Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : een partner uit MAROKKO? is niet altijd een succes!

Pagina's : [1] 2 3 4

noona
29-01-2007, 14:13

http://wensenengrenzen.marokko.nl/ discussiieer mee! alle begin is moeilijk en zo ook in het huwelijk voor het trouwen ben je zo bezig met het trouwen zelf dat je geneigd bent het huwelijk wat erna komt te vergeten. ik vind dat de fout ligt bij beide die niet beseffen dat je net zo hard en waarschijnlijk nog harder aah het huwelijk zelf moet werken dan aan de bruiloft. er zijn meerdere ingredienten die nodig zijn in een goedlopend huwelijk. naast mekaar waarderen, liefhebben en de rest van de bla moet je elkaar ook weer ruimte kunnen geven en datgene wat je niet snapt aan je wederhelft niet gelijk te zien als een vraag naar confrontatie maar meer als vraag naar het vermogen van je eigen begrip

noona
29-01-2007, 14:19
wat is ghamez?

noona
29-01-2007, 14:21
ghamez? ow haha, ok dan! nee die van mij zit nog een beetje in zijn voetballerstijdperk dat ie het brood niet altijd mist.

Zij_is_Nadina
Nou de vraag of een partner uit Marokko niet altijd een succes is kunnen we beter aan jou stellen, jij bent er met eentje getrouwd Noona. Dus vertel..Schrijf een column.

salwa23

noona je hebt helemaal gelijk ik zie het bij mijn broer nu is de ware aard van mijn schoonzus bekend en ook mijn moeder heeft ingezien dat ik gelijk had

Pebble
29-01-2007, 14:26
maar als je met een vent van hier trouwt kun je ook "alleen maar bezig zijn met de voorbereidingen"en de rest vergeten..........Dat was bij mij in ieder geval wel zo...ik was alleen maar bezig met mijn uiterlijk,de voorbereidingen en met het idee dat ik nog maar even vrijgezel ben en daarna niet meer.......zodat ik in het begin van mijn huwelijk tot verassingen kwam te staan......... Ik denk dat als je met een vent uit Marokko trouwt je eerder moet denken aan mentaliteitsverschil.......

noona
29-01-2007, 14:28
Nou de vraag of een partner uit Marokko niet altijd een succes is kunnen we beter aan jou stellen, jij bent er met eentje getrouwd Noona. Dus vertel..Schrijf een column. ik heb mijn inzicht erbij gezet meisje, wel lezen.:hadj:

noona
29-01-2007, 14:29
noona je hebt helemaal gelijk ik zie het bij mijn broer nu is de ware aard van mijn schoonzus bekend en ook mijn moeder heeft ingezien dat ik gelijk had de mentaliteit is anders en ik heb inderdaad wat meer horrorverhalen gehoord hierover. ikzelf ben ook getrouwd met iemand van daar maar ikzelf zie weinig verschil tussen hem en mannen van hier.

noona
29-01-2007, 14:35
maar als je met een vent van hier trouwt kun je ook "alleen maar bezig zijn met de voorbereidingen"en de rest vergeten..........Dat was bij mij in ieder geval wel zo...ik was alleen maar bezig met mijn uiterlijk,de voorbereidingen en met het idee dat ik nog maar even vrijgezel ben en daarna niet meer.......zodat ik in het begin van mijn huwelijk tot verassingen kwam te staan......... Ik denk dat als je met een vent uit Marokko trouwt je eerder moet denken aan mentaliteitsverschil....... Dus ondanks dat je trouwde met iemand van hier had je menigsverschillen? Wat overigens meer regel dan uitzondering is maar weinig die dat snel toegeven

noona
29-01-2007, 14:43
Het grappige is dat de vrouwen en mannen hier een vreemde mentaliteit hebben. Het is zo ver gekomen dat men de mensen in marokko op elk mogelijke manier demoniseren. Ik durf te wedden dat er meer echte vrouwen en echte mannen in Marokko lopen dan hier. Marokkanen kicken op ABSOLUTE MACHT. Het hebben van controle over een ander. En hoe vaak heb ik wel vaak niet de tip gekregen om mijn man vanaf het begin heeeeel strak te houden, alsof ik niets anders te doen zou hebben, maar vroeg me af of ik dezelfde tips zou krijgen als ik zou trouwen met iemand van hier.

Pebble
29-01-2007, 14:44
Dus ondanks dat je trouwde met iemand van hier had je menigsverschillen? Wat overigens meer regel dan uitzondering is maar weinig die dat snel toegeven Yep....eerste dagen schrok ik wel even en dacht ik Jeetje mineetje...heb ik hier wel goed aan gedaan?

fatt
29-01-2007, 14:44
Fatt Een partner uit Marokko is in het begin geen succes... Ik vond zelf het eerste driekwart jaar moeilijk, mijn man had geen pasje waardoor ie niet naar school mocht of mocht werken, hij was er wel maar ook weer niet... Hij verveelde zich dood, en dat was aan hem te merken. In Marokko was ie altijd heel actief, hij werkte daar voor zichzelf... Hij had dara mensen onder zich en hier moest hij voor mensen werken en hadden mensen boven zich... Zodra hij naar school ging en kon werken en later hier voor zichzelf kon beginnen, kon hij op een gegeven moment zelf naar een huisarts en dingen zelf aanpakken zonder dat ik erbij moet zijn, en toen kwam het fjine gevoel terug en was er voor mij geen verschil meer tussen een man van hier en een man van daar.... Groetjes Fat

salwa23
29-01-2007, 14:46
zn uitspraak durf ik niet zo snel te doen naijb in maroc vinden ze het heel normaal dat hun zoon of dochter een haramrelatie hebben. En wat ik daar op straat zie is echt erg:jammer: :jammer: :jammer:

fatt
29-01-2007, 14:47
de mentaliteit is anders en ik heb inderdaad wat meer horrorverhalen gehoord hierover. ikzelf ben ook getrouwd met iemand van daar maar ikzelf zie weinig verschil tussen hem en mannen van hier. ik ook dus niet... behalve dan in begin dat ze de taal niet beheersen, maar waar een wil is is een weg... Dus toen ze eenmaal wat aan hun kleine achterstand mochten doen, hebben ze er ook meteen gebruik van gemaakt... En er zullen heus wel rotte appels zijn die maar willen slapen en gapen, maar rotte appels heb je overal, dus ook hier in nederland...

fatt
29-01-2007, 14:48

zn uitspraak durf ik niet zo snel te doen naijb in maroc vinden ze het heel normaal dat hun zoon of dochter een haramrelatie hebben. En wat ik daar op straat zie is echt erg:jammer: :jammer: :jammer: :kus:

Pagina's : [1] 2 3 4