moet zeggen het is echt goede schampoo. Ik raad het iedereen aan om het te gebruiken. ma3a salaama Ik gebruik ook Gliss Kuur... ik was ongeveer 2x per week mijn haren ermee + conditioner en om de week gebruik ik de masker.. die is eeeeeecht heerlijk :maf2: :maf2: :maf2:

Spicegirl
30-01-2007, 17:14
Maar 2 keer in de week..ik moet het om de dag doen nou minstens 3 keer in de week...anders is het vet..

Garbouza
30-01-2007, 17:27
Maar 2 keer in de week..ik moet het om de dag doen nou minstens 3 keer in de week...anders is het vet.. Wassen is zooooo slecht voor je haar.. Hoe vakker je het wast hoe breekbaarder je haren worden.. Ik vind het daarom ook zo raar als iemand tegen mij zegt , ik was me haar elke dag want dat is gezonder... :rolleyes: :rolleyes: ye right..zal wel Ik weet niet hoe het met jullie haren zit, maar mijn haar kan het goed hebben. En ik heb het gevoel dat het zo steviger blijft. Je moet niet denken dat ik niet doche ofzo :hihi: , ik doe de wudu elke dag, en douche elke dag MET BADMUTS :maf: :maf: