Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Miss_Magrebia....

La_Femme_Nikita
19-08-2003, 10:22

Vertel eens hoe is het om getrouwd te zijn lekker knusjes daar thuis oulla hahahah! :D

La_Femme_Nikita
19-08-2003, 10:34
Origineel gepost door Miss_Magrebia het is heerlijk, wanneer ik klaar ben met werk haalt die me op bij station en dan fietsen en of lopen we samen naar huis............:Iluvu: 's avonds lekker knuffelen (eigelijk de hele dag door :stout: ) Ik heb het gevoel dat ik mijn andere helft heb gevonden, we maken mekaars zinnen af, hebben dezelfde humor, begrijpen mekaar, hebben de meeste lol............. *zucht* :Iluvu: Oooo wat gaaf en is de **** lekker?? Hahahahah je hoeft er niet op te antwoorden hoor!

Najib26
19-08-2003, 10:34
Origineel gepost door Miss_Magrebia het is heerlijk, wanneer ik klaar ben met werk haalt die me op bij station en dan fietsen en of lopen we samen naar huis............:Iluvu: 's avonds lekker knuffelen (eigelijk de hele dag door :stout: ) Ik heb het gevoel dat ik mijn andere helft heb gevonden, we maken mekaars zinnen af, hebben dezelfde humor, begrijpen mekaar, hebben de meeste lol............. *zucht* :Iluvu: Goedzo, maak de anderen maar jaloers. Misschien dat zij dan ook gaan trouwen ipv die spelletjes te spelen.

La_Femme_Nikita
19-08-2003, 10:35
Origineel gepost door Najib26 Goedzo, maak de anderen maar jaloers. Misschien dat zij dan ook gaan trouwen ipv die spelletjes te spelen. Iwa ik ben me aan het voorbereiden inshallah ga ik trouwen als Allah het wil op 13september2003!!!

Noa
19-08-2003, 10:36

Origineel gepost door Najib26 Goedzo, maak de anderen maar jaloers. Misschien dat zij dan ook gaan trouwen ipv die spelletjes te spelen. Jaloers???

Najib26
19-08-2003, 10:36
Niet antwoorden Miss!!! Zoiets is privé. Alleen Nederlanders (niet-moslims) praten in het openbaar over zulke dingen.

TwinkleEye_19
19-08-2003, 10:37
Origineel gepost door La_Femme_Nikita Oooo wat gaaf en is de **** lekker?? Hahahahah je hoeft er niet op te antwoorden hoor! Als je elkaar begrijpt en elkaar aanvoelt, kan 't niet anders dan dat 't zo :stout: is :verliefd:

Najib26
19-08-2003, 10:37
Origineel gepost door Noa Jaloers??? Ja als je zulke dingen hoort, dan denk je toch: zucht, ik wil ook. Of niet?

Noa
19-08-2003, 10:40
Origineel gepost door Najib26 Ja als je zulke dingen hoort, dan denk je toch: zucht, ik wil ook. Of niet? Niet echt...het is allemaal wel leuk lief en aardig maar jaloers word ik niet gauw. Het is el Mektab....

Atlas_Gebergte
19-08-2003, 10:49
Sallaam, het getrouwde leven is gewoon fantastisch ik had niet gedacht dat het zo zou lopen, ik was eerst wel een beetje bang voor, want opeens heb je veel verantwoordelijkheid bij enzo. Maar integendeel het is gewoon heel leuk, ik ben zoals Miss_Magrebia ook dit jaar juli getrouwd en hamdoulillah het gaat goed. Miss geniet van je leven met je man hé en je weet we spreken elkaar nog hé om ervaringen uit te wisselen. Najib26 ik wacht nog steeds op je bruiloft, wanneer is je grote dag? ik had gedacht dat je terug zou komen uit marokko met je vrouwtje, maar gewoon sbar hebben broeder Moge Allah je helpen. Wa Sallaam Alikoum

La_Femme_Nikita
19-08-2003, 10:55
Origineel gepost door Najib26 Niet antwoorden Miss!!! Zoiets is privé. Alleen Nederlanders (niet-moslims) praten in het openbaar over zulke dingen. Het was maar een grapje hoor!

MissBlaBla
19-08-2003, 12:26
Van harte gefeliciteerd getrouwde dames. Je gelukkig voelen is het mooiste wat bestaat. Geniet ervan. BlaBla

Atlas_Gebergte
19-08-2003, 12:27
Sokran Miss en MissBlaBla. Wa Sallaam Alikoum

Najib26
19-08-2003, 21:14
Origineel gepost door Atlas_Gebergte Sallaam, het getrouwde leven is gewoon fantastisch ik had niet gedacht dat het zo zou lopen, ik was eerst wel een beetje bang voor, want opeens heb je veel verantwoordelijkheid bij enzo. Maar integendeel het is gewoon heel leuk, ik ben zoals Miss_Magrebia ook dit jaar juli getrouwd en hamdoulillah het gaat goed. Miss geniet van je leven met je man hé en je weet we spreken elkaar nog hé om ervaringen uit te wisselen. Najib26 ik wacht nog steeds op je bruiloft, wanneer is je grote dag? ik had gedacht dat je terug zou komen uit marokko met je vrouwtje, maar gewoon sbar hebben broeder Moge Allah je helpen. Wa Sallaam Alikoum Nee joh. Het was mijn intentie helemaal niet om in Marokko te trouwen. Ten eerste ging ik om lekker uit te rusten, geen zorgen. Als je voor trouwen gaat, dan geeft dat zo'n gedoe. Dus het was wel goed zo. En verder: bedankt en inchallah. Ik hoop dat je ook gelukkig zult blijven met jouw man.